ja van mij ook als het goed isquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:41 schreef Skaai het volgende:
You've got mail!
Verkeerde topic PdeHoog!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:21 schreef PdeHoog het volgende:
Subje heeft die van mij al geregeld afgelopen zondag![]()
Damnquote:
Kun je me even een mail sturen? Ik heb nog niks gehad namelijkquote:
Natuurlijk wordt het de 21e gewoon een mooie dagquote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:32 schreef RonaldV het volgende:
Eigenlijk heb ik niet gedacht over visagistes (m/v) omdat het een buitenmeet met water is. Toen ik het idee opbracht was het mooi weer met zon, en leek de zomer de mooiste van deze eeuw te gaan worden. Inmiddels weten we beter.
Visagistes zijn nooit echt nodig, maar ze kunnen wel wat toevoegen, weer of geen weer. Ik heb nooit eerder met een visagiste gewerkt, maar foto's van shoots met visagiste zien er toch vaak wel extra goed uit. Ik ken zelf geen visagistes, maar wil op Dutchheaven wel een oproepje plaatsen. Als jij dan die ene die jij kent benaderd, hebben we een kans dat we er 1 of 2 bij ons hebben. Lukt het niet, dan niet.quote:Ik weet niet of we ze nodig hebben, ik weet zelfs niet hoe het weer gaat zijn (helaas). Ik kan er hooguit één proberen te regelen, meer ken ik er niet.
Ik wil mee!!!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:56 schreef luap het volgende:
Ronald, je hebt zojuist een mailtje ontvangen!
Ik heb overigens een auto kunnen lenen, als er dus nog mensen mee willen vanuit omgeving Eindhoven dan moeten ze dat maar even laten weten.
Same here....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:41 schreef Skaai het volgende:
Oh btw, ik ga ook voor locatie 2. Ziet er heel erg leuk en een beetje romantisch uit, met al dat groen. En die wc locatie is natuurlijk perfect he
Ik zal een krant meenemen 14.gifquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:41 schreef Skaai het volgende:
En die wc locatie is natuurlijk perfect he
Ik wil ook wel graag meequote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:56 schreef luap het volgende:
Ronald, je hebt zojuist een mailtje ontvangen!
Ik heb overigens een auto kunnen lenen, als er dus nog mensen mee willen vanuit omgeving Eindhoven dan moeten ze dat maar even laten weten.
checkquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:41 schreef Skaai het volgende:
Oh btw, ik ga ook voor locatie 2. Ziet er heel erg leuk en een beetje romantisch uit, met al dat groen. En die wc locatie is natuurlijk perfect he
Ik heb al wat ideetjes voor shoots met meerdere modellenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:54 schreef IJzercookie het volgende:
Hmm.. ik vind de verhouding modellen/fotografen wat vreemd. Ik ben van andere modelbijeenkomsten gewend dat er juist meer fotografen zijn dan modellen. Puur alleen al omdat de helft van de modellen werkeloos zit toe te kijken.
Ik ben heel benieuwd of deze meet juist het tegendeel bewijst.
Dat zeg ik toch ookquote:Enneh @vliegvrager: visagistes nooit echt nodig?? Ze voegen zeker iets toe, de foto zal vaak 10x zo mooi zijn.... maarja.. dat ligt natuurlijk ook aan de fotograaf en het model..
Tja, ik heb er liever ook meer, maar ik probeerde een realistische inschatting te maken van wat we op deze termijn kunnen regelen. Meer is natuurlijk altijd welkom. Als jij iemand weet, of zelf ervaring hebt, graag.quote:Enneh.. 2 visagistes op 30 modellen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |