Ik bak ze niet hoorquote:
Thnxquote:
Als je echt hoge nood hebt, dan kan ik je wel oppikken.quote:Op zondag 31 juli 2005 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar is er iemand die mij uit Nieuwegein zou kunnen ophalen?Thx vast!
Zou mooi handig zijnquote:Op zondag 31 juli 2005 14:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als je echt hoge nood hebt, dan kan ik je wel oppikken.![]()
En nu maar duimen dat je niet last minute alsnog wordt ingeroosterd. Hou ons even op de hoogte van je vorderingen mbt vervoer. Als het dreigt te mislukken kijk ik even of een omweg via Almere geen tijdsproblemen gaat opleveren voor mij en mijn modellen.quote:Op zondag 31 juli 2005 16:23 schreef Skaai het volgende:
Het is nu echt zeker dat ik kom. Mijn baas was (opeens)heel erg lief en heeft me de 21e niet ingeroosterd.
Nu nog kijken hoe ik er moet komen (ben er trouwens nog niet uitgekomen waar de meet nou echt is). Ik kom iig uit Almere, iemand die met de auto vanuit Flevoland komt?
Ik heb een rooster voor Augustus, ben geen enkel weekend ingeroosterd en neem aan dat mijn baas dat ook niet meer doetquote:Op zondag 31 juli 2005 20:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En nu maar duimen dat je niet last minute alsnog wordt ingeroosterd. Hou ons even op de hoogte van je vorderingen mbt vervoer. Als het dreigt te mislukken kijk ik even of een omweg via Almere geen tijdsproblemen gaat opleveren voor mij en mijn modellen.
jij moet mee hoor, anders kom ik iig nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
Waarom sta ik er niet onder voorbehoud in?
Gaan we eindelijk meeten Melly, GAD-mascotte van mequote:Op maandag 1 augustus 2005 00:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
Wrom welquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
[nieuwsgierig]quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:05 schreef Vliegvrager het volgende:
Kom vrijwel zeker niet met de auto. Iemand met eigen helm en motorkleding, niet te veel bagage en niet te gek lange benen wil ik best ergens (bijvoorbeeld Utrecht CS) oppikken.
Modellen die op of rond een motor willen poseren zijn hierbij uitgenodigd.
En ja, ik zal hem vooraf even poetsen.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
[nieuwsgierig]
heb je een plaatje van je fiets?
[/nieuwsgierig]
als het echt lekker weer is dan kom ik ook wel op de motor. (choppertje is altijd wel grappig met wat mooie vrouwen er op of omheen )quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:05 schreef Vliegvrager het volgende:
Kom vrijwel zeker niet met de auto. Iemand met eigen helm en motorkleding, niet te veel bagage en niet te gek lange benen wil ik best ergens (bijvoorbeeld Utrecht CS) oppikken.
Modellen die op of rond een motor willen poseren zijn hierbij uitgenodigd.
En ja, ik zal hem vooraf even poetsen.
Mooie fiets.quote:
mooi dat is dus dan geen probleemquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mooie fiets.
Als je em niet poetst, dan zullen we dat in PS moeten doen
owh god...quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaan we eindelijk meeten Melly, GAD-mascotte van me
Je staat onder de fotografen. Geen idee of dat een fout is, en wie die gemaakt heeft: HGT of ik. Moet je naar de modellen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:03 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
omdat ik me 1 a 2 topics geleden al had aangemeld
quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:08 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je staat onder de fotografen. Geen idee of dat een fout is, en wie die gemaakt heeft: HGT of ik. Moet je naar de modellen?
Ik niet (edit-duur verstreken), maar HGT welquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:10 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]oeii...
Ja bij de fotografen keek ik niet..
Ik kan geen foto's makenDus zou je me kunnen verplaatsen?
ja?quote:
Drag Starquote:
* Weopj krijgt een stout idee van poetsende modellen..quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:58 schreef blackbully het volgende:
[..]
als het echt lekker weer is dan kom ik ook wel op de motor. (choppertje is altijd wel grappig met wat mooie vrouwen er op of omheen )
alleen poetsen kan ik niet beloven.
mag wel iemand mee rijden vanuit omg eindhoven.
klinkt goed.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:34 schreef Weopj het volgende:
[..]
* Weopj krijgt een stout idee van poetsende modellen..
ik wil ook een wildstarquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:19 schreef Skaai het volgende:
[..]
Drag Star
Mijn pa heeft er ook een gehad, een zwarte 1100 Classic.
Hij rijdt nu op de Wildstar 1600 CC
Puike knallers zijn het
Is dit een aanmelding als vrijwiliigster?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:34 schreef Weopj het volgende:
[..]
* Weopj krijgt een stout idee van poetsende modellen..
je riep "ow god" en ik antwoordde.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:38 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ja?
Ik ga niemand tegenhouden om te komen of iemand extra mee te nemen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:20 schreef melanie_the_miss het volgende:
Zomaar een vraagje he...
Als rabrynil nou graag fotograaf zou zijn zou dat kunnen?
Want ik zie dat er wel minder fotograven zijn dan modellen en rabrylin heeft toch erge intresse..
pffff dus je verwacht dat we nog gaan na denken ook.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ga niemand tegenhouden om te komen of iemand extra mee te nemen.
Reden waarom er meer modellen zijn dan fotografen is dat bij vorige modelmeets bleek dat fotografen soms met 5-6 man om één model heen stonden. Er werden fotos gemaakt van modellen die zelf hun poses maar moesten bedenken, en dan klikten de fotografen wel. Dat wilde ik dit keer eens andersom doen, zodat een fotograaf echt met zijn model(len) moet werken, en instructies moet geven om de fotos te maken die hij wil hebben. Modelfotografie is een andere "sport" dan het fotograferen van objecten of dieren. Bij het laatste moet je het doen met wat je wordt aangeleverd, bij modelfotografie heb je direct invloed op je onderwerp, en dus de uitkomst van je foto.
Ik snap hemquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
je riep "ow god" en ik antwoordde.
Lama
Dat was tegen mij hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
je riep "ow god" en ik antwoordde.
Lama
Voorovergebogen... flinke inkijk... Jaaa ja, schone motor gaat het om dusquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:22 schreef blackbully het volgende:
[..]
pffff dus je verwacht dat we nog gaan na denken ook.
zal er eens over gaan brainstormen dan hoe ik de dames op de foto wil hebben.
(1 weet ik er al. dat is een dame poetsend aan mijn motor, niet zo zeer voor de foto maar een schone motor is wel fijn)
Nee hoor, ik reageerde er tenslotte opquote:
qu63quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:50 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee hoor, ik reageerde er tenslotte op
hey als er een dame een mooie inkijk op de foto wil laten zetten geen probleem maar dan wil ik niet dat mijn motor in de weg staat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voorovergebogen... flinke inkijk... Jaaa ja, schone motor gaat het om dus
Ok, dus ik word niet doodgeslagen door een menigte hooligans als ik me daar laat zien?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ga niemand tegenhouden om te komen of iemand extra mee te nemen.
Reden waarom er meer modellen zijn dan fotografen is dat bij vorige modelmeets bleek dat fotografen soms met 5-6 man om één model heen stonden. Er werden fotos gemaakt van modellen die zelf hun poses maar moesten bedenken, en dan klikten de fotografen wel. Dat wilde ik dit keer eens andersom doen, zodat een fotograaf echt met zijn model(len) moet werken, en instructies moet geven om de fotos te maken die hij wil hebben. Modelfotografie is een andere "sport" dan het fotograferen van objecten of dieren. Bij het laatste moet je het doen met wat je wordt aangeleverd, bij modelfotografie heb je direct invloed op je onderwerp, en dus de uitkomst van je foto.
neem je de turtle wax en wat doeken mee, dan mogen de dames em schoonpoetsenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:38 schreef fr.oosje het volgende:
Jullie mogen mij Cabrio ook wel gebruiken hoor, is toch ook lekker zomers.
Levert altijd leuke plaatjes op..zie Flevo meetquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:38 schreef fr.oosje het volgende:
Jullie mogen mij Cabrio ook wel gebruiken hoor, is toch ook lekker zomers.
Ja dag, ik kom niet om te poetsen...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
neem je de turtle wax en wat doeken mee, dan mogen de dames em schoonpoetsen
wat voor merk is het?
Nou ja, ik sta natuurlijk niet in voor de lokale bevolkingquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:21 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ok, dus ik word niet doodgeslagen door een menigte hooligans als ik me daar laat zien?
[amazing discoveries mode]quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:32 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik heb net een ander, imo leuk idee gekregen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |