abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 12:20:15 #131
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29518643
Tot nu toe heb ik van de volgende mensen mail ontvangen:
mvdlubbe
Auticia
Shark.Bait
-Marjo-
Subhuman
Blackbully
Vliegvrager
HMaster-II
Graaf
Skaai
mother-mother
Together-Alone

Als je nog niet in dit lijstje voorkomt, neem dan alsnog even contact op zodat ik je kan toevoegen, alsjeblieft

[ Bericht 2% gewijzigd door RonaldV op 09-08-2005 21:17:04 (naam toegevoegd) ]
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  † In Memoriam † dinsdag 9 augustus 2005 @ 12:41:19 #132
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_29518915
You've got mail!
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_29519102
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 12:41 schreef Skaai het volgende:
You've got mail!
ja van mij ook als het goed is
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 13:13:38 #134
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29519172
Edit: whoeps!
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_29519257
Subje heeft die van mij al geregeld afgelopen zondag
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 13:54:31 #136
40714 Subhuman
Televised confession
pi_29519681
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 13:21 schreef PdeHoog het volgende:
Subje heeft die van mij al geregeld afgelopen zondag
Verkeerde topic PdeHoog!
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 16:50:53 #137
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_29521839
ik wil ook mail
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_29522829
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 13:54 schreef Subhuman het volgende:

[..]

Verkeerde topic PdeHoog!
Damn

* PdeHoog moet beter lezen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_29524917
Je hebt mail Ronald.
''Going mental on the Wabbu''
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 20:54:08 #140
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29525320
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 16:50 schreef purplerose het volgende:
ik wil ook mail
Kun je me even een mail sturen? Ik heb nog niks gehad namelijk
- Privacy Matters
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 23:33:36 #141
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_29528233
gaan we niet gewoon naar allebei de locaties dan? met die OVPmeet van vorig jaar zijn we ook van hot naar her gescheurd
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_29537014
Misschien is de vraag al langsggekomen en heb ik even zitten dutten, maar hebben we al een of meer visagisten benaderd? Ik kan me voorstellen dat het voor een visagist(e) een boeiende TFP-klus is, omdat er veel modellen en fotografen bij betrokken zijn.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  woensdag 10 augustus 2005 @ 11:32:31 #143
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29537188
Eigenlijk heb ik niet gedacht over visagistes (m/v) omdat het een buitenmeet met water is. Toen ik het idee opbracht was het mooi weer met zon, en leek de zomer de mooiste van deze eeuw te gaan worden. Inmiddels weten we beter.

Ik weet niet of we ze nodig hebben, ik weet zelfs niet hoe het weer gaat zijn (helaas). Ik kan er hooguit één proberen te regelen, meer ken ik er niet.
- Privacy Matters
pi_29537414
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 11:32 schreef RonaldV het volgende:
Eigenlijk heb ik niet gedacht over visagistes (m/v) omdat het een buitenmeet met water is. Toen ik het idee opbracht was het mooi weer met zon, en leek de zomer de mooiste van deze eeuw te gaan worden. Inmiddels weten we beter.
Natuurlijk wordt het de 21e gewoon een mooie dag
quote:
Ik weet niet of we ze nodig hebben, ik weet zelfs niet hoe het weer gaat zijn (helaas). Ik kan er hooguit één proberen te regelen, meer ken ik er niet.
Visagistes zijn nooit echt nodig, maar ze kunnen wel wat toevoegen, weer of geen weer. Ik heb nooit eerder met een visagiste gewerkt, maar foto's van shoots met visagiste zien er toch vaak wel extra goed uit. Ik ken zelf geen visagistes, maar wil op Dutchheaven wel een oproepje plaatsen. Als jij dan die ene die jij kent benaderd, hebben we een kans dat we er 1 of 2 bij ons hebben. Lukt het niet, dan niet.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_29544426
Ronald, je hebt zojuist een mailtje ontvangen!

Ik heb overigens een auto kunnen lenen, als er dus nog mensen mee willen vanuit omgeving Eindhoven dan moeten ze dat maar even laten weten.
voor mijn (inmiddels erg oude) foto's...click!
mijn nieuwere foto's staan hier maar alle links werken nog niet...
pi_29546684
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:56 schreef luap het volgende:

Ik heb overigens een auto kunnen lenen, als er dus nog mensen mee willen vanuit omgeving Eindhoven dan moeten ze dat maar even laten weten.
Ik wil mee!!!
  † In Memoriam † woensdag 10 augustus 2005 @ 23:41:32 #147
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_29549618
Oh btw, ik ga ook voor locatie 2. Ziet er heel erg leuk en een beetje romantisch uit, met al dat groen . En die wc locatie is natuurlijk perfect he
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_29549800
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:41 schreef Skaai het volgende:
Oh btw, ik ga ook voor locatie 2. Ziet er heel erg leuk en een beetje romantisch uit, met al dat groen . En die wc locatie is natuurlijk perfect he
Same here....
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  donderdag 11 augustus 2005 @ 06:29:18 #149
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_29553337
quote:
En die wc locatie is natuurlijk perfect he
Ik zal een krant meenemen 14.gif
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_29554578
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:56 schreef luap het volgende:

Ik wil ook wel graag mee
pi_29554636
quote:
check
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  donderdag 11 augustus 2005 @ 09:54:46 #152
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_29554734
Hmm.. ik vind de verhouding modellen/fotografen wat vreemd. Ik ben van andere modelbijeenkomsten gewend dat er juist meer fotografen zijn dan modellen. Puur alleen al omdat de helft van de modellen werkeloos zit toe te kijken.
Ik ben heel benieuwd of deze meet juist het tegendeel bewijst.

Enneh @vliegvrager: visagistes nooit echt nodig?? Ze voegen zeker iets toe, de foto zal vaak 10x zo mooi zijn.... maarja.. dat ligt natuurlijk ook aan de fotograaf en het model..
Enneh.. 2 visagistes op 30 modellen??

Maar buiten dat wens ik jullie natuurlijk ontzettend mooi weer en heel veel mooie foto's!
That's the way the cookie crumbles
pi_29554871
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 09:54 schreef IJzercookie het volgende:
Hmm.. ik vind de verhouding modellen/fotografen wat vreemd. Ik ben van andere modelbijeenkomsten gewend dat er juist meer fotografen zijn dan modellen. Puur alleen al omdat de helft van de modellen werkeloos zit toe te kijken.
Ik ben heel benieuwd of deze meet juist het tegendeel bewijst.
Ik heb al wat ideetjes voor shoots met meerdere modellen

En werkloos toekijken hoeft niet hoor, er zijn voertuigen die gepoetst kunnen worden, refelctieschermen die vastgehouden kunnen worden, snacks die gehaald moeten worden en ga zo maar door
quote:
Enneh @vliegvrager: visagistes nooit echt nodig?? Ze voegen zeker iets toe, de foto zal vaak 10x zo mooi zijn.... maarja.. dat ligt natuurlijk ook aan de fotograaf en het model..
Dat zeg ik toch ook Niet echt nodig als in: er moet er eentje voor de lens en eentje achter de kamera. Maar met visagiste levert mooiere foto's, precies wat ik zeg
quote:
Enneh.. 2 visagistes op 30 modellen??
Tja, ik heb er liever ook meer, maar ik probeerde een realistische inschatting te maken van wat we op deze termijn kunnen regelen. Meer is natuurlijk altijd welkom. Als jij iemand weet, of zelf ervaring hebt, graag.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_29565941
Weopj en Rhanna natuurlijk kunnen jullie mee. Er is nog een plekje over, dus als er nog iemand geinteresseerd is...

Volgens mij is nog niet duidelijk hoe laat we waar moeten zijn, zodra dat bekend is kunnen we afspreken waar ik jullie op kan pikken. Misschien is het wel handig als we van elkaar een telnr hebben mocht er iets tussen komen/voor als ik me verslaap...
Als je een mailtje stuurt naar paulberkvens at hotmail punt com dan stuur ik mijn telnr terug.
voor mijn (inmiddels erg oude) foto's...click!
mijn nieuwere foto's staan hier maar alle links werken nog niet...
  donderdag 11 augustus 2005 @ 20:56:49 #155
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_29566451
Ik ga nu ook zeker Ik zou het wel gezellig vinden om mee te rijden luap, maar ik denk dat het een beetje omslachtig wordt, en ik dus beter gewoon zelf kan rijden
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_29566914
Zolang Ronald maar rekening houdt met de auto-zit-uren van de Noorderlingen en Zuiderligen.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')