[amazing discoveries mode]quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:32 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik heb net een ander, imo leuk idee gekregen..
[nep amerikaans accent]quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:38 schreef Vliegvrager het volgende:
[amazing discoveries mode]
Mike, vertell, vertell, watis je fantastische idee.
[/amazing discoveries mode]
Wat niet weet, wat niet deert...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:55 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nou ja, ik sta natuurlijk niet in voor de lokale bevolking
Halloow meisjequote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:37 schreef RonaldV het volgende:
Dit model heeft net bevestigd: de 21e gaat ze mee.
[afbeelding]
Vanwaar dezequote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:31 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Iedereen aanbidt jou, dat weet je toch?
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:36 schreef RonaldV het volgende:
[MOD]
sc #67 niemand die het ooit terugleest
[/MOD]
![]()
Deze SC gaat voornamelijk over de Fok!/FOTmeet!![]()
zie de 2de post van het topic.quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:09 schreef mother-mother het volgende:
is er nu al psies bekend waar t zal plaatsvinden allemaal?
ik heb erover heen gelezen misschien maar kan t niet vinden iig![]()
ja ok , thxquote:Op zondag 7 augustus 2005 13:16 schreef blackbully het volgende:
[..]
zie de 2de post van het topic.
voor zover ik weet gaat het de tweede locatie worden maar daar kan nog verandering in komen. hebben pas 4 mensen gestemd ofzo
mail weet ik niet.quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:20 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Mail??? Stemmen?? Heb ik iets gemist???
Done...quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:23 schreef RonaldV het volgende:
Mail heeft door diverse oorzaken vertraging opgelopen. Zoals het nu staat lijkt iedereen voor de tweede lokatie te gaan, maar zoals gezegd: er hebben pas 4 mensen een keus gemaakt.
Kan iedereen die in de lijst staat me even een mailtje sturen op [afbeelding] ? Dan zorg ik dat je in ieder geval op de mailing lijst komt, met een goede routebeschrijving.
gaat een aggressieve meet worden denk ikquote:
Mailtje jouw kant op geschopt.quote:
ja van mij ook als het goed isquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:41 schreef Skaai het volgende:
You've got mail!
Verkeerde topic PdeHoog!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:21 schreef PdeHoog het volgende:
Subje heeft die van mij al geregeld afgelopen zondag![]()
Damnquote:
Kun je me even een mail sturen? Ik heb nog niks gehad namelijkquote:
Natuurlijk wordt het de 21e gewoon een mooie dagquote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:32 schreef RonaldV het volgende:
Eigenlijk heb ik niet gedacht over visagistes (m/v) omdat het een buitenmeet met water is. Toen ik het idee opbracht was het mooi weer met zon, en leek de zomer de mooiste van deze eeuw te gaan worden. Inmiddels weten we beter.
Visagistes zijn nooit echt nodig, maar ze kunnen wel wat toevoegen, weer of geen weer. Ik heb nooit eerder met een visagiste gewerkt, maar foto's van shoots met visagiste zien er toch vaak wel extra goed uit. Ik ken zelf geen visagistes, maar wil op Dutchheaven wel een oproepje plaatsen. Als jij dan die ene die jij kent benaderd, hebben we een kans dat we er 1 of 2 bij ons hebben. Lukt het niet, dan niet.quote:Ik weet niet of we ze nodig hebben, ik weet zelfs niet hoe het weer gaat zijn (helaas). Ik kan er hooguit één proberen te regelen, meer ken ik er niet.
Ik wil mee!!!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:56 schreef luap het volgende:
Ronald, je hebt zojuist een mailtje ontvangen!
Ik heb overigens een auto kunnen lenen, als er dus nog mensen mee willen vanuit omgeving Eindhoven dan moeten ze dat maar even laten weten.
Same here....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:41 schreef Skaai het volgende:
Oh btw, ik ga ook voor locatie 2. Ziet er heel erg leuk en een beetje romantisch uit, met al dat groen. En die wc locatie is natuurlijk perfect he
Ik zal een krant meenemen 14.gifquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:41 schreef Skaai het volgende:
En die wc locatie is natuurlijk perfect he
Ik wil ook wel graag meequote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:56 schreef luap het volgende:
Ronald, je hebt zojuist een mailtje ontvangen!
Ik heb overigens een auto kunnen lenen, als er dus nog mensen mee willen vanuit omgeving Eindhoven dan moeten ze dat maar even laten weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |