ik heb wel 1 volle seconde gewacht voordat ik een nieuwe opendequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:52 schreef PdeHoog het volgende:
Fuck......jij was eerder
Nou ja...linkje naar het vorige deel: SC # 66
Ja sorryquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:53 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik heb wel 1 volle seconde gewacht voordat ik een nieuwe opende
ZVP zie vorige postquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:55 schreef Subhuman het volgende:
Ja nou PdeHoog ik vond het ook wel erg lang duren voor jouw nieuwe topic kwam hoor.
Waar ken ik dat van?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:55 schreef PdeHoog het volgende:
Ja sorryKreeg een lieve dame aan de lijn bij de support-afdeling. Die had opeens mijn volle aandacht
![]()
overigens kon ze me ook niet vertellen waarom men mij een instructie stuurde om iets te verwijderen, terwijl ik duidelijk had aangegeven dat ik niets KON verwijderen
wat is daar het grote voordeel van? (ken ze niet, hoor het woord wel eens vallen)quote:
deze zijn er SPECIAAL voor gemaaktquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:29 schreef blackbully het volgende:
[..]
wat is daar het grote voordeel van? (ken ze niet, hoor het woord wel eens vallen)
zelf werk ik met een lcd-reinigings kwastje
(soort plat staafje met een zeem achtig gedeelte om een lcd paneel schoon te maken)
nou dat in combinatie met een luchtbusje werkt tot nu toe naar behoren bij mij
Het flesje dicht laten helpt, als je het eenmaal open hebt gemaakt....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
is die Eclipse troep trouwens niet ontzettend vluchtig? Kan ik het beter in de koeling bewaren? Weet iemand dat?
Jij denkt zeker dat ik dom benquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:45 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het flesje dicht laten helpt, als je het eenmaal open hebt gemaakt....![]()
heb al heel wat maanden zo'n flesje staan hier en er zit nog steeds genoeg in.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
is die Eclipse troep trouwens niet ontzettend vluchtig? Kan ik het beter in de koeling bewaren? Weet iemand dat?
Ja, daar let ik meestal al op, en ik heb ook pas 2 keer met de Zamboni aan de slag gehoevenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:30 schreef PankPinther het volgende:
[..]
heb al heel wat maanden zo'n flesje staan hier en er zit nog steeds genoeg in.
gewoon goed dicht draaien, niks aan de hand.
als er al wat verdampt dan zal het toch minstens een jaar of 2 duren eerdat het flesje leeg is denk ik
overigens, na een paar keer schoonmaken ben ik beter op gaan letten bij het lenzen wisselen en heb nu al een paar maanden niet meer hoeven swabben
gewoon zorgen dat je in de ene hand de lens die er op moet al klaar hebt en met de andere hand de lens die er op zit verwijderen
zo is de camera nooit langer dan 1 seconde open
is ff een handigheidje, maar het scheelt een hoop.
en altijd uit de wind gaan staan of met je rug er naartoe
als je dan toch iets moet doen waarbij de camera lange tijd open is, doe dat dan in de badkamer, daar is het minste stof enzo
Dat is methanol, dat is vluchtiger dan alcohol.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |