Ach, als je er op zaterdag al bent ben je zeker op tijd voor zondag....quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:46 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ow jee, nou als dit de enige omschrijving is die er komt dan ben ik op zekers te laat daar zaterdag
![]()
No problem. De meet is pas zondagquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:46 schreef mother-mother het volgende:
ow jee, nou als dit de enige omschrijving is die er komt dan ben ik op zekers te laat daar zaterdag
![]()
Ah ok, dat had ik niet helemaal door...quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Geeft niet. er is nog niks overboord. Kan ik ook wat later opstaan
[..]
ja daar reageerde ik op?
owja shitquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
No problem. De meet is pas zondag
Dat mag ook eerderquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:32 schreef Skaai het volgende:
Ja, we verleiden hem met onze Lush geuren (niet dat je dat kan zien op de foto's, maar okay) en dan op 't laatste moment keilen we hem de Lek in!
Kijk even in je hotmail spambox. Waarschijnlijk staat mijn mail daar, dat was iig zo bij -Marjo-quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:46 schreef mother-mother het volgende:
[..]
![]()
ja thx , daar moet t mee gaan lukkenquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Kijk even in je hotmail spambox. Waarschijnlijk staat mijn mail daar, dat was iig zo bij -Marjo-
Niet alleen bij haarquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:49 schreef RonaldV het volgende:
Kijk even in je hotmail spambox. Waarschijnlijk staat mijn mail daar, dat was iig zo bij -Marjo-
Hondsrug in Drenthe bijvoorbeeld?quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
tering, in Tull helemaal
verzin ff een zo onmogelijk denkbare lokatie anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |