ik ook johquote:Op dinsdag 14 juni 2005 05:21 schreef elcastel het volgende:
Ik zou zo nog een paar uurtjes kunnen doorhalen in bed .... goeiemorgen.
Halloquote:Op dinsdag 14 juni 2005 05:29 schreef blackmage het volgende:
hoi
* kwiebuske hep vakantiequote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:12 schreef Puckzzz het volgende:
*knip* al weer bijna weekend
Bofkontquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:19 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
* kwiebuske hep vakantie
(klinkt veel beter als weekend)![]()
Dacht ik om 16 uur de hitte van de bouwkeet te ontsnappen, is het op school ook nog stikheetquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
ik maak nog ff 10 minuutjes vol, dan smeer ik m
Ik zeg alvast af, ik ben bezig met een andere auto (met werk) en weet totaal niet hoeveel tijd en geld er over blijft. En emzelf kennende gaat het geld sowieso wel op, maar dat is dus al een ingecalculeerd feit. Mocht die tijd goedkomen, dan meld ik me (op het laatste moment) alsnog aan.quote:
Ja hoiquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:42 schreef pea4fun het volgende:
goedenavond
ik moet toch wat zeggen als tvp
Mja kweenie hoorquote:
Aanstellertquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja kweenie hoorIk heb het bepaald niet op mensenmassa's
je mag wel bij mij schuilen, ik zorg wel dat iedereen voor je aan de kant gaatquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja kweenie hoorIk heb het bepaald niet op mensenmassa's
Vooral pannen, vorige keer heb ik ook geen statief meegehad. en voor de portretjes leunde ik met mijn armen op een hek.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
neem jij eigenlijk een statief mee Pea? Of wordt het vooral pannen?
Hmmm... ik ben er nog niet over uit wat ik doequote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:01 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Vooral pannen, vorige keer heb ik ook geen statief meegehad. en voor de portretjes leunde ik met mijn armen op een hek.
Het is zo'n gesleep op zo'n dag vind ik...maar wat voor statief heb je, misschien kan ik die van jou ff lenen als het nodig isquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmmm... ik ben er nog niet over uit wat ik doe
Wat nou of ik kom of niet...jij komt gewoonquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
ik bedoelde mee "of ik kom of niet"
Maar als ik kom neem ik geen statief mee dus
proefkonijn?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:35 schreef Fixers het volgende:
Ik heb wellich een manier gevonden om mijzelf te voorzien van wat nieuwe goodies. Beetje proefkonijn spelen, goede verdiensten en je doet nog wat nuttigs met je tijd.
Shocktherapie en zoquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:51 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
proefkonijn?
Zo van die nieuwe geneesmiddelen enzo uittesten?
zaterdag ben ik van de partij, (en neem zus lief ook mee)quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:15 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het is zo'n gesleep op zo'n dag vind ik...maar wat voor statief heb je, misschien kan ik die van jou ff lenen als het nodig is
hopelijk schopt prupke me optijd het bed uitquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:15 schreef whitebully] het volgende:
[..]
zaterdag ben ik van de partij, (en neem zus lief ook mee)
(en de kans dat ik een statief mee neem is redelijk aanwezig.)
of ik moet op de vroege morgen nog niet echt wakker zijn
kan ook altijd gebeuren.
ja maar...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:21 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Wat nou of ik kom of niet...jij komt gewoon![]()
slaap lekker dan maar.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga trouwens slapen.... morgen weer een veel te lange dag voor de boeg...
Slapen is voor helldesk-snollenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga trouwens slapen.... morgen weer een veel te lange dag voor de boeg...
slaap je al?quote:
Ik heb alleen maar hoofdpijnquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:51 schreef Subhuman het volgende:
Goeiemorgen!
* Sub is gister zo erg verbrand dat ie er nu nog steeds hoofdpijn van heeft
oeh...pet op volgende keer!quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:51 schreef Subhuman het volgende:
Goeiemorgen!
* Sub is gister zo erg verbrand dat ie er nu nog steeds hoofdpijn van heeft
Ah, krijg je krimpscheuren in je voorhoofd!quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
oeh...pet op volgende keer!
mijn huid boven mijn ogen is verbrand en nu dus lekker aan het uitdrogen
quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:34 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Ah, krijg je krimpscheuren in je voorhoofd!
Maar misschien heb je nog wat epoxyhars van je Kever liggen om het geheel weer vlak te strijken![]()
mazzelpikquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:44 schreef Xilantof het volgende:
goedemiddag, vandaag een middagje vrij gesmokkeld
Ja joh, anders moest ik vanuit rijswijk om 12.30 nog naar Zoetermeer reizen met OV en daarvervolgens om 16 uur weer klaar te zijn.quote:
nee dat schiet ok niet op, nog even van het lekker weer genieten dan maarquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:48 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja joh, anders moest ik vanuit rijswijk om 12.30 nog naar Zoetermeer reizen met OV en daarvervolgens om 16 uur weer klaar te zijn.
voor die 2 uur![]()
inderdaadquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:56 schreef Re het volgende:
[..]
nee dat schiet ok niet op, nog even van het lekker weer genieten dan maar
volgend mij voor de lens die normaal bij de body verkocht word.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:05 schreef pea4fun het volgende:
Hoi..ik kom hier ook nog maar ff rondhangen. Ik heb een vraagje trouwens. Waar staat dat Kit voor in Kit-lens? Ik zie dat vaak genoemd voor lenzen die bij een camera gekocht worden.
ow is dat alles...hm ok...quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:12 schreef dubbellu het volgende:
Kit is een engels woord voor pakket.
Dus alle spullen in zo'n pakket noemen ze een kit.
Ik moet me natuurlijk wel orienteren voordat ik wat aan ga schaffenquote:
'k heb nog een Atlasjequote:Op woensdag 15 juni 2005 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
ben ik ook weerlekker pannekoeken gegeten met wat familie
en geen bier in huis, en de spar is inmiddels dicht
Dat is de lens die ze vastkitten op je cameraquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:05 schreef pea4fun het volgende:
Hoi..ik kom hier ook nog maar ff rondhangen. Ik heb een vraagje trouwens. Waar staat dat Kit voor in Kit-lens? Ik zie dat vaak genoemd voor lenzen die bij een camera gekocht worden.
Maak maar grapje hoor...IK heb wel bierquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is de lens die ze vastkitten op je cameraAlle andere lenzen die je koopt zijn eigenlijk voorzetlenzen
Tjah wat dacht jij dan, dat ze er een politieagent bijleveren om eventuele overvallers, dieven en zakkenrollers te weren?quote:
Requote:
Nee de auto van knightriderquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:28 schreef Fixers het volgende:
[..]
Tjah wat dacht jij dan, dat ze er een politieagent bijleveren om eventuele overvallers, dieven en zakkenrollers te weren?![]()
Ik vond em ooit wel leuk hoorquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
80 mb, 14 mp
Waarom zou je 6 bytes nodig hebben om 1 pixel te coderen?? 48-bits kleurdiepte?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Alles uit de scanner halen wat er in zit
Kan zelfs 8x laten multipassen
En laten we heel eerlijk zijn.....wie wil dat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |