abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29409866
Ik heb de titel maar wat ruimer genomen, omdat we het inmiddels over meer bureau's hebben dan alleen het Nipo. Heeft iemand zin om een leuke OP te maken? Met linkjes?

Deel 1: Nipo Capi @ Home
Deel 2: nipo capi @home deel 2

Geld verdienen door online enquetes in te vullen? Dat kan!

In dit topic komen er een aantal voorbij, de meest genoemde is TNS Nipo:
quote:
Wat is NIPO CAPI@HOME?TNS NIPO doet - zoals u wel bekend is van radio, tv en kranten - onderzoek op velerlei gebied. Door overheid, bedrijven en andere organisaties worden tal van beslissingen genomen die in meer of mindere mate van invloed zijn op ons dagelijks leven. Of de gevolgen van de genomen maatregelen overeenkomen met datgene wat men ervan verwachtte, is vaak onbekend. Wanneer steeds dezelfde huishoudens gedurende een langere periode worden geïnterviewd, krijgt men het best inzicht in de echte gevolgen van beslissingen voor de verschillende bevolkingsgroepen. Dit soort onderzoek wordt doorgaans uitgevoerd in opdracht van bedrijven, universiteiten, instellingen en overheden. NIPO CAPI@HOME is een unieke database van zo'n 45.000 huishoudens ofwel ruim 100.000 personen. Via de eigen pc werken de respondenten mee aan allerlei vormen van onderzoeken. Vragenlijsten over de meest uiteenlopende onderwerpen worden via modem of internet naar de respondent of een geselecteerde groep respondenten verstuurd. In de database is veel achtergrondinformatie over de respondenten beschikbaar. Omdat de resultaten van onderzoek moeten gelden voor alle huishoudens in Nederland, moeten alle soorten huishoudens in de steekproef vertegenwoordigd zijn.
Tof, maar hoe meld ik me aan?
Aanmelden bij TNS Nipo kan alleen via mensen die al als respondent aangemeld zijn. Er zijn er hier genoeg te vinden, laat even een post achter en zij kunnen je aanmelden. Hier is in eerste instantie alleen een emailadres voor nodig, Nipo zal je dan later zelf benaderen voor meer gegevens. Dit kan enkele weken duren.

Ik ben aangemeld, en nu?
Je krijgt uiteindelijk hun software die je moet installeren om contact met hen te kunnen maken. Oproepen voor enquetes krijg je via je emailadres. Elke maand krijg je een screening die je moet invullen om te bekijken of je in aanmerking komt voor vragenlijsten die ze hebben. Voor de screenings krijg je geen punten, voor de aparte vragenlijsten wel.

Ennehh, punten? Hoe zit dat met het geld dan?!
Voor elke vragenlijst krijg je een bepaald aantal punten (NIPOints). Lange vragenlijsten = meer punten. Soms wordt je gevraagd of iemand bij je langs kan komen om vragen te stellen of wordt gevraagd of je ergens heen wil gaan om daar vragen te gaan beantwoorden. Dit levert meestal meer punten op, soms zelfs direct een geldbedrag. Aan het einde van een vragenlijst krijg je te zien hoeveel punten je verzameld hebt, je kunt dat kiezen voor bonnen van Blokker, Bol.com, Freerecordshop, punten als Airmiles laten bijboeken of het geldbedrag over laten maken naar een goed doel. Heb je een totaalsaldo van 66 punten, dan wordt de bon van je keuze naar je toegestuurd, ter waarde van 10 euro. Hoe snel het sparen gaat ligt eraan of je binnen de doelgroep valt waar ze veel enquetes voor hebben. Overigens kun je altijd weigeren enquetes in te vullen, of weigeren als je geen trek hebt in mensen die langs komen

Ik heb nog meer vragen!
Stel ze gerust in dit topic, er is misschien iemand die een antwoord weet!

Als er iemand zoiets over bijv. Intomart zou kunnen maken, kunnen we die toevoegen.

[ Bericht 55% gewijzigd door BE op 09-09-2005 12:05:08 ]
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_29410020
Overigens mag ik morgen weer inloggen voor de maandelijkse screening
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_29410954
Kijk een nieuw topic, gevonden! Ik moest ff zoeken want ik zocht op Nipo@Capi maar dit is beter want er zijn er meer natuurlijk
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_29411021
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 23:26 schreef Syrena het volgende:
Overigens mag ik morgen weer inloggen voor de maandelijkse screening
Grappig Ik pas vrijdag
Let's plant a tree
pi_29411034
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 23:50 schreef Vava het volgende:
Kijk een nieuw topic, gevonden! Ik moest ff zoeken want ik zocht op Nipo@Capi maar dit is beter want er zijn er meer natuurlijk
Ja dat dacht ik toen ik 'm gemaakt had hopelijk vindt de rest 'm ook snel.
We zitten hierrrrrr mensen
pi_29411090
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 23:51 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik toen ik 'm gemaakt had hopelijk vindt de rest 'm ook snel.
We zitten hierrrrrr mensen
Gewoon ff goed kijken, ik heb het ook gevonden
Let's plant a tree
pi_29419746
Gevonden! Ben het eens met de nieuwe Topic Titel inderdaad.
Morgen weer screening. Ik probeer het vandaag alvast, soms krijg ik de vragenlijst al eerder. Ik heb het idee dat ze in ploegen oid screenen. Soms lees ik hier dat mensen twee dagen eerder dan ik hun lijst mogen invullen. Ik ben altijd bang dat ik buiten de boot val als ik m zo laat invul. Zal wel onzin zijn....Je weet nooit.
Spoilers!
pi_29420232
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 11:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gevonden! Ben het eens met de nieuwe Topic Titel inderdaad.
Morgen weer screening. Ik probeer het vandaag alvast, soms krijg ik de vragenlijst al eerder. Ik heb het idee dat ze in ploegen oid screenen. Soms lees ik hier dat mensen twee dagen eerder dan ik hun lijst mogen invullen. Ik ben altijd bang dat ik buiten de boot val als ik m zo laat invul. Zal wel onzin zijn....Je weet nooit.
Dat heb ik ook Maar je kan het nooit weten idd.
Ik heb er vandaag weer eentje voor mijn vader, over beleggen...
  donderdag 4 augustus 2005 @ 13:12:40 #9
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_29422024
Over die wonen-enquete gesproken, van NIPO. Ik had volgens hun ook eerder aangegeven dat ik bekend was met de woonwinkel "Het Kabinet", maar dat is dus niet zo. Ik heb er wel van gehoord, maar nog nooit van buiten of van binnen gezien. Straks na 18.00 de maandelijkse screening invullen!
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_29425764
Morgen (vrijdag) 2 onderzoeken van Nipo...
pi_29425856
Zo screening ingevuld, er zat een leuke bij van de bond tegen het vloeken, als je daarvoor wordt uitgekozen moet je een week lang programma's volgen. Krijg je 99 punten voor, *keeps fingers crossed* Ik kijk toch altijd veel TV

En 37 punten binnen van het beleggen, binnenkort dus weer een bon!
pi_29426004
Ik wil ook meedoen

Maar dan moet iemand anders mij opgeven toch?
pi_29426088
Ha, hier zitten jullie

Kep ook net de screening ingevuld. Laatste vraag was of ik Ikea in de laatste maand heb bezocht. Geen vraag over de bond tegen het vloeken
Ik denk dat ik de komende maand wel enquetes zal ontvangen. Heb bijna overal "ja" op kunnen antwoorden.
pi_29427513
Kan ik ook vragenlijsten invullen?
A person is a person through other persons
pi_29427819
nieuwe respondenten kunnen zich bij mij aanmelden via email (zie profiel) met hun gegevens. Ik zal dit doorvoeren op de Nipo-site (alleen leden kunnen nieuwe respondenten aanmelden).
pi_29427969
quote:
Geachte mevrouw Rewimo,

Wij hebben u afgelopen week uitgenodigd voor een onderzoek over wonen.
Door een technische fout zal dit onderzoek over wonen helaas niet doorgaan,
en zal de vragenlijst dus niet voor u klaar staan.
quote:
Maar ik had hem al ingevuld! En mijn 11 punten dan?
Geachte mevrouw AnnekeM,

Wij hebben u afgelopen week uitgenodigd voor een onderzoek over wonen.
Door een technische fout zal dit onderzoek over wonen helaas niet doorgaan,
en zal de vragenlijst dus niet voor u klaar staan.

Onze excuses voor het ongemak,

daar gaan ook mijn 11 punten Heb enquete ook ingevuld en meteen terug gezonden.
pi_29428570
Ja die mail had ik ook... Verklaart wel waarom ik idd die hele Gerard niet kende
Ik denk dat ik die over Sijben en Maupertuus had moeten krijgen
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 augustus 2005 @ 20:17:45 #19
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_29429079
Ik mag ook vloeken. En ik ben naar Ikea geweest
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_29429145
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 20:17 schreef Rewimo het volgende:
Ik mag ook vloeken. En ik ben naar Ikea geweest
Ik toevallig ook (vorige week!). Ik was er jaren niet geweest
pi_29429162
Klinkt boeiend opzich .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 augustus 2005 @ 20:24:56 #22
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_29429187
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 20:22 schreef Syrena het volgende:
Ik toevallig ook (vorige week!). Ik was er jaren niet geweest
Sinds we er hier een hebben zitten we er zowat elke week We gaan er nogal eens een hapje eten met opa
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_29435742
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 20:24 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Sinds we er hier een hebben zitten we er zowat elke week We gaan er nogal eens een hapje eten met opa
Sinds er in Breda een Ikea is kom ik er ook veel vaker, als ik met de auto naar mijn werk ga en ik heb tijd ga ik er even kijken superwinkel
Let's plant a tree
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 09:05:01 #24
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_29439721
Hmm, ik denk niet dat die screening me veel vragenlijsten gaat opleveren. Helaas heb ik geen vraag gehad over de bond tegen het vloeken! Damn! (oeps )
En die correctie van wonen vind ik ook een beetje vreemd. Heb 'm gewoon ingevuld, en ik eis die 11 punten
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_29446703
Ik heb vandaag een cd ontvangen van Nipo (extra onderzoek over energie) om as. maandag 8 augustus in te vullen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')