hij is geslotenquote:
quote:Het uitwisselen van betaalcodes via profiel, posts of op welke wijze via FOK! dan ook is niet toegestaan.
Okay, duidelijk....quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:58 schreef buzzer het volgende:
Omdat het illegaal is om betaalde codes uit te wisselen, en Fok! is gewoon duidelijk geen platform voor illegale acties..
dat is nog geen reden om hier codes uit te wisselenquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:57 schreef KillerDream het volgende:
De beveiliing van deze webapplicatie had jaren geleden bij de introductue gewoon beter gemoeten.
Lijkt me gevalletje "nogal wiedes"quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:59 schreef flugeltje het volgende:
Vandaar dus dat we onszelf afvroegen of de beheerders van de betreffende site geklaagd hebben.
Jullie hebben op je flikker gehad van Weeronline.nl dus... Zeg dat dan gewoon, is toch geen probleem mee?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:58 schreef buzzer het volgende:
Omdat het illegaal is om betaalde codes uit te wisselen, en Fok! is gewoon duidelijk geen platform voor illegale acties..
heel eerlijk: het was mij nog niet opgevallen, maar de Fa;s hebben blijkbaar beter opgelet.. Of ze getipt zijn door de site weet ik niet, dat zou je Dago zelf moeten vragenquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Okay, duidelijk....
Maar dat verklaard nog niet waarom we het eerst tijden wél hebben gemogen. (en er hebben bij tijd en wijle toch genoeg mods in het topic rondgepost).
Vandaar dus dat we onszelf afvroegen of de beheerders van de betreffende site geklaagd hebben.
Ja precies, hebben wij 'weerkneuzen' ook eens een leuke dag...quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jullie hebben op je flikker gehad van Weeronline.nl dus... Zeg dat dan gewoon, is toch geen probleem mee?
Dat hoor je me toch ook niet beweren?quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:00 schreef buzzer het volgende:
dat is nog geen reden om hier codes uit te wisselen
Daarom posten wij het hier ook namelijk...quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:01 schreef buzzer het volgende:
dat zou je Dago zelf moeten vragen
Hey Dagoquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jullie hebben op je flikker gehad van Weeronline.nl dus... Zeg dat dan gewoon, is toch geen probleem mee?
Hey tof man, ga jij lekker diefje spelen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:55 schreef maniack28 het volgende:
Studenten kunnen geen betaalradar ophoesten... wanneer wordt dat ding nou eens gratis!!! Stelletje afzetters!! We wisselen wel via msn uit...
Diplomaatquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:01 schreef buzzer het volgende:
[..]
heel eerlijk: het was mij nog niet opgevallen, maar de Fa;s hebben blijkbaar beter opgelet.. Of ze getipt zijn door de site weet ik niet, dat zou je Dago zelf moeten vragen
Kijk.. bedankt! damn.. 100 man da's best aardig jah.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hey tof man, ga jij lekker diefje spelen.
Ja, er zijn klachten geweest, sommige codes werden door meer dan 100 man bekeken, even snel gerekend scheelt dat dus al 90 euro per dag aan inkomsten (minimaal).
Op welke manier dachten jullie dat het uitwisselen van links en/of codes waarvoor je per persoon dient te betalen wel zou mogen?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hey tof man, ga jij lekker diefje spelen.
Ja, er zijn klachten geweest, sommige codes werden door meer dan 100 man bekeken, even snel gerekend scheelt dat dus al 90 euro per dag aan inkomsten (minimaal).
Op welke manier dachten jullie dat het uitwisselen van links en/of codes waarvoor je per persoon dient te betalen wel zou mogen?
Ja, sorry, was even met wel meer dingen bezig, mensen mailen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hey Dago
Hebben jullie op je flikker gehad van Weeronline? Zeg dat dan gewoon, is toch geen probleem mee?
zo goed?
Zeker geen kans op dat je de reactie van weeronline even hier laat zien??quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, sorry, was even met wel meer dingen bezig, mensen mailen bijvoorbeeld.
Sudah.. sudah...quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, sorry, was even met wel meer dingen bezig, mensen mailen bijvoorbeeld.
Nee, mail dient privé te blijven tenslotte. Ik ga ook niet de mailtjes met users posten natuurlijk.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zeker geen kans op dat je de reactie van weeronline even hier laat zien??
Uiteraard hebben ze gelijk....quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, mail dient privé te blijven tenslotte. Ik ga ook niet de mailtjes met users posten natuurlijk..
Maar het was een nette mail waarin ze ons erop attendeerden en dat ze het niet tof vonden. En gelijk hebben ze.
Vroeg ik mezelf ook al af idd...quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:22 schreef KillerDream het volgende:
Aangezien we het toch over dit onderwerp hebben.
Stond er in de mail ook iets over het publiseren van screenshots van de desbetreffende webapplicatie?
Je haalt de woord uit mij mondquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:24 schreef flugeltje het volgende:
Zou lastig kunnen worden. Want de gratis site 'wetteronline' geeft praktisch hetzelfde beeld. Zou dus betekenen dat de mod's bij elk plaatje moeten gaan zoeken of het een gratis óf betaalradar is. Tijdens noodweer is dat vrijwel niet te doen. Bovendien komen sommige betaalradarplaatjes via andere sites binnen, hoe moeten wíj dan weten dat het eigenlijk een betaalradar is?
Lijkt me overdreven.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Proef ik daar nog enige frustratie over een zekere ondertitel?quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
En FOK! is weer eens roomser dan de paus.
Het scheelt ze 90 euro per dag. En hoeveel duizenden euro's krijgen ze verder wèl binnen?
Zo kan je alles krom recht praten natuurlijk.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het scheelt ze 90 euro per dag. En hoeveel duizenden euro's krijgen ze verder wèl binnen?
Het zou ze 90 euro per dag schelen als al die 100 mensen anders zelf zouden gaan bellen voor een code.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
En FOK! is weer eens roomser dan de paus.
Huh? Wat voor mail Speed?quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke ik kreeg net een hele leuke mail binnen.
Ik vind het best maaaaaaaaaaaaaaaar.
Waarom nemen jullie godverdomme nu pas actie terwijl jullie blijkbaar al wisten dat het iligaal was.
Na 1/2 misschien wel 3 jaar dit te hebben gedaan krijgen WIJ DASOO USERS op de kop terwijl jullie dit eerder hadden kunnen behandelen.
Daarnaast snap ik ook niet waarom weeronline hier NU pas mee aan komt.
Kortom, ik ben fout geweest oke geef ik toe maar ik hoop niet dat de schade in de 100den euro's moeten gaan lopen, als dat wel gebeurd maar ik hier zeker werk van.
Er lopen 87478243723723-en topics dank je.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke ik kreeg net een hele leuke mail binnen.
Ik vind het best maaaaaaaaaaaaaaaar.
Waarom nemen jullie godverdomme nu pas actie terwijl jullie blijkbaar al wisten dat het iligaal was.
Na 1/2 misschien wel 3 jaar dit te hebben gedaan krijgen WIJ DASOO USERS op de kop terwijl jullie dit eerder hadden kunnen behandelen.
Daarnaast snap ik ook niet waarom weeronline hier NU pas mee aan komt.
Kortom, ik ben fout geweest oke geef ik toe maar ik hoop niet dat de schade in de 100den euro's moeten gaan lopen, als dat wel gebeurd maar ik hier zeker werk van.
Ik weet wel zeker dat er meer mensen waren die wel codes posten.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:50 schreef yvonne het volgende:
jij hebt besloten de code vrij te geven.
Hey, waarom heeft Fok eigenlijk moderators? Immers, iedereen besluit zelf wat er in het forum geschreven wordt, dat staat allemaal los van Fok...quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er lopen 87478243723723-en topics dank je.
Ik heb ook geen idee waarom ze er nu pas mee komen, maar we ondernemen wel de gevraagde actie,
Jep, je bent fout geweest, no big deal,
en dat schade verhaal staat los van FOK, jij hebt besloten de code vrij te geven.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:52 schreef KillerDream het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat er meer mensen waren die wel codes posten.
Geeft schoorvoetend toe....quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:52 schreef KillerDream het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat er meer mensen waren die wel codes posten.
Heb jij geen mail gehad dan??quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Huh? Wat voor mail Speed?
Moet jij nu de schade gaan betalen???
87478243723723-enquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er lopen 87478243723723-en topics dank je.
Ik heb ook geen idee waarom ze er nu pas mee komen, maar we ondernemen wel de gevraagde actie,
Jep, je bent fout geweest, no big deal,
en dat schade verhaal staat los van FOK, jij hebt besloten de code vrij te geven.
En toch zijn mods vrijwilligers die niet altijd alles zienquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:00 schreef Jalu het volgende:
[..]
Hey, waarom heeft Fok eigenlijk moderators? Immers, iedereen besluit zelf wat er in het forum geschreven wordt, dat staat allemaal los van Fok...
Dan heb jij niet op de link geklikt voor de policy.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:00 schreef Jalu het volgende:
[..]
Hey, waarom heeft Fok eigenlijk moderators? Immers, iedereen besluit zelf wat er in het forum geschreven wordt, dat staat allemaal los van Fok...
Hmm, ga je hier ook dubbele codes uit halen?quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
(hiervoor ga ik alle delen langs om te kijken wie de users zijn die hebben geplaast en hoeveel.)
Tuurlijk overdrijf ikquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Heb jij geen mail gehad dan??
Nou ik ga die mail ook niet plaatsen want dat is ook illigaal.
Voeg me maar toe op msn.
[..]
87478243723723-en
Beetje te overdreven, maar ik ben zeker niet de enige die een code hebben geplaast.
Daarnaast heb ik misschien zo'n 5 tot 10X een code geplaast (hiervoor ga ik alle delen langs om te kijken wie de users zijn die hebben geplaast en hoeveel.)
Lijkt mij ook ja.......quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij hebt mail, wij hebben mail, wij halen de link weg, en jij mailt dat je het nooit meer zult doen, case closed lijkt me.
En de anderen dan?quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:14 schreef yvonne het volgende:
en jij mailt dat je het nooit meer zult doen, case closed lijkt me.
Precies wat ik dacht. Het gaat inderdaad om een dreigement, het lijkt me dat het om bedragen gaat die de moeite van een rechtszaak niet waard zijn voor zo'n bedrijf, kosten-baten verhaal etc.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:19 schreef flugeltje het volgende:
Zoals ik mail kan beoordelen dreigt weeronline alleen maar. Ze moeten zelf natuurlijk ook met bewijzen komen. En ja, dan gaan Oom_Agent, Flugel en een fiks aantal andere users ook nat.
Mijn juristenhubbie zal ons in dat geval met raad en daad terzijde staan...
Ik vind overigens dat weeronline het wel ver doordrijft hoor. Aangeven dat het niet tof is moet voldoende zijn. Als ze de topics volgen weten ze verdomd goed dat het hier om weerliefhebbers gaat en niet om een stel internetcriminelen...
Het komt op neer dat de beheerder van de DASOO website + OP gewoon alles moet dokken, denk maar niet dat ik dat toe laat.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:15 schreef Party_P het volgende:
Zo heel vaak heeft SpeedyGJ ze niet gepost. Waren vaak zat ook anderen. Maar aangezien speedy de beheerder is van de DASOO website en zeer actief is op het DASOO topic hier op fok is hij de gebeten hond
Lieve schat, dat gaat écht niet gebeuren hoor... Ze dreigen alleen maar om te voorkomen dat je hun mail met een korreltje zout gaat nemen. Ze dienen zelf ook de hand in eigen boezem te steken omdat ze zelf niet afgeschermd hebben dat maar één persoon tegelijkertijd met dezelfde code op de site kan. Daarnaast staat/stond er niets in de policy over het multidistribueren van de betreffende betaalcode... Als ik een filmpje koop bij Jamba voor op m'n mobieltje en dat dan via Bluetooth naar jou overzet kunnen ze mij toch ook geen claim toesturen omdat jíj niet betaald zou hebben?quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het komt op neer dat de beheerder van de DASOO website + OP gewoon alles moet dokken, denk maar niet dat ik dat toe laat.
Daar zeg je wel iets heel belangrijks: als er niets in de policy stond over het distribueren van de code dan zit weeronline zelf fout. En goed ook.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lieve schat, dat gaat écht niet gebeuren hoor... Ze dreigen alleen maar om te voorkomen dat je hun mail met een korreltje zout gaat nemen. Ze dienen zelf ook de hand in eigen boezem te steken omdat ze zelf niet afgeschermd hebben dat maar één persoon tegelijkertijd met dezelfde code op de site kan. Daarnaast staat/stond er niets in de policy over het multidistribueren van de betreffende betaalcode... Als ik een filmpje koop bij Jamba voor op m'n mobieltje en dat dan via Bluetooth naar jou overzet kunnen ze mij toch ook geen claim toesturen omdat jíj niet betaald zou hebben?
jep, niemand is er hier dan schuldig, alleen weeronline.. want die beschuldigen mensen over iets waar niet eens regels over bestaan.. jammer maar helaasquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:34 schreef Jalu het volgende:
[..]
Daar zeg je wel iets heel belangrijks: als er niets in de policy stond over het distribueren van de code dan zit weeronline zelf fout. En goed ook.
Ik gok echter dat het inmiddels wél opgenomen is in de policy, en bewijs dan maar eens dat het er éérst niet instond.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:34 schreef Jalu het volgende:
[..]
Daar zeg je wel iets heel belangrijks: als er niets in de policy stond over het distribueren van de code dan zit weeronline zelf fout. En goed ook.
Kleine correctie, niet op FOK!quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:15 schreef Party_P het volgende:
Zo heel vaak heeft SpeedyGJ ze niet gepost. Waren vaak zat ook anderen. Maar aangezien speedy de beheerder is van de DASOO website en zeer actief is op het DASOO topic hier op fok is hij de gebeten hond
Daar heb je de KVK voor!quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:36 schreef flugeltje het volgende:
Ik gok echter dat het inmiddels wél opgenomen is in de policy, en bewijs dan maar eens dat het er éérst niet instond.
Roep mij maar op als getuige, en al die anderen uit de DASOO serie. Ik weet opeens heel zeker dat het er zeker niet in stond.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik gok echter dat het inmiddels wél opgenomen is in de policy, en bewijs dan maar eens dat het er éérst niet instond.
Daar zit idd wel wat in.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lieve schat, dat gaat écht niet gebeuren hoor... Ze dreigen alleen maar om te voorkomen dat je hun mail met een korreltje zout gaat nemen. Ze dienen zelf ook de hand in eigen boezem te steken omdat ze zelf niet afgeschermd hebben dat maar één persoon tegelijkertijd met dezelfde code op de site kan. Daarnaast staat/stond er niets in de policy over het multidistribueren van de betreffende betaalcode... Als ik een filmpje koop bij Jamba voor op m'n mobieltje en dat dan via Bluetooth naar jou overzet kunnen ze mij toch ook geen claim toesturen omdat jíj niet betaald zou hebben?
Bovendien is het nog altijd zo dat wie eist bewijst. Ze dienen een inkomstenderving aan te kunnen tonen voordat de claim gerechtvaardigd is. En toon maar eens aan wíe er allemaal een code gekocht zóu hebben en wat hun werkelijke inkomstendaling is...
Overigens denk ik dat ze juist door het dassoo topic veel extra klanten gegenereerd hebben. Mensen die nu allemaal gaan bellen voor een code als er noodweer in aantocht is. Mensen die de site nooit ontdekt zouden hebben zónder dassoo....
Ik zou hén juist een claim toesturen i.v.m. (bijna) gratis reclame![]()
Geen beleid Gelly, het is niet eerder geconstateerd, ook door wol niet btwquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:39 schreef gelly het volgende:
Uhm, niet om het 1 of ander, maar tijdens Big Brother worden de streamcodes hier toch ook uitgedeeld op het forum voor de loggers ? Wat is het beleid van Fok! hier nou in, toestaan tot er gezeur komt ?
Lijkt mij een normale discussie over wat er vannavond is gebeurd.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:39 schreef yvonne het volgende:
Misschien kunnen jullie dit onderling verder per mail regelen?
Want nu gaan jullie wel heeel erg offtopic
nee, lekker in de stront laten zakkenquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Daar zit idd wel wat in.
Moet ik ze nou wel een mailtje terug sturen of niet, zo ja, wat dan?
Ik ben hier totaal geen held in
Dat is een goede. Daar heb ik toendertijd ook heel dankbaar gebruik van gemaakt en niemand die er over zeurde!quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:39 schreef gelly het volgende:
Uhm, niet om het 1 of ander, maar tijdens Big Brother worden de streamcodes hier toch ook uitgedeeld op het forum voor de loggers ? Wat is het beleid van Fok! hier nou in, toestaan tot er gezeur komt ?
Laat je even helpen met een goede mail!!!quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Daar zit idd wel wat in.
Ik ben hier totaal geen held in
Daar ruikt het dus wel een beetje naar.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:39 schreef gelly het volgende:
Mogen we er een apart topic over openen? Het is idd of-topic voor Feedback, maar er zullen vast anderen zijn die hier wel één en ander over te zeggen hebben.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:39 schreef yvonne het volgende:
Nee, keurig een nette mail terugsturen , echt, veel beter.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:40 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
nee, lekker in de stront laten zakken
Komt goed.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:39 schreef yvonne het volgende:
wat dacht je van het spel schop het tot super prof van amstel bier?!?!quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:39 schreef gelly het volgende:
Doe maarquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mogen we er een apart topic over openen? Het is idd of-topic voor Feedback, maar er zullen vast anderen zijn die hier wel één en ander over te zeggen hebben.
Niks onwaarschijnlijks aan Gelly, het IS zo.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:41 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat lijkt me onwaarschijnlijk, hoe lang loopt die reeks al niet ?
Welnee, gewoon mee stoppen en that's it. Het kan voor wol niet uit om een rechtzaak aan te spannen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hierom K_man:quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:24 schreef k_man het volgende:
Boeven Vangen
Gesloten door nikky omdat het in NWS zou horen en de TS daar een ban heeft.
Ten eerste: waarom hoort het in NWS?Er staat niks actueels in. Wellicht zou het in POL kunnen, maar NWS?
Ten tweede: waarom een slotje omdat de TS een ban heeft?Kan er niet over het onderwerp gesproken worden zonder dat de TS mee mag doen of zo?
Nee, lolbroek we zijn allemaal schuldig.... maar we zullen het nooit meer doen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:35 schreef hellmondunited het volgende:
jep, niemand is er hier dan schuldig, alleen weeronline..
Dus in die hele periode was er geen één mod die het was opgevallen ? Volgens mij zag men er niks kwaads in omdat het met andere dingen ook gebeurd zoals Big Brother. Maar bij de komende Big Brother mogen dus geen streamcodes meer geplaatst worden ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niks onwaarschijnlijks aan Gelly, het IS zo.
Dat is toch een rare reden? Het topic is er! Moet ik nou echt weer een heel nieuw topic openen omdat desiredbard geband is?quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:43 schreef yvonne het volgende:
Hierom K_man:
Ieder ander mag hem opnieuw openen en daar discusiëren.
Geen idee, dit geval speelt nu, en nu handelen we ernaar.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:45 schreef gelly het volgende:
[..]
Dus in die hele periode was er geen één mod die het was opgevallen ? Volgens mij zag men er niks kwaads in omdat het met andere dingen ook gebeurd zoals Big Brother. Maar bij de komende Big Brother mogen dus geen streamcodes meer geplaatst worden ?
O, ergens heb je gelijk hoor, ik meen dat ik ook weleens een topic met die reden gesloten heb, TS is gebanned, kan niet meer reageren slot oid, maar echt open een nieuw topicquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:46 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat is toch een rare reden? Het topic is er! Moet ik nou echt weer een heel nieuw topic openen omdat desiredbard geband is?
Dat TS niet meer in z'n eigen topic kan reageren is mijn probleem toch niet? Als het uberhaupt al een probleem is.
Ik niet iigquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:51 schreef style het volgende:
Ik vraag mezelf nu serieus af of er nog nooit een mod geprofiteerd heeft van zo'n gratis code.
TS heeft inmiddels een ban voor heel Fok. Worden nu dus al z'n topics gesloten?quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
O, ergens heb je gelijk hoor, ik meen dat ik ook weleens een topic met die reden gesloten heb, TS is gebanned, kan niet meer reageren slot oid, maar echt open een nieuw topic
Neuhquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:11 schreef k_man het volgende:
[..]
TS heeft inmiddels een ban voor heel Fok. Worden nu dus al z'n topics gesloten?
LOLquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:11 schreef k_man het volgende:
TS heeft inmiddels een ban voor heel Fok. Worden nu dus al z'n topics gesloten?
Bij BB zijn de codes slechts te gebruiken door één persoon. Goede beveiliging dus.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:45 schreef gelly het volgende:
[..]
Dus in die hele periode was er geen één mod die het was opgevallen ? Volgens mij zag men er niks kwaads in omdat het met andere dingen ook gebeurd zoals Big Brother. Maar bij de komende Big Brother mogen dus geen streamcodes meer geplaatst worden ?
Zolang Speedy maar geen ban krijgt....quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:51 schreef yvonne het volgende:
Geen idee, dit geval speelt nu, en nu handelen we ernaar.
Tuurlijk komt er geen ban voor Speedy... (en ook niet voor de rest, ben vast van plan een van de weinige users te blijven die nog nóóit gebanned is)quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zolang Speedy maar geen ban krijgt....
Anders mag je iedereen in dat bewuste topic wel een ban geven. (ook ondergetekende)
- We hadden een leuke gezamelijke hobby via [GC], en we zijn er een beetje te ver in doorgeschoten-.
Maar blijft een coolio topic, (mag ook wel na meer dan 30.000 posts).
Het leeft in ieder geval (op woelige dagen)....
Ik zou niet weten waaromquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zolang Speedy maar geen ban krijgt....
Anders mag je iedereen in dat bewuste topic wel een ban geven. (ook ondergetekende)
- We hadden een leuke gezamelijke hobby via [GC], en we zijn er een beetje te ver in doorgeschoten-.
Maar blijft een coolio topic, (mag ook wel na meer dan 30.000 posts).
Het leeft in ieder geval (op woelige dagen)....
quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Behalve van Weeronline, want die vinden we nu stom...![]()
Hoiquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:26 schreef flugeltje het volgende:
ben vast van plan een van de weinige users te blijven die nog nóóit gebanned is
Vast nietquote:De FA's hadden nog nooit met dit betreffende bijltje gehakt
quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:39 schreef gelly het volgende:
Daar haalde ik eigenlijk uit dat ze niet eerder met dit bijltje hadden gehakt... Maar goed, het is al min of meer opgelost allemaal.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:40 schreef yvonne het volgende:
Geen beleid Gelly, het is niet eerder geconstateerd, ook door wol niet btw
Ik liep toevallig langs dus donequote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:49 schreef Arcee het volgende:
Fok!forum heeft nieuwe topposter: tong80! Nu live! *O*
Kan iemand even 'krijgt' in 'heeft' veranderen?
Donequote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
De Atmosfeer Staat Op Ontploffen [deel 109]
Moet deel 9 zijn
Dankquote:
Donequote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:49 schreef Plato1980 het volgende:
Dit topic aub sluiten.
(Singles) Push QyRoz en Cherrylipshier!
Ik vind 't wel humor.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:38 schreef -Angel- het volgende:
Kan de foto van Het_Biertje verwijderd worden uit topic: Makkelijk te verbergen handwapen. Deze gebruiker denkt dat General Chat namelijk Onzin is.
Ik niet. Zie policy -> "Wat niet mag: Het plaatsen van foto's of tekeningen met zichtbare geslachtsdelen.".quote:
Tuuk, maar daarom vind ik 't nog wel grappig.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:44 schreef -Angel- het volgende:
Ik niet. Zie policy -> "Wat niet mag: Het plaatsen van foto's of tekeningen met zichtbare geslachtsdelen.".
Ga een opleiding tot stadswacht volgen ofzo.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:44 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik niet. Zie policy -> "Wat niet mag: Het plaatsen van foto's of tekeningen met zichtbare geslachtsdelen.".
Degene die dit grappig vinden, niet op hetzelfde niveau als ik.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:48 schreef APK het volgende:
Ga een opleiding tot stadswacht volgen ofzo.![]()
You Tarzanquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:49 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Degene die dit grappig vinden, niet op hetzelfde niveau als ik.
Je voelt je boven hen verheven?quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:49 schreef -Angel- het volgende:
Degene die dit grappig vinden, niet op hetzelfde niveau als ik.
'Jij verheven boven hen?'quote:
Nu nog degene in het topic waar ik melding van maakte. Overigens kan er niets gedaan worden aan dergelijk gedrag een ban of zo?quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:03 schreef -Angel- het volgende:
Wist jij dat nog niet?
Oeh, dat is gevaarlijk hoor, vragen om een ban!quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:11 schreef -Angel- het volgende:
Overigens kan er niets gedaan worden aan dergelijk gedrag een ban of zo?
Ik was al bezig...quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:11 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Nu nog degene in het topic waar ik melding van maakte. Overigens kan er niets gedaan worden aan dergelijk gedrag een ban of zo?
Geweldig dat je deze personen een ban ofzo wil geven. Mijn dank, dit is niet alleen voor Fok! maar ook voor hun zelf het beste. Zwaait naar Arceequote:
Waarom voelde jij je zo aangevallen door dat plaatjequote:Op zondag 7 augustus 2005 01:19 schreef -Angel- het volgende:
Mijn dank, dit is niet alleen voor Fok! maar ook voor hun zelf het beste.
Vanilla ice ice baby.quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:19 schreef -Angel- het volgende:
Geweldig dat je deze personen een ban ofzo wil geven. Mijn dank, dit is niet alleen voor Fok! maar ook voor hun zelf het beste. Zwaait naar Arcee.
Ja, maar die gast vroeg om een ban enzo.quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:25 schreef MutZ het volgende:
Zo, willen de heren nu weer even ophouden?? Dit is een feedbacktopic, en geen BAG...
Beter laat dan nooit verplaatstquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:11 schreef m021 het volgende:
Lijkt me dat deze: Keiweek Groningen in SES hoort?
quote:Op maandag 18 juli 2005 07:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb tip 3 verwijderd, en de rest laten staan. Dit is de zoveelste keer dat je aanzet tot fraude vriend...
ik neem het mee naar achteren
Ik ben unbanned, en heb jullie er niet meer over gehoord.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:10 schreef Oversight het volgende:
[..]
even werd bijna een dikke maand, ik heb geduldig afgewacht.
![]()
![]()
géén reactie...
Er was ook niets mis met Tip 3 zoals ik al uit had gelegd...
Het is géén "aanzetten tot" !
Als Netwerk of Nova een item uitzenden over veiligheidssloten van het politie-keurmerk en hoe je deze zónder sleutel kunt openen binnen 30 seconden,..... zijn zij dan óók aan het "aanzetten tot"?
Vandaag zal ik Tip 3 weer gewoon terugzetten zoals ie er stond, tenzij je een redelijk argument hebt om dat NIET te doen....
tot strakjes !
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:28 schreef HeatWave het volgende:
ik zeg al geen discussies.
Cola jatten mag niet, je geeft aan hoe je het moet doen, en dat mag dus niet op fok!.
Klaar, kan me verder NIETS schelen dat je unbanned bent, de permban bestaat niet op fok, dus het is niet zo gek dat je unbanned bent.
Gratis cola 1.x gaat gewoon weer dicht.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:37 schreef HeatWave het volgende:
ja komop ff!!!
Je opent een automaar die NIET van jou is, waarvoor je normaal moet betalen en je pakt een cola eruit.
En dat is GEEN diefstal volgens jou?? ga fietsen vent.
Het is op zijn minst oplichting ofwel laaienlichterij.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:39 schreef Oversight het volgende:
1. Zet het display op Error
2. loop naar beheerder en meldt dat je géén blikje hebt gekregen, en dat het display op error staat.
Waar wordt er nou iets gestolen?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:40 schreef HeatWave het volgende:
Ja en dan? Dan is dus het doel een blikje te krijgen, of slaat de TT ergens anders op,.
je lult maar wat en je weet het.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is op zijn minst oplichting ofwel laaienlichterij.
Net zo verboden op FOK!.
quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:46 schreef HeatWave het volgende:
1 ding nog, ik ga niet over bans. Maar over GC. en hier mag het niet. klaar.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:47 schreef Oversight het volgende:
Dan zul je de OPZET moeten kunnen aantonen, én me aanhouden ter zake strafbaar feit geconstateerd op heterdaad, én zul je me onverwijld moeten overdragen ter voorgeleiding bij de hOvj....
en dat kun je niet.... omdat het geen oplichting is.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:50 schreef nikky het volgende:
Oversight, ik ga hier verder niet over in discussie. Je pleegt fraude of je hoe het verder ook wilt noemen. Volgende topic is een ban.
Nee ik ga geen oeverloze discussie met je aan. Het mag gewoon niet en daarmee is het uit.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:58 schreef nikky het volgende:
[..]
Nee ik ga geen oeverloze discussie met je aan. Het mag gewoon niet en daarmee is het uit..
quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:11 schreef HeatWave het volgende:
zucht.
Nee, maar wij zijn nova niet! Fok heeft zijn eigen regels, en als morgen topics over het breken van augurken niet meer mag van Danny (ea) dan gaan die ook dicht.
Nok toch eens met je gejank. We hebben wel iets beters te doen elke keer met je illegale meuk.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:58 schreef nikky het volgende:
[..]
Het mag gewoon niet en daarmee is het uit.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:13 schreef HeatWave het volgende:
Je hebt je antwoord al gehad van nikky., ga de kroeg in, of met je vrienden cola jatten ofzo...
gastslotje gezetquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
post hier grappige files van de lokale p2p boer. deel3
Slot slot slot!
Dubbel namelijk
Dankquote:
Morgen wordt het anders 24 graden, onbewolkt.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:29 schreef Roseanne het volgende:
[..]
Morgen wordt het anders 24 graden, onbewolkt.
Kinderachtig van je HeatWave, het had niets met slowchat te maken. Tjonge, een topic gaat dicht en daar mag je dan niets aardigs meer over zeggen, welnee, dan wordt je meteen doorverwezen naar dat suffe slowchattopic van GC.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:38 schreef HeatWave het volgende:
slowchat topics hebben we genoeg, niet hier dus.
-edit- slowchat verwijderd.
Het FB topic van GC is NIET om na te praten over dingen, dat doe je maar via mail of MSN. Er zijjn tig topics op fok om elkaar dingen te melden en dit is nou juist NIET de plek.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:07 schreef Roseanne het volgende:
[..]
Kinderachtig van je HeatWave, het had niets met slowchat te maken. Tjonge, een topic gaat dicht en daar mag je dan niets aardigs meer over zeggen, welnee, dan wordt je meteen doorverwezen naar dat suffe slowchattopic van GC.
Mag ik een deel drie openen dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het FB topic van GC is NIET om na te praten over dingen, dat doe je maar via mail of MSN. Er zijjn tig topics op fok om elkaar dingen te melden en dit is nou juist NIET de plek.
Nee, natuurlijk niet, deel 2 gaat dicht op verzoek, van de TS.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:15 schreef Roseanne het volgende:
[..]
Mag ik een deel drie openen dan?
Ik heb persoonlijk niets te bespreken met de TS maar de beginnende reeks was natuurlijk wel erg aardig en gezien het aantal hits was het simpelweg een goedlopend topic, waarom mag daar van jou geen positief woord over gezegd worden? Het is geen issue verder maar ik vind jou in deze wel heel bijzonder kinderachtig reageren.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, deel 2 gaat dicht op verzoek, van de TS.
Als je zonodig iets met hem te bespreken hebt kan dat prima ergens anders.
Jawel, dat was het wel. Mijn weer-voorspelling was een antwoord op de eventuele voortzetting van zijn reeks. Lees maar na in zijn topic, de Ts liet het vervolg van de reeks van beter weer afhangen. Ik ga natuurlijk niet zomaar voor de lol even een weerbericht plaatsen in e.o.a. feedbacktopic.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:38 schreef HeatWave het volgende:
Prima dat je dat vindt, maar "Morgen wordt het anders 24 graden, onbewolkt. " en vervolgende slowchat heeft niets met GC en feedback erop te maken.
quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:17 schreef HeatWave het volgende:
Nee, Oversight, nee.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:08 schreef nikky het volgende:
Ik geloof niet dat jij ons helemaal begrijpt.
Wij willen dit niet op FOK! en daar heb jij je gewoon in te schikken. Wil je het er toch over hebben dan zoek je fijn een ander forum op.
Comprendé?
quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:20 schreef HeatWave het volgende:
*zucht*
Als Nikky je uitlegt dat het niet op FOK!!!!! mag, mag het dus OOK niet in KLB, F&F of ergens anders!
En nou wieberen met je gedoe!
Ik zie het hele topic niet meer.....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:21 schreef speedcore het volgende:
open http://forum.fok.nl/topic/742455 eens ::: is een oldbietopic
Ga dat maar vragen in feedback van het ouwe lullen forum.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:21 schreef speedcore het volgende:
open http://forum.fok.nl/topic/742455 eens ::: is een oldbietopic
Strikt genomen is die van jou ook dubbel met die van ONZquote:
Klopt, maar die staat in ONZquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Strikt genomen is die van jou ook dubbel met die van ONZ
Regels, regels, regels (zijn er om doorbroken te worden !quote:
Mag jij als newbie in dat bejaarden-subforum?quote:
Er zal nu vast wel een topic in OO staan maar daar kan ik niet legaal in (tuurlijk, ik kan een kloon account even rechten geven om te spieken maar dat doen we maar niet).quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:33 schreef APK het volgende:
[..]
Mag jij als newbie in dat bejaarden-subforum?
Of staat dat topic niet daar maar in een andere database?![]()
Als jij dat topic via die link kunt lezen heb je dat misschien stiekum wel gedaan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:38 schreef Dagonet het volgende:
Er zal nu vast wel een topic in OO staan maar daar kan ik niet legaal in (tuurlijk, ik kan een kloon account even rechten geven om te spieken maar dat doen we maar niet).
Het topic dat hier gelinkt staat staat in het lopende Yvonne topic van HW hier in GC.
nee,het topic is gemerged, das heel wat anders. Als ie in OO zou staan krijg je gewoon de "je hebt geen rechten" paginaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Als jij dat topic via die link kunt lezen heb je dat misschien stiekum wel gedaan? [afbeelding]
Ik krijg via die link nog steeds: "Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (topic->info:no data)"
Vanwaar dan die mededeling bij deze link: http://forum.fok.nl/topic/742455quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee,het topic is gemerged, das heel wat anders. Als ie in OO zou staan krijg je gewoon de "je hebt geen rechten" pagina.
Ah, ok.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:48 schreef Dagonet het volgende:
Het topicnummer bestaat eigenlijk niet meer. De posts zijn in een ander topic gezet en topicnummer is weggegooid. Ik zie hetzelfde als ik er op klik.
Omdat het topic niet meer bestaat als eigen topicquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:48 schreef APK het volgende:
[..]
Vanwaar dan die mededeling bij deze link: http://forum.fok.nl/topic/742455
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:53 schreef Oversight het volgende:
[..]
En als ik je nou al dagenlang duidelijk probeer te maken dat ik de definitie van "het" graag even wil bespreken, waarom reageer je dan niet ?
Je bent welkom in de discussie in Informeren, klokkenluiden & "aanzetten tot"
...en de rest natuurlijk ook !
KLB en FB zijn niet voor zulke topics. Verder was het topic niet echt heel erg boeiend meer. Een schouderklopje vraag je niet, die verdien je gewoon.quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:16 schreef Orealo het volgende:
Nou ben ik het zat ook!
Schopje KLB of FB ok.. maar waarom nou op slot? mijn enige kans op roem![]()
Maar ik wou vertellen waarom ik er 1 verdiendequote:Op maandag 22 augustus 2005 12:31 schreef Conflict het volgende:
[..]
KLB en FB zijn niet voor zulke topics. Verder was het topic niet echt heel erg boeiend meer. Een schouderklopje vraag je niet, die verdien je gewoon.![]()
Ik snap werkelijk helemaal niks van dat topic.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 06:08 schreef StefanP het volgende:
Kunnen reacties als die van PLAE@ en NicktheDick onderaan deze pagina StefanP in Amerika deel 2 nou echt niet verwijderd worden? Ik zal nooit meer verhalen of foto's uit de USA posten en de rest van de USA bewoners ook niet, omdat de reacties echt om van te walgen zijn. Niet-inhoudelijk posts van kut users die NIETS bijdragen aan het topic, maar die er puur op gericht zijn om te 'zuigen'. Dat mensen het niet met mij c.q. ons eens zijn, goed, geen problemen mee. Maar die etterende posts komen mijn keel uit.
Mee eens, wat een lomp gedoe.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:36 schreef CartWOman het volgende:
Gadverdamme wat een offtopic gebagger in het Mineo-topic.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:08 schreef Conflict het volgende:
Oversight, ik heb dat bustopic gesloten omdat ik het persoonlijk niet zo netjes vind. Ik heb het wel even aangekaart bij de FA's en ik heb ook gevraagd of dat Gratis bellen topic weer geopend kan worden.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:57 schreef yvonne het volgende:
Ik zie je topic in ONZ , zullen we daar verder gaan?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:07 schreef blrrrt het volgende:
Kan een lief modje ff dit plaatje:
http://herfkens.biz/uploader/files/1/ah.gif
In de OP zetten van dit topic:
http://forum.fok.nl/topic/744161/1/50
Danku!
welk gebagger bedoel je?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:02 schreef Drugshond het volgende:
Kan er iemand het gebagger eruit filteren in het Mineo condoleance topic.
- Hij is fijn -
Zo erg zijn die posts toch niet?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:41 schreef Drugshond het volgende:
De laatste 3 postings + nog eentje daarvoor.
Er is een ander topic voor dat soort posts, is het nou zo moeilijk om mensen een laatste eer te gunnen in zo'n condoleance-topic - er is genoeg ruimte elders.quote:
In dat topic post ik dan ook volop. Het mag echter wel gezegd worden dat je wel heel hysterisch bezig bent in dat topic. Let je wel een beetje op jezelf?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Er is een ander topic voor dat soort posts, is het nou zo moeilijk om mensen een laatste eer te gunnen in zo'n condoleance-topic - er is genoeg ruimte elders.
dat heet vakantieperiodequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:38 schreef dwerg het volgende:
Dat heet losser modereren, SCH. En het gaat perfect zo. Lekker los. Heerlijk. Klooi maar wat aan, who cares.
nee, maar er zijn meerdere mods op vakantie, en niet iedere mod heeft altijd tijd om ook een ander forum bij te houden.. Het was een opmerking in het algemeen.quote:
Afgelopenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:38 schreef dwerg het volgende:
Dat heet losser modereren, SCH. En het gaat perfect zo. Lekker los. Heerlijk. Klooi maar wat aan, who cares.
discriminatie? pardon? heb je de reportage gezien? er waren serieus alleen mensen met een negroide uiterlijk (negers) te zien die aan het plunderen waren. in de eerste instantie een aantal negroide dames, daarna een paar negroide mannen, en daarna nogmaals, en nogmaals. de politieagent was overigens ook negroide.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:32 schreef Conflict het volgende:
Goed topic zo, laten we het hierbij laten!
Als je nog meer over zoiets te vertellen hebt, probeer dan een wat betere OP te maken, zonder discriminatie bijvoorbeeld
Achter de camera stond gewoon een blanke, en ook even later loopt er een blanke met korte broek naar links. Dus er waren niet alleen zwarte mensen daar.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:36 schreef -erwin- het volgende:
plunderende negers in new orleans
[..]
discriminatie? pardon? heb je de reportage gezien? er waren serieus alleen mensen met een negroide uiterlijk (negers) te zien die aan het plunderen waren. in de eerste instantie een aantal negroide dames, daarna een paar negroide mannen, en daarna nogmaals, en nogmaals. de politieagent was overigens ook negroide.
Ik zal de sluitpost aanpassen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:36 schreef -erwin- het volgende:
plunderende negers in new orleans
[..]
discriminatie? pardon? heb je de reportage gezien? er waren serieus alleen mensen met een negroide uiterlijk (negers) te zien die aan het plunderen waren. in de eerste instantie een aantal negroide dames, daarna een paar negroide mannen, en daarna nogmaals, en nogmaals. de politieagent was overigens ook negroide.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:08 schreef Conflict het volgende:
Oversight, ik heb dat bustopic gesloten omdat ik het persoonlijk niet zo netjes vind. Ik heb het wel even aangekaart bij de FA's en ik heb ook gevraagd of dat Gratis bellen topic weer geopend kan worden.
maar ik kan nog steeds niet reagerenquote:
mijn opmerking zag slechts op de mensen die aan het plunderen waren. niet op de mensen die over straat aan het wandelen waren op een rustige door de weekse dag.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Achter de camera stond gewoon een blanke, en ook even later loopt er een blanke met korte broek naar links. Dus er waren niet alleen zwarte mensen daar.![]()
Vandaar ook de TTquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:56 schreef -erwin- het volgende:
dat het een neger was is daar verder niet relevant voor.
Dan had je dat er ook niet bij moeten vermelden, als het niet relevant is, druiloor.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:56 schreef -erwin- het volgende:
ik vond het wel vermakelijk om te zien hoe die plunderaar aangepakt werd. dat het een neger was is daar verder niet relevant voor.
ok, je punt is duidelijkquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:57 schreef -erwin- het volgende:
[..]
mijn opmerking zag slechts op de mensen die aan het plunderen waren. niet op de mensen die over straat aan het wandelen waren op een rustige door de weekse dag.
sorry meisquote:
thnxquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:46 schreef HeatWave het volgende:
spam posts weg, gemeld bij FA.
nee, bedoelde meer dat dat topic genoeg was, wellicht was ik dronken...quote:Op maandag 5 september 2005 19:47 schreef R-Mon het volgende:
Conflict,
Heb je Download will start in 10 seconds! Otherwise, click here. nou gesloten omdat een probleem van niet de TS is opgelost? Huh?![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:49 schreef buzzer het volgende:
---> FB BUG MAIL MSN etc etc maar niet hier
Welk oeuvre? You dont know me man, bovendien was het nog eens een briljant idee ook. Het had kostenbesparend gewerkt voor een heleboel mensen.quote:
het zal bestquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:21 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Welk oeuvre? You dont know me man, bovendien was het nog eens een briljant idee ook. Het had kostenbesparend gewerkt voor een heleboel mensen.
Ik zou zeggen, doe een goeie poging in het juiste forum voor autobezitters, eeeehmmm, PTA ofzoquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:21 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Welk oeuvre? You dont know me man, bovendien was het nog eens een briljant idee ook. Het had kostenbesparend gewerkt voor een heleboel mensen.
Nee, het ging niet over auto's. Het ging over gasbesparing in je woning. De auto was een onderdeel van dat plan.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:24 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou zeggen, doe een goeie poging in het juiste forum voor autobezitters, eeeehmmm, PTA ofzo.
En dan gewoon meteen met je idee... en alleen als het echt iets nuttigs is.
quote:Op zondag 11 september 2005 00:45 schreef Conflict het volgende:
4 jaar na 11 september, waar vallen de klappen zondag? daar verder![]()
etc. hij sluit al mijn topicsquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:32 schreef Conflict het volgende:
Goed topic zo, laten we het hierbij laten!
Als je nog meer over zoiets te vertellen hebt, probeer dan een wat betere OP te maken.
[..]
Zulke opmerkingen maken het er niet gezelliger op, probeer voortaan zulke opmerkingen wat anders te formuleren. Op deze manier kan het niet anders dan dat het een puinhoop wordt.
Ik heb 1 topic van je gesloten hoor, die andere is al ff geledenquote:Op zondag 11 september 2005 00:55 schreef -erwin- het volgende:
Conflict houdt niet van mij
[..]
[..]
etc. hij sluit al mijn topics
Ik vraag jou toch ook niet te overleggen voordat je een topic opent?quote:Op zondag 11 september 2005 11:16 schreef Peabody-The_Crux het volgende:
* Hé moderator van Fok!, als je het topic vaag vind had je ook om verdere uitleg kunnen vragen in plaats van het direct op slot te tieferen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |