Het is maar een paar maanden zomer, dus daar moet je maximaal gebruik van maken.
![]()
Eén FOT meet per zomer is niet genoeg, dus wil ik de interesse peilen voor een tweede.
waar?Nog niet 100% zeker, maar een centrale plek in het land ligt voor de hand. En omdat het zomer is met water in de buurt. Langs de Lek liggen een aantal grindkuilen, waar het water lekker is, en geen gevaarlijke stroming voorkomt. De makkelijkst bereikbare ligt pal langs de A-2, tegenover Vianen, en net onder IJsselstein. Deze plek is makkelijk te bereiken vanuit alle richtingen, over de A-2, A-12 of A-27.
Thema?Duh...
![]()
zomer
![]()
natuurlijk! Hoe je dat invult mag je zelf weten, maar een parade van badpakken en
![]()
zonnebrillen
![]()
ligt voor de hand met al dat water.
wanneer?Eind Augustus. Iedereen is dan als het goed is weer terug van vakantie, en het is nog lekker weer (tenminste: gemiddeld genomen).
Binnenkort ga ik ter plaatse even op verkenning, misschien dat de lokatie iets opschuift naar een kuil verder, maar voor nu wil ik alleen maar weten of julie überhaupt zin hebben? Meld het dan even hieronder, onder vermelding of je fotograaf, model, of beiden wilt zijn.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan
controleren...
-
Privacy Matters