Kan jij Shark Bait dan niet een beetje opleiden?...quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb ook geen auto, maar verdwalen doe ik zeker niet
* Dr_Flash is afgestudeerd geograaf
Wat stel je voor? Sneltram en dan te voet naar het water?
Ja die neemt iets aan van wat ik zeg zekerquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:56 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Kan jij Shark Bait dan niet een beetje opleiden?...![]()
indeed. ik zou voorstellen dat we meeten op cs?quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
is zo te zien idd wel een allejezus pokke eind lopen vanaf Stadscentrum....
Doe je het undercover of als kloonquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die neemt iets aan van wat ik zeg zeker
Goed ideequote:Op zondag 14 augustus 2005 18:06 schreef rustig het volgende:
maar er zijn meerdere mensen die met ov komen natuurlijk.
kunnen ook op een vast tijdstip afspreken op Utrecht CS en als grote groep het
laatste stuk reizen? just my 2 cents..
Re? Wees es hoffelijk?quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:04 schreef Together-Alone het volgende:
Okee, probleem! Vooral @SharkBait, omdat ik met hem zou meerijden.
Ik zit nu dus midden in een verbouwing/verhuizing, en ik was helemaal vergeten dat ik dus aanstaande zondag niet in Nieuw Vennep zit, maar in Amsterdam.
Ik zit waarschijnlijk in Helmond maar ik hou het in de gatenquote:
Valt Almere daar ook onder? Skaai zoekt een lift. Of een auto.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:52 schreef Robertje het volgende:
Als er iemand uit omgeving Hilversum mee wil rijden...ff een gil geven.
Ik zie Alkmaar er niet op staanquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:34 schreef RonaldV het volgende:
Hebben jullie hier iets aan?
[afbeelding]
Ik kom er langs en wil je wel oppikken. Mail me maar even over hoe en wat als je wil...quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:04 schreef Together-Alone het volgende:
Ik zit nu dus midden in een verbouwing/verhuizing, en ik was helemaal vergeten dat ik dus aanstaande zondag niet in Nieuw Vennep zit, maar in Amsterdam.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:04 schreef Together-Alone het volgende:
Ehhh, post boven je???quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
oow.. ahaa.. okee.. tja.. ehm.. Marjo of Re dan maar....
Ja, sorry, it complete slipped my mind. Heb het ook gigantisch druk de laatste tijd, ben net een zeef.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
oow.. ahaa.. okee.. tja.. ehm.. Marjo of Re dan maar....
Hallo!quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:10 schreef Robertje het volgende:
Vragen kan altijd...Skaai
Ja! Hoi! Ik ga je even mailen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:16 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik kom er langs en wil je wel oppikken. Mail me maar even over hoe en wat als je wil...
Oeh, spannendquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:49 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ja! Hoi! Ik ga je even mailen.![]()
Hij moet.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:50 schreef Auticia het volgende:
Is het eventueel mogelijk dat hij meekomt als model?
Je hoort hetquote:
Da's klote zegquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:50 schreef Auticia het volgende:
Ja, hoi, de secretaresse van mvdlubbe hier...
De camera van Dhr. van der Lubbe is kapot, en hij vreest dat die niet op tijd klaar is als hij hem morgen wegbrengt voor reparatie. Is het eventueel mogelijk dat hij meekomt als model?
Hehehe....quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:26 schreef Skaai het volgende:
Gaat vdlubbe in het midden pimpen, en hangen wij er als harem omheen!
Ik zie mogelijkheden!
Ik denk alleen niet dat hij in een badpak wil poseren.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:26 schreef Skaai het volgende:
Ik zie mogelijkheden!
Beetje met onze sjaaltjes wapperen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:26 schreef Skaai het volgende:
Ik zie mogelijkheden!
Ja, we verleiden hem met onze Lush geuren (niet dat je dat kan zien op de foto's, maar okay) en dan op 't laatste moment keilen we hem de Lek in!quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:31 schreef Auticia het volgende:
[..]
Beetje met onze sjaaltjes wapperen..
He, wat flauw...quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:30 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat hij in een badpak wil poseren.
(bad)Kleding is niet verplicht.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:30 schreef Auticia het volgende:
[..]
Laat m dan maar thuisquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:30 schreef Auticia het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:34 schreef RonaldV het volgende:
Hebben jullie hier iets aan?
[afbeelding]
Geeft niet. er is nog niks overboord. Kan ik ook wat later opstaanquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:41 schreef Together-Alone het volgende:
Ja, sorry, it complete slipped my mind. Heb het ook gigantisch druk de laatste tijd, ben net een zeef.
ja daar reageerde ik op?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:31 schreef -Marjo- het volgende:
Ehhh, post boven je???
Ach, als je er op zaterdag al bent ben je zeker op tijd voor zondag....quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:46 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ow jee, nou als dit de enige omschrijving is die er komt dan ben ik op zekers te laat daar zaterdag
![]()
No problem. De meet is pas zondagquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:46 schreef mother-mother het volgende:
ow jee, nou als dit de enige omschrijving is die er komt dan ben ik op zekers te laat daar zaterdag
![]()
Ah ok, dat had ik niet helemaal door...quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Geeft niet. er is nog niks overboord. Kan ik ook wat later opstaan
[..]
ja daar reageerde ik op?
owja shitquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
No problem. De meet is pas zondag
Dat mag ook eerderquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:32 schreef Skaai het volgende:
Ja, we verleiden hem met onze Lush geuren (niet dat je dat kan zien op de foto's, maar okay) en dan op 't laatste moment keilen we hem de Lek in!
Kijk even in je hotmail spambox. Waarschijnlijk staat mijn mail daar, dat was iig zo bij -Marjo-quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:46 schreef mother-mother het volgende:
[..]
![]()
ja thx , daar moet t mee gaan lukkenquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Kijk even in je hotmail spambox. Waarschijnlijk staat mijn mail daar, dat was iig zo bij -Marjo-
Niet alleen bij haarquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:49 schreef RonaldV het volgende:
Kijk even in je hotmail spambox. Waarschijnlijk staat mijn mail daar, dat was iig zo bij -Marjo-
Hondsrug in Drenthe bijvoorbeeld?quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
tering, in Tull helemaal
verzin ff een zo onmogelijk denkbare lokatie anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |