Eehhh...ben ik dan te laat?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:42 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Van jou heb ik alleen maar een TVP in deel 1 gezien...
Woeiii...quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:19 schreef RonaldV het volgende:
het weer de komende dagen:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
We gaan de goeie kant op!![]()
Ssssht! straks gaat t mis!quote:
Maar die heeft toch een dubbelrol als parasol?quote:
Het is ook een hele vrolijke!!!quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Maar die heeft toch een dubbelrol als parasol?![]()
Kan je de witbalans goed instellenquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:19 schreef RonaldV het volgende:
het weer de komende dagen:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
We gaan de goeie kant op!![]()
Mijn moeder is die dag ook jarig, vanavond gaan we alvast uit eten, ik ga die dag wel 's avonds ff langs als ik nog zin hebquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:20 schreef Skaai het volgende:
Mijn opa en oma zijn vals he!
Een week vante voren krijg ik te horen dat opa zijn verjaardag op zondag de 21e viert.
Maar ik ga lekker niet
Want deze meet stond nou eenmaal al een tijdje vast
Als ik ze uitleg dat ik 'met lui van internet' op stap ga, vinden ze het best. Ze zijn mijn meeting verhalen wel gewend
Ja, maar hij is de 22e jarig. Hij viert het dan wel de 21e, maar ik kom de 22e wél langs.quote:
Ik heb makkelijke familie...graag of niet. Eigenlijk is alleen kerstmis een verplicht nummer, en dat is dan eigenlijk best wel een leuk verplicht nummer...maar ik geloof dat het wat offtopic gaat zoquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
maak ik dan de denkfout?bij mij zijn verjaardagen nooit "facultatief"
Het is opdraven, of serieuze ruzie
quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:39 schreef Skaai het volgende:
Conclusie, ik kom dus gewoon wél naar de meet.
Hey gezellig! Zit de auto ook meteen volquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:36 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hm...het station van eindhoven is voor mij ook wel te doen...ik wil toch wel met jou meeGezelliger met zijn allen. Hoe laat moet ik er zijn?
eerlijk gezegd best een origineel idee!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:55 schreef Skaai het volgende:
En anders, neem allemaal je paraplu mee, dan maken we artistieke regen foto's met mooie paraplu-moves![]()
hmm kon ik dat ook maar zeggen. mijn collectie beperkt zich tot een aantal crappy budgetmodellen van hema oidquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
goed puntIk heb ook wel een mooie plu
Neee jij bent in de war met die partytenten waar het vanochtend over gingquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:51 schreef rustig het volgende:
[..]
hmm kon ik dat ook maar zeggen. mijn collectie beperkt zich tot een aantal crappy budgetmodellen van hema oideigenlijk moet je zo'n ouderwetse hebben, Mary Poppins stijl (kunnen gelijk 4 modellen onder)
Ik doe gezellig met je mee hoorquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:49 schreef rustig het volgende:
trouwens nog even wat hogere iso films kopen.
vrees een van de weinigen te zijn die het analoge pad nog volgt?
Er wordt aan gewerktquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:48 schreef Toeps het volgende:
Xiiiiiil! Mag ik nou nog mee rijden?
Zonde van zwart-wit als het echt zo'n zonnige zomerse felle kleuren portretmeet wordt.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik doe gezellig met je mee hoorIk neem Illford HP5, FP4 en Kodak TriX mee
En dan nog wat ISO200 superia
quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:56 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Zonde van zwart-wit als het echt zo'n zonnige zomerse felle kleuren portretmeet wordt.
Wat Skaai zegt/vraagt.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:48 schreef Skaai het volgende:
Ja ik ga dus ook met het openbaar vervoer.
Welk station is het beste om naartoe te reizen? En is er eventueel iemand die mij vanaf het station wilt oppikken? Anders moet ik een alternatief zoeken, en volgens mij is er een kleine kans dat er een bus daar ergens stopt
Voor jou heb ik even een verzoek: neem even contact op met Robbertje. Hij staat in je fotoboek.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:48 schreef Skaai het volgende:
Ja ik ga dus ook met het openbaar vervoer.
Welk station is het beste om naartoe te reizen? En is er eventueel iemand die mij vanaf het station wilt oppikken? Anders moet ik een alternatief zoeken, en volgens mij is er een kleine kans dat er een bus daar ergens stopt
Kun jij even het OV uitvinden voor me? Het enige wat ik weet is hoe je Utrecht CS moet bereiken...quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
jezus wat een lap tekst
routebeschrijving met het OV is misschien ook handigIk kom iig naar Nieuwegein-Zuid en dan bel ik HMaster2 als die me op tijd zijn nummer geeft
en dan komt die me ophalen. Toch, HM?
Hmm waar moeten we precies heen? Wat is het handigste? Busstation Vianen Lekbrug misschien wel?quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:12 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Kun jij even het OV uitvinden voor me? Het enige wat ik weet is hoe je Utrecht CS moet bereiken...
Slim he, het wiel opnieuw uitvinden?quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:24 schreef RonaldV het volgende:
Shark had een slimme: Om contact te maken met meerijders en dergelijke is het handig als we beschikken over de telefoonnummers van iedereen. Kunnen jullie me even reply-en met je 06 nummer en evt. de naam van degene met wie je meerijdt?
Stopt er niets in de buurt van de Prinses Beatrix sluizen? Vianen Lekbrug is aan de andere kant van Nieuwegein, en de andere kant van de rivier. Ik ben uitgegaan van lokatie #2, omdat alleen daarvoor stemmen warn binnengekomen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm waar moeten we precies heen? Wat is het handigste? Busstation Vianen Lekbrug misschien wel?
Heerlijkquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Slim he, het wiel opnieuw uitvinden?
flash, jij woont in utrecht right?quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
godver, eerst met een tram en dan overstappen op een busIk denk dat ophalen op Nieuwegein stadscentrum dan sneller is
Maar goed, dat is aan de chauffeurs
ik heb ook geen auto, maar verdwalen doe ik zeker nietquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:46 schreef rustig het volgende:
[..]
flash, jij woont in utrecht right?
if so, ik ook, heb zelf geen auto maar misschien kunnen we samen iets regelen
in het kader van 2 gekken verdwalen minder snel dan 1?
ah klinkt goed, hebbie gps apparatuur??quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb ook geen auto, maar verdwalen doe ik zeker niet
* Dr_Flash is afgestudeerd geograaf
Wat stel je voor? Sneltram en dan te voet naar het water?
quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:53 schreef rustig het volgende:
[..]
ah klinkt goed, hebbie gps apparatuur??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |