NL was niet aanwezig, Engelsen konden er niks over vertellen wat datquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:17 schreef GSMboy het volgende:
* GSMboy belt Colt Telecom om te vragen wat vor nummer 0800-0000 precies is.
sponsorcampagne has endedquote:
Kijk eerst even voordat je dat soort dingen zeg..quote:
Mobiel gaat niet toch?quote:Op zondag 10 juli 2005 23:08 schreef roxxe het volgende:
kent niemand voipbuster.com?
kun je een skype achtig programma downloaden waarmee je gratis naar volgende landen kunt bellen
Free calls to any regular phone in:
Australia
Austria
Belgium
Canada
China
Czech Republic
Denmark
Finland
France
Germany
Greece
Hungary
Ireland
Israel
Italy
Luxembourg
Netherlands
Norway
Poland
Portugal
Russia
Spain
Sweden
Switzerland
Taiwan
United Kingdom
United Staten
enigste catch is dat je om de 5minuten verbroken wordt
dit kun je oplossen door het nr opnieuw bellen, of een euro storten waarna je kunt blijven bellen
![]()
![]()
ik heb tip 3 verwijderd, en de rest laten staan. Dit is de zoveelste keer dat je aanzet tot fraude vriend...quote:Op zondag 17 juli 2005 17:19 schreef Oversight het volgende:
wil er ff een mod alle offtopic geblaat vanaf TIP 3 verwijderen ?
bij voorbaat dank.
quote:Op maandag 18 juli 2005 07:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb tip 3 verwijderd, en de rest laten staan. Dit is de zoveelste keer dat je aanzet tot fraude vriend...
ik neem het mee naar achteren
quote:Op maandag 18 juli 2005 07:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb tip 3 verwijderd, en de rest laten staan. Dit is de zoveelste keer dat je aanzet tot fraude vriend...
ik neem het mee naar achteren
Niks gratis verbinding! Je belt dan gewoon op kosten van een ander.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:28 schreef Oversight het volgende:
...neem de hoorn op en druk met één van je duimen op de re-dialknop.
Telefooncellen hebben een re-dialknop!
...gratis verbinding !
Het is óók mogelijk om over iemands schouder te kijken terwijl ie de nummers invoert, de codes worden gewoon weergegeven in het display van de telefooncel, sla nummers op in je mobiele telefoon terwijl je nét doet alsof je een nummer staat te zoeken in het menu ofzo....
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:32 schreef Alfa145 het volgende:
[..]
Niks gratis verbinding! Je belt dan gewoon op kosten van een ander.
quote:M.A.W. diefstal van andermans beltegoed/geld.![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:54 schreef GSMboy het volgende:
Tip nummer zoveel
Voor deze manier moet diegene een bedrijf hebben en daarmee in de telefoongids staan in het roze gedeelte. Je zoekt zijn nummer op via de site www.detelefoongids.nl. En drukt bij zijn naam op de knop: Gratis bellen.
Vul je nummer in (wordt later onthouden met cookie oid of IP) en de foon gaat.
Volledig legaal
Hey!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |