ik ook johquote:Op dinsdag 14 juni 2005 05:21 schreef elcastel het volgende:
Ik zou zo nog een paar uurtjes kunnen doorhalen in bed .... goeiemorgen.
Halloquote:Op dinsdag 14 juni 2005 05:29 schreef blackmage het volgende:
hoi
* kwiebuske hep vakantiequote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:12 schreef Puckzzz het volgende:
*knip* al weer bijna weekend
Bofkontquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:19 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
* kwiebuske hep vakantie
(klinkt veel beter als weekend)![]()
Dacht ik om 16 uur de hitte van de bouwkeet te ontsnappen, is het op school ook nog stikheetquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
ik maak nog ff 10 minuutjes vol, dan smeer ik m
Ik zeg alvast af, ik ben bezig met een andere auto (met werk) en weet totaal niet hoeveel tijd en geld er over blijft. En emzelf kennende gaat het geld sowieso wel op, maar dat is dus al een ingecalculeerd feit. Mocht die tijd goedkomen, dan meld ik me (op het laatste moment) alsnog aan.quote:
Ja hoiquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:42 schreef pea4fun het volgende:
goedenavond
ik moet toch wat zeggen als tvp
Mja kweenie hoorquote:
Aanstellertquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja kweenie hoorIk heb het bepaald niet op mensenmassa's
je mag wel bij mij schuilen, ik zorg wel dat iedereen voor je aan de kant gaatquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja kweenie hoorIk heb het bepaald niet op mensenmassa's
Vooral pannen, vorige keer heb ik ook geen statief meegehad. en voor de portretjes leunde ik met mijn armen op een hek.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
neem jij eigenlijk een statief mee Pea? Of wordt het vooral pannen?
Hmmm... ik ben er nog niet over uit wat ik doequote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:01 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Vooral pannen, vorige keer heb ik ook geen statief meegehad. en voor de portretjes leunde ik met mijn armen op een hek.
Het is zo'n gesleep op zo'n dag vind ik...maar wat voor statief heb je, misschien kan ik die van jou ff lenen als het nodig isquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmmm... ik ben er nog niet over uit wat ik doe
Wat nou of ik kom of niet...jij komt gewoonquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
ik bedoelde mee "of ik kom of niet"
Maar als ik kom neem ik geen statief mee dus
proefkonijn?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:35 schreef Fixers het volgende:
Ik heb wellich een manier gevonden om mijzelf te voorzien van wat nieuwe goodies. Beetje proefkonijn spelen, goede verdiensten en je doet nog wat nuttigs met je tijd.
Shocktherapie en zoquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:51 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
proefkonijn?
Zo van die nieuwe geneesmiddelen enzo uittesten?
zaterdag ben ik van de partij, (en neem zus lief ook mee)quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:15 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het is zo'n gesleep op zo'n dag vind ik...maar wat voor statief heb je, misschien kan ik die van jou ff lenen als het nodig is
hopelijk schopt prupke me optijd het bed uitquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:15 schreef whitebully] het volgende:
[..]
zaterdag ben ik van de partij, (en neem zus lief ook mee)
(en de kans dat ik een statief mee neem is redelijk aanwezig.)
of ik moet op de vroege morgen nog niet echt wakker zijn
kan ook altijd gebeuren.
ja maar...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:21 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Wat nou of ik kom of niet...jij komt gewoon![]()
slaap lekker dan maar.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga trouwens slapen.... morgen weer een veel te lange dag voor de boeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |