Ben je een vrouw ofzo? Zeker 500 winkels langslopen hè? Ik bedenk altijd eerst wat ik wil hebben, in welke winkel ik de grootste kans heb om het te vinden en wat de meest efficiente looproute is.quote:
De TT zeker nietquote:
Misschien is ontstressen een beter idee... Je zult er beter van gaan werken en zoveel stress kan vast ook niet goed zijn voor de babyquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:20 schreef petitlapin het volgende:
ik ben gewoon volledig overstressed van mijn werk. En voor de eerste keer in mijn loopbaan heb ik een VETTE klacht gehad van mijn baas over een conclusie die ik had geschreven. En ik heb er werkelijk superlang aan gewerkt. Hij zei dat hij zo iets 'slechts' niet van mij had verwacht![]()
BAH, ik ga maar weer eens een heel weekend werken![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:20 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ben je een vrouw ofzo? Zeker 500 winkels langslopen hè? Ik bedenk altijd eerst wat ik wil hebben, in welke winkel ik de grootste kans heb om het te vinden en wat de meest efficiente looproute is..
ik vind winkelen op zich leuk, leuker dan het resultaat, en ik zie niet wat daar slecht aan isquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:20 schreef QyRoZ het volgende:
Ben je een vrouw ofzo? Zeker 500 winkels langslopen hè? Ik bedenk altijd eerst wat ik wil hebben, in welke winkel ik de grootste kans heb om het te vinden en wat de meest efficiente looproute is..
Shit dat doe ik ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:20 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:27 schreef Mukie het volgende:
Woeiiii wat is Fok! teringsnel, plus geen tussenschermpje meer
Als ik een post zette, dan kreeg ik steeds een schermpje waar je niets in kon neerpleuren, nog zag ik het desbetreffende topic. Dat is nu wegquote:
Ah diequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
Als ik een post zette, dan kreeg ik steeds een schermpje waar je niets in kon neerpleuren, nog zag ik het desbetreffende topic. Dat is nu weg
Ik haat winkelen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:20 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Oud nieuwsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |