er valt inderdaad wel iets mee te doenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:10 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz ziet gelijk een stelletje pitspoezen over de motorkap gedrappeerd
Desnoods soepen we die Ka naar een bling bling car na de shootquote:
Vervang nu een van de heren met een sexy, stoer geklede dame en dan heb je precies wat ik voor ogen hebquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:41 schreef Puckzzz het volgende:
GGG ben net nog deze tegengekomen:
[afbeelding]
jah, ik ga hem echt niet neerzetten als een met smeerolie ingezeepte homo hoorquote:
we moeten dus een potje smeer meenemenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:09 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Vervang nu een van de heren met een sexy, stoer geklede dame en dan heb je precies wat ik voor ogen heb
Nu nog durven...![]()
Als er een was gelegenheid is...in princiepe geen probleem.quote:
Ik vind het nu nog heel moeilijk om te zeggen hoe ik me dan zal voelen, of ik het durf....quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:29 schreef Puckzzz het volgende:
die is ermaar ik weet het nog niet zo hoor, misschien is gewoon wat olie ook goed?
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:52 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga jullie morgen of maandag mailen met details over rendezvouspoint, tijd, e.d.
quote:Op zondag 12 juni 2005 02:40 schreef Puckzzz het volgende:
Hey re! er ging ff wat mis aan mijn kant.
Ik ga nu lekker slapen, we spreken en zien elkaar allemaal gauw!
ik ga je gelijk controlerenquote:Op maandag 13 juni 2005 12:51 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb iedereen een mailtje gestuurd over de ontmoetingsplaats en tijd, mensen die dit niet hebben gekregen vanwege 1 of ander vage reden graag ff hier melden, dan stuur ik 'm nog een keer
Okee, ik neem mijn 500W lampen mee, en zal kijken voor wat verlengsnoeren.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:30 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zal nog ff kijken naar de stopcontacten
<edit> ja! we hebben volop stopcontacten
lampen mee dus mensen! en verlengsnoer
mail geontvangerdquote:Op maandag 13 juni 2005 12:51 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb iedereen een mailtje gestuurd over de ontmoetingsplaats en tijd, mensen die dit niet hebben gekregen vanwege 1 of ander vage reden graag ff hier melden, dan stuur ik 'm nog een keer
wat kijk je stoer over dat water heen zegquote:Op maandag 13 juni 2005 20:58 schreef Shark.Bait het volgende:
mijn collega had een foto van mij gemaakt (het rolletje moest op) ik moest meteen aan deze meet denken
[afbeelding]
jammer dat het in tegenlicht genomen was
meel heb ik ook gehad...
quote:Op maandag 13 juni 2005 21:11 schreef Xilantof het volgende:
wat kijk je stoer over dat water heen zeg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |