Ik bak ze niet hoorquote:
Thnxquote:
Als je echt hoge nood hebt, dan kan ik je wel oppikken.quote:Op zondag 31 juli 2005 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar is er iemand die mij uit Nieuwegein zou kunnen ophalen?Thx vast!
Zou mooi handig zijnquote:Op zondag 31 juli 2005 14:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als je echt hoge nood hebt, dan kan ik je wel oppikken.![]()
En nu maar duimen dat je niet last minute alsnog wordt ingeroosterd. Hou ons even op de hoogte van je vorderingen mbt vervoer. Als het dreigt te mislukken kijk ik even of een omweg via Almere geen tijdsproblemen gaat opleveren voor mij en mijn modellen.quote:Op zondag 31 juli 2005 16:23 schreef Skaai het volgende:
Het is nu echt zeker dat ik kom. Mijn baas was (opeens)heel erg lief en heeft me de 21e niet ingeroosterd.
Nu nog kijken hoe ik er moet komen (ben er trouwens nog niet uitgekomen waar de meet nou echt is). Ik kom iig uit Almere, iemand die met de auto vanuit Flevoland komt?
Ik heb een rooster voor Augustus, ben geen enkel weekend ingeroosterd en neem aan dat mijn baas dat ook niet meer doetquote:Op zondag 31 juli 2005 20:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En nu maar duimen dat je niet last minute alsnog wordt ingeroosterd. Hou ons even op de hoogte van je vorderingen mbt vervoer. Als het dreigt te mislukken kijk ik even of een omweg via Almere geen tijdsproblemen gaat opleveren voor mij en mijn modellen.
jij moet mee hoor, anders kom ik iig nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
Waarom sta ik er niet onder voorbehoud in?
Gaan we eindelijk meeten Melly, GAD-mascotte van mequote:Op maandag 1 augustus 2005 00:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
Wrom welquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
[nieuwsgierig]quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:05 schreef Vliegvrager het volgende:
Kom vrijwel zeker niet met de auto. Iemand met eigen helm en motorkleding, niet te veel bagage en niet te gek lange benen wil ik best ergens (bijvoorbeeld Utrecht CS) oppikken.
Modellen die op of rond een motor willen poseren zijn hierbij uitgenodigd.
En ja, ik zal hem vooraf even poetsen.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
[nieuwsgierig]
heb je een plaatje van je fiets?
[/nieuwsgierig]
als het echt lekker weer is dan kom ik ook wel op de motor. (choppertje is altijd wel grappig met wat mooie vrouwen er op of omheen )quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:05 schreef Vliegvrager het volgende:
Kom vrijwel zeker niet met de auto. Iemand met eigen helm en motorkleding, niet te veel bagage en niet te gek lange benen wil ik best ergens (bijvoorbeeld Utrecht CS) oppikken.
Modellen die op of rond een motor willen poseren zijn hierbij uitgenodigd.
En ja, ik zal hem vooraf even poetsen.
Mooie fiets.quote:
mooi dat is dus dan geen probleemquote:Op maandag 1 augustus 2005 12:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mooie fiets.
Als je em niet poetst, dan zullen we dat in PS moeten doen
owh god...quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaan we eindelijk meeten Melly, GAD-mascotte van me
Je staat onder de fotografen. Geen idee of dat een fout is, en wie die gemaakt heeft: HGT of ik. Moet je naar de modellen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:03 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
omdat ik me 1 a 2 topics geleden al had aangemeld
quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:08 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je staat onder de fotografen. Geen idee of dat een fout is, en wie die gemaakt heeft: HGT of ik. Moet je naar de modellen?
Ik niet (edit-duur verstreken), maar HGT welquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:10 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]oeii...
Ja bij de fotografen keek ik niet..
Ik kan geen foto's makenDus zou je me kunnen verplaatsen?
ja?quote:
Drag Starquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |