Dat kan charmant zijn..quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:41 schreef Gutteguttegut het volgende:
Wacht maar als je er een emmer water overheen gooit![]()
Dit is zo persoonlijkquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:46 schreef Shreever het volgende:
[..]
Dat kan charmant zijn..
Maar meestal word dat al stukken minder leuk als je een wat minder goed figuur hebt ed...
Zomerjurkjes is dus een heel goed idee
Ik ben eventueel nog te overtuigen ook als model gebruikt te worden. Maar dat is dan echt eventueel enzoquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:56 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ben ik (tot nu toe) weer het enige mannelijke model...?
Als ik mijn t-shirt uittrek, dan komt Greenpaece in paniek om mij terug te rollen in zee.quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:56 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ben ik (tot nu toe) weer het enige mannelijke model...?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:13 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als ik mijn t-shirt uittrek, dan komt Greenpeace in paniek om mij terug te rollen in zee.![]()
Wet t-shirts???quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:41 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Dat ik mezelf 1x in een jurk hijs betekend niet dat ik dat als hobby heb..![]()
[..]
Wacht maar als je er een emmer water overheen gooit![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:46 schreef RonaldV het volgende:
Mental image.. Gutteguttegut in zomers jurkje en wet t-shirt.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:46 schreef RonaldV het volgende:
Mental image.. Gutteguttegut in zomers jurkje en wet t-shirt.
Wat doet dat geelfilter precies meneer dehoog?quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:37 schreef PdeHoog het volgende:
Mij maakt het niet uit(de datum dus
) Ik ga vast een geelfilter bestellen voor het betere zwartwit-werk
Hij is natuurlijk zeer kundig om het zelf te beantwoorden, echter:quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:19 schreef Ymke het volgende:
Wat doet dat geelfilter precies meneer dehoog?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk zeer kundig om het zelf te beantwoorden, echter:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:32 schreef Shark.Bait het volgende:
Over geel filters:
Reduce the blue components in shadow, which enhances detail. Clouds are accentuated. In landscapes, produce a better separation of green tones, and at long distances once reduce haze. For portraits, this filter reduces freckles and red spots on skin and darkens blue eyes. Filter Factor: 1.5
Dus ik hoef alleen maar een trip naar de fotoboer te maken voor een lastolite scherm
Ah.. ik dacht al, hij druk aan het werken enzo... en ik niet (zoals gewoonlijk)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |