lekker johquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:26 schreef Toeps het volgende:
Het wordt heeeel warm.
Ventilator is cool! Ook voor het opwaaiende haren effect.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:33 schreef Puckzzz het volgende:
Ik neem een ventilator mee, als er meer mensen zijn met zoiets, neem ff mee, kunnen we op een paar plaatsen neerzetten dan.
Hou er ook rekening mee wat je kleding betreft, witte of zwarte hemd t-shirt ofzo.
en ik neem een plantenspuit mee
Plantenspuit?quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:33 schreef Puckzzz het volgende:
Ik neem een ventilator mee, als er meer mensen zijn met zoiets, neem ff mee, kunnen we op een paar plaatsen neerzetten dan.
Hou er ook rekening mee wat je kleding betreft, witte of zwarte hemd t-shirt ofzo.
en ik neem een plantenspuit mee
Ik weet wel hoe je er moet komenquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:57 schreef Xilantof het volgende:
weet iemand hier in welke straat de oude ingang van Blijdorp zit?
Ik denk:quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:57 schreef Xilantof het volgende:
weet iemand hier in welke straat de oude ingang van Blijdorp zit?
jaahquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:48 schreef Xilantof het volgende:
Hahaha, dank pdehoog en shark. ik heb ern og niet naar gekeken omdat ik een mailtje tegen kwam van PeRi er is misschien al wat anders. dat is even afwachten.
@puckzzz ik heb voor de bouwlampen statieven. Het zijn echt van die bouwstatieven dus groot en lompmaar ze staan en kunnen ook erg hoog komen te staan.
mee nemen ook?
toch niet te hard gooien xilquote:
Hallo zeg!quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:06 schreef Gutteguttegut het volgende:
Zow 220 euro armer en wat kleding/ondergoed rijker...morgen de rest kopen den dan ben ik klaar..
Speciaal voor morgen?quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:06 schreef Gutteguttegut het volgende:
Zow 220 euro armer en wat kleding/ondergoed rijker...morgen de rest kopen den dan ben ik klaar..
Nouja speciaal voor morgen, natuurlijk ga ik het daarna ook dragen maar ik heb het wel met het oog op zaterdag gekocht.quote:
kleren?... die heb je helemaal niet nodig johquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:56 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Nouja specaail voor morgen, natuurlijk ga ik het daarna ook dragen maar ik heb het wel met het oog op zaterdag gekocht.
Ooooh?..Nou dan laat ik ze thuisquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:03 schreef Re het volgende:
[..]
kleren?... die heb je helemaal niet nodig joh![]()
Kijk! dat is nou toewijdingquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:06 schreef Gutteguttegut het volgende:
-1 Ik heb geen hema hemdenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 06:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Kijk! dat is nou toewijding
Maak het niet te gek he GGG? Dadelijk komt er alleen een foto van jou met een hema-hempje aan
is wel lullig he dat hij zoveel geld heeft uitgegeven aan kleding en dat wij van plan zijn dat de dames dat morgen van zijn lijf mogen scheuren he?![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:48 schreef Puckzzz het volgende:
ff een updatje :
datum: 18 juni
modellen:
Toeps
PeRi
Gutteguttegut
Beestjuh
fotografen:
Re
SharkBait
Kwiebuske
Xilantof
Puckzzz
iemand vergeten? zeg het ff!
*phew* ben ik even blij dat het al een paar weken een andere locatie isquote:
oei, moet wel Beestjuh ophalen daar...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 07:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
*phew* ben ik even blij dat het al een paar weken een andere locatie is
quote:Ik ga mijn tas inpakken. Nog iemand suggesties, behalve:
*krijtstreep pak
*oude spijkerbroek
*hoerenschoenen
*make-up
*haarspelden (om op te steken)
*lange zwarte jas (lekker warm)
*lange handschoenen
*jurk
*haarlak
*zonnebril
*accesoires
hold up kousen?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:13 schreef Toeps het volgende:
Dit heb ik net ook over de mail verstuurd:
[..]
Die zitten er ook in!quote:
heb je ook een wit bloesje?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:32 schreef Toeps het volgende:
[..]
Die zitten er ook in!
Ik kwam er alleen achter dat ik niet zo veel rokjes heb. Maar ik heb er in ieder geval twee.
Verder heb ik ook stoer ondergoed bij me, voor het geval dat dat ergens zichtbaar zou zijn.
Ja, wit met een paar lichte streepjes. Ik heb ook een of ander raar kanten bovenstukje dat je moet knopen, dat heb ik ook mee.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
heb je ook een wit bloesje?
algemene oproep! wie heeft een zinken tuingieter? en wie wil die dan meenemen?[/algemene oproep]
jahoor, geen probleemquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:45 schreef Toeps het volgende:
Kan iemand ook een strijkijzer meenemen? Klinkt idioot, maar met al die opgevouwen kleding is het misschien wel handig.
Witte bloes *checkquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
heb je ook een wit bloesje?
algemene oproep! wie heeft een zinken tuingieter? en wie wil die dan meenemen?[/algemene oproep]
Ja dat zal ik ff doen, maar je moet niet denken dat je daar nu vreselijk aan vast zit hoor. Ik ga echt niet als een Akela met een fluitje rondlopen zo van "FUUUUUUT!! WISSELEN!!! "quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:42 schreef Xilantof het volgende:
Puckzzz en Re, jullie hadden toch iets van een schema op gesteld?
misschien mogelijk om die ook nog even door te sturen?
jah daar zitten we aan te werkenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:42 schreef Xilantof het volgende:
Puckzzz en Re, jullie hadden toch iets van een schema op gesteld?
misschien mogelijk om die ook nog even door te sturen?
Ik denk dat wanneer we alles bij elkaar leggen er wel genoeg zal zijn hoor. maak je maar niet druk, gewoon meenemenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:54 schreef PeRi het volgende:
Bij nader inzien heb niet zoveel om mee te nemen eigenlijk in de kast liggen
Ik heb een stuk of 5 truitjes die ik kan meenemen, een geschikte spijkerrokje, een zwarte die ik niet meer pas (iemand anders misschien wel), spijkerbroek, 3 paar handschoenen, baret, hold ups, zwarte panty, blouse en 3/4 laarzen. Accesoires moet ik nog even uitzoeken.
niet genoeg? is best veul hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:54 schreef PeRi het volgende:
Ik heb een stuk of 5 truitjes die ik kan meenemen, een geschikte spijkerrokje, een zwarte die ik niet meer pas (iemand anders misschien wel), spijkerbroek, 3 paar handschoenen, baret, hold ups, zwarte panty, blouse en 3/4 laarzen. Accesoires moet ik nog even uitzoeken.
heb jij niets beters te doen dan een beetje zitten Fokken de hele tijd? Werken ofzo?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:06 schreef Re het volgende:
en puckzzz hou eens op met voor mij te antwoorden
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
heb jij niets beters te doen dan een beetje zitten Fokken de hele tijd? Werken ofzo?![]()
Ik heb Heul Veul schoenen bij me, maat 40, maar modellen moeten gewoon overal hun voeten in proppen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:54 schreef PeRi het volgende:
44 en soms 45quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:25 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik heb Heul Veul schoenen bij me, maat 40, maar modellen moeten gewoon overal hun voeten in proppen.
Maar welke maat heb je? Er valt vast wel genoeg uit te wisselen.
Niet weerquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:33 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hoerenschoenen met hakken zullen je vast ook erg hitsig staan.
Kesselmeet........quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |