Ik liep toevallig langs dus donequote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:49 schreef Arcee het volgende:
Fok!forum heeft nieuwe topposter: tong80! Nu live! *O*
Kan iemand even 'krijgt' in 'heeft' veranderen?
Donequote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
De Atmosfeer Staat Op Ontploffen [deel 109]
Moet deel 9 zijn
Dankquote:
Donequote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:49 schreef Plato1980 het volgende:
Dit topic aub sluiten.
(Singles) Push QyRoz en Cherrylipshier!
Ik vind 't wel humor.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:38 schreef -Angel- het volgende:
Kan de foto van Het_Biertje verwijderd worden uit topic: Makkelijk te verbergen handwapen. Deze gebruiker denkt dat General Chat namelijk Onzin is.
Ik niet. Zie policy -> "Wat niet mag: Het plaatsen van foto's of tekeningen met zichtbare geslachtsdelen.".quote:
Tuuk, maar daarom vind ik 't nog wel grappig.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:44 schreef -Angel- het volgende:
Ik niet. Zie policy -> "Wat niet mag: Het plaatsen van foto's of tekeningen met zichtbare geslachtsdelen.".
Ga een opleiding tot stadswacht volgen ofzo.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:44 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik niet. Zie policy -> "Wat niet mag: Het plaatsen van foto's of tekeningen met zichtbare geslachtsdelen.".
Degene die dit grappig vinden, niet op hetzelfde niveau als ik.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:48 schreef APK het volgende:
Ga een opleiding tot stadswacht volgen ofzo.![]()
You Tarzanquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:49 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Degene die dit grappig vinden, niet op hetzelfde niveau als ik.
Je voelt je boven hen verheven?quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:49 schreef -Angel- het volgende:
Degene die dit grappig vinden, niet op hetzelfde niveau als ik.
'Jij verheven boven hen?'quote:
Nu nog degene in het topic waar ik melding van maakte. Overigens kan er niets gedaan worden aan dergelijk gedrag een ban of zo?quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:03 schreef -Angel- het volgende:
Wist jij dat nog niet?
Oeh, dat is gevaarlijk hoor, vragen om een ban!quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:11 schreef -Angel- het volgende:
Overigens kan er niets gedaan worden aan dergelijk gedrag een ban of zo?
Ik was al bezig...quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:11 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Nu nog degene in het topic waar ik melding van maakte. Overigens kan er niets gedaan worden aan dergelijk gedrag een ban of zo?
Geweldig dat je deze personen een ban ofzo wil geven. Mijn dank, dit is niet alleen voor Fok! maar ook voor hun zelf het beste. Zwaait naar Arceequote:
Waarom voelde jij je zo aangevallen door dat plaatjequote:Op zondag 7 augustus 2005 01:19 schreef -Angel- het volgende:
Mijn dank, dit is niet alleen voor Fok! maar ook voor hun zelf het beste.
Vanilla ice ice baby.quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:19 schreef -Angel- het volgende:
Geweldig dat je deze personen een ban ofzo wil geven. Mijn dank, dit is niet alleen voor Fok! maar ook voor hun zelf het beste. Zwaait naar Arcee.
Ja, maar die gast vroeg om een ban enzo.quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:25 schreef MutZ het volgende:
Zo, willen de heren nu weer even ophouden?? Dit is een feedbacktopic, en geen BAG...
Beter laat dan nooit verplaatstquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:11 schreef m021 het volgende:
Lijkt me dat deze: Keiweek Groningen in SES hoort?
quote:Op maandag 18 juli 2005 07:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb tip 3 verwijderd, en de rest laten staan. Dit is de zoveelste keer dat je aanzet tot fraude vriend...
ik neem het mee naar achteren
Ik ben unbanned, en heb jullie er niet meer over gehoord.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:10 schreef Oversight het volgende:
[..]
even werd bijna een dikke maand, ik heb geduldig afgewacht.
![]()
![]()
géén reactie...
Er was ook niets mis met Tip 3 zoals ik al uit had gelegd...
Het is géén "aanzetten tot" !
Als Netwerk of Nova een item uitzenden over veiligheidssloten van het politie-keurmerk en hoe je deze zónder sleutel kunt openen binnen 30 seconden,..... zijn zij dan óók aan het "aanzetten tot"?
Vandaag zal ik Tip 3 weer gewoon terugzetten zoals ie er stond, tenzij je een redelijk argument hebt om dat NIET te doen....
tot strakjes !
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:28 schreef HeatWave het volgende:
ik zeg al geen discussies.
Cola jatten mag niet, je geeft aan hoe je het moet doen, en dat mag dus niet op fok!.
Klaar, kan me verder NIETS schelen dat je unbanned bent, de permban bestaat niet op fok, dus het is niet zo gek dat je unbanned bent.
Gratis cola 1.x gaat gewoon weer dicht.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:37 schreef HeatWave het volgende:
ja komop ff!!!
Je opent een automaar die NIET van jou is, waarvoor je normaal moet betalen en je pakt een cola eruit.
En dat is GEEN diefstal volgens jou?? ga fietsen vent.
Het is op zijn minst oplichting ofwel laaienlichterij.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:39 schreef Oversight het volgende:
1. Zet het display op Error
2. loop naar beheerder en meldt dat je géén blikje hebt gekregen, en dat het display op error staat.
Waar wordt er nou iets gestolen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |