je mag hem nog wel fluisteren hoor, niemand die het hoortquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jah, nou! nu heeft ie al geen impact meer he? de spontaniteit is er wel een beetje af......
typisch vrouwenkwaaltje he? "ja nu zeg ik het niet meer hoor"
p.s. kost zoiets nou?
Niet alleen op die van jouquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:00 schreef Puckzzz het volgende:
ik wou zeggen dattie dan een 58mm moest kopen, die past dan lekker op mijn camera...flauw he?
tussen de 19 en 50 euro (ligt aan de grootte van je filterdraad)quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:38 schreef Puckzzz het volgende:
p.s. kost zoiets nou?
zie PIquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:00 schreef Puckzzz het volgende:
ik wou zeggen dattie dan een 58mm moest kopen, die past dan lekker op mijn camera...flauw he?
Ah, zenks. Nu weet ik tenminste dat ik op Gilze een t-shirt aanmoetquote:
Oke.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:12 schreef Xilantof het volgende:
Ik zal deze avond even een mail de deur uit doen richting PeRi en Toeps over het vervoer.
ik snap je niet helemaal..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:14 schreef Re het volgende:
maar niet hopen dat Xila zaterdag een tvptje moet plaatsen dan
kunnen we vandaag niet gaanquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:21 schreef Puckzzz het volgende:
Hebben we er een beetje zin in allemaal?? Ikke wel
@Beestjuh: je bent zo stil hier en op mail, je komt toch nog steeds he?
lekker johquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:26 schreef Toeps het volgende:
Het wordt heeeel warm.
Ventilator is cool! Ook voor het opwaaiende haren effect.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:33 schreef Puckzzz het volgende:
Ik neem een ventilator mee, als er meer mensen zijn met zoiets, neem ff mee, kunnen we op een paar plaatsen neerzetten dan.
Hou er ook rekening mee wat je kleding betreft, witte of zwarte hemd t-shirt ofzo.
en ik neem een plantenspuit mee
Plantenspuit?quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:33 schreef Puckzzz het volgende:
Ik neem een ventilator mee, als er meer mensen zijn met zoiets, neem ff mee, kunnen we op een paar plaatsen neerzetten dan.
Hou er ook rekening mee wat je kleding betreft, witte of zwarte hemd t-shirt ofzo.
en ik neem een plantenspuit mee
Ik weet wel hoe je er moet komenquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:57 schreef Xilantof het volgende:
weet iemand hier in welke straat de oude ingang van Blijdorp zit?
Ik denk:quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:57 schreef Xilantof het volgende:
weet iemand hier in welke straat de oude ingang van Blijdorp zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |