Leuk dat je toch ook komt! Als je je nog bedenkt moet je het maar laten weten, voor jou is altijd plekquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:56 schreef pea4fun het volgende:
Ik ga nu ook zekerIk zou het wel gezellig vinden om mee te rijden luap, maar ik denk dat het een beetje omslachtig wordt, en ik dus beter gewoon zelf kan rijden
aangezien het niet een alte grote locatie is en de groep mensen duidelijk herkenbaar zal zijn naar mijn idee zal het vast niet erg wezen als sommige wat vroeger of later daar zijn. (of heeft ieder zin in een flinke wandeling? )quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:13 schreef HMaster-II het volgende:
Zolang Ronald maar rekening houdt met de auto-zit-uren van de Noorderlingen en Zuiderligen.
Om die reden heb ik geprobeerd het in de buurt van het midden van het land te doen. Alhoewel over de exacte plaats van "het midden" enige verwarring bestaat, meen ik me te herinneren. Maar in principe wou ik het bij één lokatie houden, ik neem aan dat je dat bedoelt?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:13 schreef HMaster-II het volgende:
Zolang Ronald maar rekening houdt met de auto-zit-uren van de Noorderlingen en Zuiderligen.
ik gok dat het over de tijd gaat.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Om die reden heb ik geprobeerd het in de buurt van het midden van het land te doen. Alhoewel over de exacte plaats van "het midden" enige verwarring bestaat, meen ik me te herinneren. Maar in principe wou ik het bij één lokatie houden, ik neem aan dat je dat bedoelt?
De exacte locatie is voor mij geen probleem, ik rij als het moet naar België, maar waar Blackbully op duidt, dat ik er wel 2,5 uurtjes over doe. 10.00 uur is geen probleem. Ik haal dan Fles onderweg op en dan zijn we wel op tijd.Ik moet dan gewoon eerder mijn nest uit..quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Om die reden heb ik geprobeerd het in de buurt van het midden van het land te doen. Alhoewel over de exacte plaats van "het midden" enige verwarring bestaat, meen ik me te herinneren. Maar in principe wou ik het bij één lokatie houden, ik neem aan dat je dat bedoelt?
Tussen 10 en 11 is ene goed plan.. Vooral de koffie die dan al in de maak is..quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:41 schreef blackbully het volgende:
oke 11 uur ook goed
of 10 uur koffie ? is hij dan al open die snack-keet
MissFok (Logician) zoekt een lift. Als ze die kon krijgen wilde ze wel mee.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:51 schreef Subhuman het volgende:
Nog mensen die vanuit Enschede willen meeliften?
Als ze hier in de buurt woont wil ik haar wel oppikken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:01 schreef RonaldV het volgende:
[..]
MissFok (Logician) zoekt een lift. Als ze die kon krijgen wilde ze wel mee.
WAT geen koffie?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:59 schreef RonaldV het volgende:
uhm... ik weet niet of die snack-keet koffie doet...
![]()
Ik zal haar morgen vragen even contact met je op te nemen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:06 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Als ze hier in de buurt woont wil ik haar wel oppikken.
Dat lijkt me onbelangrijkquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:59 schreef RonaldV het volgende:
uhm... ik weet niet of die snack-keet koffie doet...
![]()
quote:
om 10 uur 's ochtends?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 06:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me onbelangrijk
doet-ieBIER
is de vraag
Kunnen we beter aan pea overlatenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:26 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ronald, dan neem jij maar een thermosfles mee.
![]()
Dan gaan we onder mothers' parapluquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:45 schreef mother-mother het volgende:
als het regent , word t dan een honcho meet of gaat t dan helemaal niet door?
Ik laat me in deze leiden door wat jullie het liefste willen. Vandaag lijkt een uitzondering, maar tot nu toe heeft elke dag wel een regenbui en acceptabel weer achter elkaar gehad. Wat mij betreft gaan we dus gewoon verder, als de regenkans maar niet boven de 60% komt. Maar natuurlijk mogen jullie daar anders over denken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:45 schreef mother-mother het volgende:
als het regent , word t dan een honcho meet of gaat t dan helemaal niet door?
ik heb mn honcho meequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:01 schreef Auticia het volgende:
[..]
Dan gaan we onder mothers' paraplu.
Allemaal onder mother-mother's poncho...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |