Slapen is voor helldesk-snollenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga trouwens slapen.... morgen weer een veel te lange dag voor de boeg...
slaap je al?quote:
Ik heb alleen maar hoofdpijnquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:51 schreef Subhuman het volgende:
Goeiemorgen!
* Sub is gister zo erg verbrand dat ie er nu nog steeds hoofdpijn van heeft
oeh...pet op volgende keer!quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:51 schreef Subhuman het volgende:
Goeiemorgen!
* Sub is gister zo erg verbrand dat ie er nu nog steeds hoofdpijn van heeft
Ah, krijg je krimpscheuren in je voorhoofd!quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
oeh...pet op volgende keer!
mijn huid boven mijn ogen is verbrand en nu dus lekker aan het uitdrogen
quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:34 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Ah, krijg je krimpscheuren in je voorhoofd!
Maar misschien heb je nog wat epoxyhars van je Kever liggen om het geheel weer vlak te strijken![]()
mazzelpikquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:44 schreef Xilantof het volgende:
goedemiddag, vandaag een middagje vrij gesmokkeld
Ja joh, anders moest ik vanuit rijswijk om 12.30 nog naar Zoetermeer reizen met OV en daarvervolgens om 16 uur weer klaar te zijn.quote:
nee dat schiet ok niet op, nog even van het lekker weer genieten dan maarquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:48 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja joh, anders moest ik vanuit rijswijk om 12.30 nog naar Zoetermeer reizen met OV en daarvervolgens om 16 uur weer klaar te zijn.
voor die 2 uur![]()
inderdaadquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:56 schreef Re het volgende:
[..]
nee dat schiet ok niet op, nog even van het lekker weer genieten dan maar
volgend mij voor de lens die normaal bij de body verkocht word.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:05 schreef pea4fun het volgende:
Hoi..ik kom hier ook nog maar ff rondhangen. Ik heb een vraagje trouwens. Waar staat dat Kit voor in Kit-lens? Ik zie dat vaak genoemd voor lenzen die bij een camera gekocht worden.
ow is dat alles...hm ok...quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:12 schreef dubbellu het volgende:
Kit is een engels woord voor pakket.
Dus alle spullen in zo'n pakket noemen ze een kit.
Ik moet me natuurlijk wel orienteren voordat ik wat aan ga schaffenquote:
'k heb nog een Atlasjequote:Op woensdag 15 juni 2005 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
ben ik ook weerlekker pannekoeken gegeten met wat familie
en geen bier in huis, en de spar is inmiddels dicht
Dat is de lens die ze vastkitten op je cameraquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:05 schreef pea4fun het volgende:
Hoi..ik kom hier ook nog maar ff rondhangen. Ik heb een vraagje trouwens. Waar staat dat Kit voor in Kit-lens? Ik zie dat vaak genoemd voor lenzen die bij een camera gekocht worden.
Maak maar grapje hoor...IK heb wel bierquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is de lens die ze vastkitten op je cameraAlle andere lenzen die je koopt zijn eigenlijk voorzetlenzen
Tjah wat dacht jij dan, dat ze er een politieagent bijleveren om eventuele overvallers, dieven en zakkenrollers te weren?quote:
Requote:
Nee de auto van knightriderquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:28 schreef Fixers het volgende:
[..]
Tjah wat dacht jij dan, dat ze er een politieagent bijleveren om eventuele overvallers, dieven en zakkenrollers te weren?![]()
Ik vond em ooit wel leuk hoorquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
80 mb, 14 mp
Waarom zou je 6 bytes nodig hebben om 1 pixel te coderen?? 48-bits kleurdiepte?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Alles uit de scanner halen wat er in zit
Kan zelfs 8x laten multipassen
En laten we heel eerlijk zijn.....wie wil dat niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |