Ben je een vrouw ofzo? Zeker 500 winkels langslopen hè? Ik bedenk altijd eerst wat ik wil hebben, in welke winkel ik de grootste kans heb om het te vinden en wat de meest efficiente looproute is.quote:
De TT zeker nietquote:
Misschien is ontstressen een beter idee... Je zult er beter van gaan werken en zoveel stress kan vast ook niet goed zijn voor de babyquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:20 schreef petitlapin het volgende:
ik ben gewoon volledig overstressed van mijn werk. En voor de eerste keer in mijn loopbaan heb ik een VETTE klacht gehad van mijn baas over een conclusie die ik had geschreven. En ik heb er werkelijk superlang aan gewerkt. Hij zei dat hij zo iets 'slechts' niet van mij had verwacht![]()
BAH, ik ga maar weer eens een heel weekend werken![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:20 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ben je een vrouw ofzo? Zeker 500 winkels langslopen hè? Ik bedenk altijd eerst wat ik wil hebben, in welke winkel ik de grootste kans heb om het te vinden en wat de meest efficiente looproute is..
ik vind winkelen op zich leuk, leuker dan het resultaat, en ik zie niet wat daar slecht aan isquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:20 schreef QyRoZ het volgende:
Ben je een vrouw ofzo? Zeker 500 winkels langslopen hè? Ik bedenk altijd eerst wat ik wil hebben, in welke winkel ik de grootste kans heb om het te vinden en wat de meest efficiente looproute is..
Shit dat doe ik ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:20 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:27 schreef Mukie het volgende:
Woeiiii wat is Fok! teringsnel, plus geen tussenschermpje meer
Als ik een post zette, dan kreeg ik steeds een schermpje waar je niets in kon neerpleuren, nog zag ik het desbetreffende topic. Dat is nu wegquote:
Ah diequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
Als ik een post zette, dan kreeg ik steeds een schermpje waar je niets in kon neerpleuren, nog zag ik het desbetreffende topic. Dat is nu weg
Ik haat winkelen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:20 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Oud nieuwsquote:
Vanmorgen was het nog sneller, moet je nagaanquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:40 schreef Mukie het volgende:
woeeeeiiii die snelheid
I can get used to this
Digital Cornerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:43 schreef saaw het volgende:
ik moet een [verjaardags]kaart maken met als uitnodiging een geheel verzorgd weekendje weg en dacht eraan om het zoals zo'n domme d-reizen oid advertentie te maken, iemand ideeen?
ter info, mijn oud-oom is jarig en mn ouders hadden dit prachtige idee maar zijn totaal computer-noob
niet een idee hoe ik het moet maken, dat lukt prima photoshop is okeequote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:55 schreef Tranceptor het volgende:
'Geheel verzorgde voetreis naar Oekoeboekoeland met ruime voorzieningen zoals geheel gemoderniseerde waterput. Er is tijdens de 3 daagse excursie naar de hoofdstad veel aandacht voor flora en fauna, waarbij de overdadig aanwezige tse tsevlieg en malariamug voor de benodigde hilariteit zal zorgen.'
Zoiets?
priiiiimaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:55 schreef Tranceptor het volgende:
'Geheel verzorgde voetreis naar Oekoeboekoeland met ruime voorzieningen zoals geheel gemoderniseerde waterput. Er is tijdens de 3 daagse excursie naar de hoofdstad veel aandacht voor flora en fauna, waarbij de overdadig aanwezige tse tsevlieg en malariamug voor de benodigde hilariteit zal zorgen.'
Zoiets?
Een goede reden om geen tv te gaan kijken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:56 schreef Plato1980 het volgende:
Op de radio word je vandaag echt doodgegooid met spotjes van Talpa en RTL, blijkbaar is de mediaoorlog vandaag losgebarsten.
Wel lullig voor je nu je ergens woont waar ze wel kabeltelevisie hebben.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:00 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Een goede reden om geen tv te gaan kijken.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wel lullig voor je nu je ergens woont waar ze wel kabeltelevisie hebben.![]()
Ze zouden er een themapark van moeten maken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:08 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja, in Enschede leven ze nog in de middeleeuwen.
Nu weet ik weer wat ik heb gemist tijdens je vakantie: het zijn je veel-te-vergezochte grapjes.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:08 schreef Tranceptor het volgende:
Dat zou nog eens vuurwerk geven in zo'n middeleeuws dorp als Enschede.![]()
Zo vergezocht is deze nog niet eens.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:11 schreef broer het volgende:
[..]
Nu weet ik weer wat ik heb gemist tijdens je vakantie: het zijn je veel-te-vergezochte grapjes.
Hoi broer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:11 schreef broer het volgende:
[..]
Nu weet ik weer wat ik heb gemist tijdens je vakantie: het zijn je veel-te-vergezochte grapjes.
http://www.booch.nl/quote:
Nee, deze viel nog wel mee, inderdaad.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:12 schreef Tranceptor het volgende:
Zo vergezocht is deze nog niet eens.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |