ja, en de tune van Miami Vice op de achtergrond.....quote:
goed hequote:
Zo'n outfit is wel dé manier om met twee dagen stoppels op je werk te verschijnenquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:55 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ja, en de tune van Miami Vice op de achtergrond.....
![]()
jah jij was t snelstequote:Op dinsdag 6 september 2005 13:55 schreef Elcaro het volgende:
slome!
quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo'n outfit is wel dé manier om met twee dagen stoppels op je werk te verschijnen.
mja.....quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo'n outfit is wel dé manier om met twee dagen stoppels op je werk te verschijnen.
nou ik weet wel waar ik op afknap....quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:56 schreef fembol het volgende:
nee zeg, jullie snappen het niet:
leuke linnen broek, goed shirt erop en dan slippers![]()
Liefst met zonnebril
*zwijmel*
doe es vertellen dan, dan kom ik wellicht tot andere inzichten!quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
nou ik weet wel waar ik op afknap....
op die typetjes
* Ynske weet wel waar ze bij zwijmelt![]()
top25 foto's?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
nou ik weet wel waar ik op afknap....
op die typetjes
* Ynske weet wel waar ze bij zwijmelt![]()
quote:
Een vrouw met stubble burn is minder aantrekkelijk voor andere mannen, dat is veiligerquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:57 schreef fembol het volgende:
[..]
![]()
Wel scheren, dat zoent lekkerder.
neejquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:58 schreef fembol het volgende:
[..]
doe es vertellen dan, dan kom ik wellicht tot andere inzichten!
quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een vrouw met stubble burn is minder aantrekkelijk voor andere mannen, dat is veiliger.
Ik beloof dat ik het bij mijn bouwvakker houd,quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
neej
houd jij je nu maar bij je bouwvakker
dan kan ik misschien ook nog ooit bij iemand anders een kans maken
*rilt*quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een vrouw met stubble burn is minder aantrekkelijk voor andere mannen, dat is veiliger.
maar gelukkig is ze niet nieuwsgierig ofzo...quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:00 schreef fembol het volgende:
[..]
Ik beloof dat ik het bij mijn bouwvakker houd,
maar vind het wel interessant om te horen wat iemand anders leuk vindt!
Do tell me!!![]()
3quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:02 schreef Elcaro het volgende:
[..]
maar gelukkig is ze niet nieuwsgierig ofzo...![]()
zowieso de ogen, zijn uitstraling doen mij al heel veelquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:00 schreef fembol het volgende:
[..]
Ik beloof dat ik het bij mijn bouwvakker houd,
maar vind het wel interessant om te horen wat iemand anders leuk vindt!
Do tell me!!![]()
Als niemand hier nieuwsgierig was, konden we Singles wel opdoeken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:02 schreef Elcaro het volgende:
[..]
wees blij dat het bij stubble-burn blijftquote:
best wel hequote:Op dinsdag 6 september 2005 14:02 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Oeh!! Een Pak is echt JE VAN HET!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
zowieso de ogen, zijn uitstraling doen mij al heel veel
nah, leuke spijkerbroek aan, leuk shirt, of blouse
en pak is ook altijd mjammie
hihi vroeger zat ik altijd op vrijdag op het station in eindhoven te kwijlen bij die legergastjes
heb nou eenmaal een journalistieke familie..... klap van de molenwiek meegekregen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
best wel he
onze story en privé journaliste
Nadeel????quote:
mantelpakjequote:Op dinsdag 6 september 2005 14:06 schreef fembol het volgende:
[..]
Oeh!! Een Pak is echt JE VAN HET!!![]()
Een leuke bijkomstigheid van mijn opleiding was dat de jongens eens in de week in pak moesten verschijnen op school (MJUM)
Nadeel: wij in mantelpakje![]()
quote:
Op die leeftijd vond ik het een verschrikking!quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
mantelpakje
ach waarom niet, daar heb ik er ook van
tis zelfs zo erg dat ik tegenwoordig liever in een rok(je) loop dan in een broek
vink mezelf mooier in
sterkte d'r mee....quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:11 schreef zwartedoos het volgende:
gaat naar de super...heeft niks in huis, waarom niet?omdat ik NU in spanje zou zitten![]()
ach waarom nietquote:
Kun je vanaaf niet Saloutje spelen met je vrienden?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:12 schreef Elcaro het volgende:
[..]
sterkte d'r mee....![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat je woensdagavond al op schiphol zit
Sjit man, dan heeft ie er 4!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach waarom niet
he elcaro
maar dan wil ik wel blijven slapen
Ik verlas dit naar deelen met ynske. Ik zal jullie het daaropvolgende beeld maar besparenquote:
Ik heb nog wel een lege kamer overquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach waarom niet
he elcaro
maar dan wil ik wel blijven slapen
dat is ziek gast....quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik verlas dit naar deelen met ynske. Ik zal jullie het daaropvolgende beeld maar besparen.
sssst nog 2,25 uurquote:
*vingers in de oren stop*quote:
eindhoven...vlucht vertrekt om 09:50 dus ben dit keer om 6uur daar ofzoquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:12 schreef Elcaro het volgende:
[..]
sterkte d'r mee....![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat je woensdagavond al op schiphol zit
quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat klopt, maar lieverd... het is toch niet allemaal jouw schuld? Het enige wat jij kan doen, is je eigen voorstel op tafel leggen. "Zo ben ik... je mag het accepteren of niet... maar ik wil in elk geval moeite doen". En dan is het aan hun hoe ze daarop reageren en of ze er wat mee doen.
Mijn ouders hebben er ook een handje van om het altijd maar op mij te schuiven... maar zoiets moet van twee kanten komen.
Klopt, maar voor mijn gevoel is die grens nog niet bereikt. Ondanks alles.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:52 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dat "alles" moet je beperken tot "al het redelijke". Ik durfde het ook niet te laten voor wat het was, net als jij, en mijn eigen weg te gaan, en toevallig werd ik van de druk 'verlost' doordat mijn moeder overleed. Was dat niet gebeurd dan had ik misschien de rest van mijn leven wel verkloot door vruchteloos proberen recht te krijgen wat krom was. Wat eeuwig zonde zou dat zijn geweest van mijn leven! Het is te prijzen dat je al tijden hard je best hebt gedaan, maar ergens houdt het op Mukie.
Mijn zusje heeft zelf een stuk opgesteld wat ze wilt voorlezen als ze dood zijn. Ze heeft nog nooit zo goed mijn gevoelens onder woorden kunnen brengen. Ik weet dat het niet geweldig gaat met mijn vader. Maar bij hem weet ik nu al, dat ik geen traan zal laten.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:46 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Dat is een goed argument!
Ik heb mijn vader ook tijden genegeerd, en toen ik weer contact wilde is ie 2 dagen voor onze afspraak letterlijk dood neergevallen. Dat is niet iets wat je wil, trust me.....
Goed plan!quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:16 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
eindhoven...vlucht vertrekt om 09:50 dus ben dit keer om 6uur daar ofzo![]()
zieke geestquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik verlas dit naar deelen met ynske. Ik zal jullie het daaropvolgende beeld maar besparen.
nee dank je.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:16 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Goed plan!![]()
Ach... dan pak je de eerste avond toch gewoon 3 kerels tegelijk? Heb je de schade gelijk weer ingehaald![]()
hihiquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:14 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een lege kamer over
Oei, dat vind ik best pittig!quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:16 schreef Mukie het volgende:
[..]
[..]
Klopt, maar voor mijn gevoel is die grens nog niet bereikt. Ondanks alles.
[..]
Mijn zusje heeft zelf een stuk opgesteld wat ze wilt voorlezen als ze dood zijn. Ze heeft nog nooit zo goed mijn gevoelens onder woorden kunnen brengen. Ik weet dat het niet geweldig gaat met mijn vader. Maar bij hem weet ik nu al, dat ik geen traan zal laten.
Dan ga ik er maar van uit dat hij het verdiend heeft. Wat ik bedoel te zeggen is dat jij er vrede mee moet hebben.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:16 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet geweldig gaat met mijn vader. Maar bij hem weet ik nu al, dat ik geen traan zal laten.
Ik prefereer de term 'creatief'quote:
werd tijd hequote:Op dinsdag 6 september 2005 14:17 schreef Godlike02 het volgende:
Zo site weer gemaakt![]()
sorry voor de onderbreking
dat pleit vóór jequote:
Ja, dat was ook vast de eerste reactie die bij je opkwamquote:
Nu werkt eindleijk weer alles en kunnen we gaan kwijlen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:17 schreef Godlike02 het volgende:
Zo site weer gemaakt![]()
sorry voor de onderbreking
greatquote:
eigenlijk wel jah.... Hou niet van delenquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dat was ook vast de eerste reactie die bij je opkwam.
en bedenk dat ouders gewoon het meest lastige volk is dat er bestaat!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar meis...
probeer er het beste van te maken, zodat je later geen spijt hebt
alleen www.godt.nl is niet direct benaderbaar (express) want ik ben op zoek naar een nieuwe portalquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nu werkt eindleijk weer alles en kunnen we gaan kwijlen?
* fembol gaat eens iets met haar leven/vrije dag doen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:23 schreef Ynske het volgende:
neeeeeej, dit kan ik nu niet erbij hebben
ineens komt mijn hoofdpijn weer opdagen (tis verdomds benauwd hierbinnen)
http://java-source.net/open-source/portalsquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
alleen www.godt.nl is niet direct benaderbaar (express) want ik ben op zoek naar een nieuwe portal
Ja kom maar....quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:25 schreef WeirdMicky het volgende:
Welke single heeft er zin in seks?
welke single nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:25 schreef WeirdMicky het volgende:
Welke single heeft er zin in seks?
Dankquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:25 schreef Elcaro het volgende:
[..]
http://java-source.net/open-source/portals
PHP-Nuke ?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dank
Maar java komt er niet in
Zoek een PHP portal
Shit, toch excl. mannen erbij moeten zeggenquote:
goh?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:27 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Shit, toch excl. mannen erbij moeten zeggen
ikke nuquote:
Thx lieffiequote:Op dinsdag 6 september 2005 14:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
great
@muuk.... zo heeft mijn paps gebroken met zijn vader toen zijn moeder gestorven is.
dus voor mij was hij al jaren dood,
heel raar om dan als 16 jarige in de kerk te zitten
waarbij je fam maar zit te snotteren
en ik had zoiets van... hmm jah hij is dood ok.
maar meis...
probeer er het beste van te maken, zodat je later geen spijt hebt
Hey, jij woont dichtbij, interesse in...?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:29 schreef fembol het volgende:
Apeldoorn roeleert!
woon niet meer dichtbijquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:31 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Hey, jij woont dichtbij, interesse in...?
waarom denk je dat ik de grond ben gaan kussen toen ik uit het station kwamquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:29 schreef fembol het volgende:
Apeldoorn roeleert!
Ynske woont toch in utreg?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik de grond ben gaan kussen toen ik uit het station kwam
jah Ynske woont in Utregquote:
Ah, bij je lekkere hapje!quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah Ynske woont in Utreg
maar Ynske was in Apeldoorn dit weekend
Treintjes kijken, of nie?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah Ynske woont in Utreg
maar Ynske was in Apeldoorn dit weekend
ookquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:38 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Treintjes kijken, of nie?
Heb je die teringtreinen niet gehoord dan WM?![]()
in te werken?quote:
Ynske heeft een lover, en brute sex gehad. Das duidelijk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
ook
zeg.. die mooie treintjes hebben me wel op een lieve manier wakker gemaakt
Jawel, ik moest iemand afzetten bij de trein zaterdag. Wat een hel was dat, ze miste em bijna door al die mafkezen die ik bijna plat moest rijden voordat ze aan de kant gingen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:38 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Treintjes kijken, of nie?
Heb je die teringtreinen niet gehoord dan WM?![]()
wat meer groentes kopen en in stukkies snijden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:41 schreef Ynske het volgende:
wie weet er overigens wat lekkers te maken van rijst met courgettes en paprika... moet nog wat voor erbij verzinnen maar weet niet wat
Het zou verboden moeten worden!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:41 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Jawel, ik moest iemand afzetten bij de trein zaterdag. Wat een hel was dat, ze miste em bijna door al die mafkezen die ik bijna plat moest rijden voordat ze aan de kant gingen.
hebbie mij niet op de grond zien liggen danquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:41 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Jawel, ik moest iemand afzetten bij de trein zaterdag. Wat een hel was dat, ze miste em bijna door al die mafkezen die ik bijna plat moest rijden voordat ze aan de kant gingen.
Courgettes wel eerst ff in een laagje water in een hete oven zacht laten worden, anders blijven ze te hard.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:42 schreef fembol het volgende:
[..]
wat meer groentes kopen en in stukkies snijden.
Courgettes uithollen en gebakken groentes instoppen (evt met sausje of kruiden naar smaak)
kaas eroverheen en gratineren in de oven.
Kan ook met gehakt.
Geef er rijst bij en een lekkere salade ofzo
tis voor mijn avondetenquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:42 schreef fembol het volgende:
[..]
wat meer groentes kopen en in stukkies snijden.
Courgettes uithollen en gebakken groentes instoppen (evt met sausje of kruiden naar smaak)
kaas eroverheen en gratineren in de oven.
Kan ook met gehakt.
Geef er rijst bij en een lekkere salade ofzo
dit kan niet als avondeten?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis voor mijn avondeten
maar t klinkt wel lekker
jewel maar je zei geef erbijquote:
courgettes roerbakken met peper en knoflook flinke vleestomaten er op t einde bij gooien en wat verse thijm...heerlijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:43 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Courgettes wel eerst ff in een laagje water in een hete oven zacht laten worden, anders blijven ze te hard.
Geef er hutsefluts bij staat altijd in kookboeken, dat klinkt altijd zo ruig!quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
jewel maar je zei geef erbij
maar tis maar voor mij alleen
klinkt ook lekkerquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:45 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
courgettes roerbakken met peper en knoflook flinke vleestomaten er op t einde bij gooien en wat verse thijm...heerlijk
courgettes aan plakken snijden, aardappels in schijfjes snijden, wat mager rundergehakt rul-bakken, en dan als ovenschotel... ook lekker.. (laagjes maken als in lasagna)..quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:45 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
courgettes roerbakken met peper en knoflook flinke vleestomaten er op t einde bij gooien en wat verse thijm...heerlijk
mjammie....quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:47 schreef Elcaro het volgende:
[..]
courgettes aan plakken snijden, aardappels in schijfjes snijden, wat mager rundergehakt rul-bakken, en dan als ovenschotel... ook lekker.. (laagjes maken als in lasagna)..
Kan je beter niet voor het sporten eten, ligt veel te zwaar op de maagquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
mjammie....
maar dat hoelang moet t dan in de oven???
moet om 19 uur richting sporten
* Ynske springt om half 5 op de fietsquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:51 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Kan je beter niet voor het sporten eten, ligt veel te zwaar op de maag![]()
Dan zou ik minimaal 1 uur vóór het sporten het receptje van ZwarteDoos proberen...
ha pooierquote:
wanneer maak je het nog eensquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:45 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
quote:
neequote:Op dinsdag 6 september 2005 14:58 schreef Godlike02 het volgende:
mag ik al naar huis?
nog 1,5 uurquote:
nog 2,5 uurquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:00 schreef Godlike02 het volgende:
ik ga thuis maar ff naar php nuke kijken vanavond
Nog 'maar' 2 uur, dan maar naar Urecht om te sporten...quote:
waar in utrechtquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:04 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Nog 'maar' 2 uur, dan maar naar Urecht om te sporten...![]()
Oja, ik vergeet bijna het chocoladeijs met stukjes toblerone van Hertog.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:05 schreef Christine het volgende:
Kip-pesto-salade.
Heel veel boodschappen doen.
Veel te veel geld uitgeven.
Bacardi.
Het leven is zo slecht nog niet.
jummie... Kan ik bij jou eten vanavond?quote:
zeg...quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:06 schreef Elcaro het volgende:
in de tussentijd beetje staren naar zwartedoos' avatar....
Vanavond maak ik spaghetti met verse tomaten-basilicumsaus.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:06 schreef Elcaro het volgende:
[..]
jummie... Kan ik bij jou eten vanavond?![]()
heeee... dat heb ik gisteren gemaaktquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Vanavond maak ik spaghetti met verse tomaten-basilicumsaus.
Maar ik krijg al eters.
Neeeeee, gewoon met verse tomaten. Da's het lekkerst he.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:08 schreef Elcaro het volgende:
[..]
heeee... dat heb ik gisteren gemaakt![]()
Doe jij zelf tomaten pliceren, of koop jij gezeefde tomaten?
Squashen bij All Inn squash aan de Vlampijpstraat.quote:
Mail gehad?quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:10 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Squashen bij All Inn squash aan de Vlampijpstraat.
Voor het eerst dat ik daar af spreek met een vriend van me, dus hoop dat het wat is.
uw wensquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Zet maar meteen een teiltje neer.
Absoluut, maar kost zoveel tijd (als je ze ontveld tenminste...), dus dan maak ik het me wel eens gemakkelijk af met zo'n pak pomodori ofzow.... Heb niet altijd zin om om half 8 nog uitgebreid te staan kokerellenquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Neeeeee, gewoon met verse tomaten. Da's het lekkerst he.
als ik terug ben van spanjequote:
kwijlbakkiequote:Op dinsdag 6 september 2005 15:12 schreef Godlike02 het volgende:
geen kots bakjes hier
goed zo! lekker dichtslibben met die handelquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:13 schreef fembol het volgende:
Hmm heb net amarenenroomijs gekocht! Mjum!
hem 'em bijna vol, zie je?quote:
Ontvellen doe ik daarom ook meestal niet...quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:12 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Absoluut, maar kost zoveel tijd (als je ze ontveld tenminste...), dus dan maak ik het me wel eens gemakkelijk af met zo'n pak pomodori ofzow.... Heb niet altijd zin om om half 8 nog uitgebreid te staan kokerellen
mooi hequote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:13 schreef Elcaro het volgende:
[..]
goed zo! lekker dichtslibben met die handel![]()
hij is erg leukquote:
quote:
doet es even niet meer over eten praten....quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
weet je wat trouwens ook lekker is
brooddeeg maken
daar ontvelde cherrytomaatjes instoppen,
en olijfjes
dan beetje zout en basilicum erop
en in de oven
hihiquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:18 schreef Elcaro het volgende:
[..]
doet es even niet meer over eten praten....![]()
ja die moet ik ns veranderen..had laatst niet zo'n leuke droom..quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:22 schreef babus het volgende:
dromen zijn stom??
flikker op met die kut-spam...quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:21 schreef Sinasappelvla het volgende:
LINK WEG HW
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:21 schreef Sinasappelvla het volgende:
LINK WEG HW
Melis thanks voor het adres van de kapper!quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:27 schreef melismay het volgende:
Waar kunnen we die persoon aangeven voor spam?
Ga je naar hun?quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:28 schreef fembol het volgende:
[..]
Melis thanks voor het adres van de kapper!
Vertel ik luister.....quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:23 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ja die moet ik ns veranderen..had laatst niet zo'n leuke droom..
Kweet nog niet.quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:30 schreef fembol het volgende:
[..]
Kweet nog niet.
Kep goeie kapper (Ami) die precies weten hoe het zit met mijn haar (niet snijden, welke kleur enz)
Kan natuurlijk je plaatje showen en opdracht geven dat na te knippen!
En toch ken ik jou ergens van.....quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:31 schreef Elcaro het volgende:
* gaat ook altijd naar AMI *
Toevallig wel, ja.quote:
Ik ken m ook ergens van...quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:32 schreef fembol het volgende:
[..]
En toch ken ik jou ergens van.....
Mietje!quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:32 schreef fembol het volgende:
[..]
![]()
beetje ander kleurtje denk ik..... iets minder extreem.
hey... ik heb een idee!quote:
hier is iedereen aant werkquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:33 schreef Elcaro het volgende:
[..]
hey... ik heb een idee!
waarom ga je niet gewoon gezellig op vakantie ofzo? Salou schijnt heeeerlijk te zijn deze tijd van het jaar![]()
![]()
![]()
Misschien kun je weggaan hier? Is maar een ideetje...quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:33 schreef Elcaro het volgende:
[..]
hey... ik heb een idee!
waarom ga je niet gewoon gezellig op vakantie ofzo? Salou schijnt heeeerlijk te zijn deze tijd van het jaar![]()
![]()
![]()
mwa is maar paar uurtjes rijden...quote:
Ban komt vanzelf hoorquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:34 schreef melismay het volgende:
[..]
Misschien kun je weggaan hier? Is maar een ideetje...
en terecht....quote:
Het is er toch zo weer uit? En als je het echt niet mooi vindt, kan je toch altijd een andere kleur erover heen doen?quote:
Dat bedoel ik hebbie wat te doen!quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:35 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
mwa is maar paar uurtjes rijden...
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:33 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ken m ook ergens van...
Owja, ik heb m donderdag gezien
mijn haar is al gekleurd en ik denk dat een beetje moet oppassen nu.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:36 schreef melismay het volgende:
[..]
Het is er toch zo weer uit? En als je het echt niet mooi vindt, kan je toch altijd een andere kleur erover heen doen?
heb al 160km gereden vandaagquote:
Best leuk in het wild he?!quote:
en... ben je er al weer van bijgekomen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:33 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ken m ook ergens van...
Owja, ik heb m donderdag gezien
Ik sidder nu nog naquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:37 schreef Elcaro het volgende:
[..]
en... ben je er al weer van bijgekomen?![]()
nee dus!quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:37 schreef Elcaro het volgende:
[..]
en... ben je er al weer van bijgekomen?![]()
Leuk hè? Ik doe er zo'n 350 iedere dagquote:
heeeerlijk....quote:
Denk je dat je het gaat redden maandag?quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:38 schreef Mukie het volgende:
Zo weer een hoofdstuk af van dat dikke pak om te lezen
zowwww naar je werk ofwat?moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:38 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Leuk hè? Ik doe er zo'n 350 iedere dag
Als je het over de duvel hebt!quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:38 schreef Mukie het volgende:
Zo weer een hoofdstuk af van dat dikke pak om te lezen
Apeldoorn <--> Groningen iedere dag.... Zit tot het eind van het jaar bij een klant daarzoquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:39 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
zowwww naar je werk ofwat?moet er niet aan denken![]()
Ik was geloof ik niet dronken genoeg om hem daadwerkelijk te proevenquote:
dat, of omdat ik nog een herkansing gehad hebquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik was geloof ik niet dronken genoeg om hem daadwerkelijk te proeven
Soow!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik was geloof ik niet dronken genoeg om hem daadwerkelijk te proeven
van mn werk zit ik gelukkig maar 5 minuutjes afquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:40 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Apeldoorn <--> Groningen iedere dag.... Zit tot het eind van het jaar bij een klant daarzo![]()
Ja, das niet eerlijk!quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat, of omdat ik nog een herkansing gehad heb
ik ben jaloers!quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:41 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
van mn werk zit ik gelukkig maar 5 minuutjes af![]()
afgewerkt...quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:41 schreef fembol het volgende:
Mensen, ik ga es effe kijken of de bouwvakker al afgeewerkt is...
hahahaha afgewerktquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:41 schreef fembol het volgende:
en anders trek je hem gewoon van de steiger afquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:41 schreef fembol het volgende:
aan zijneh.....quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:42 schreef Elcaro het volgende:
[..]
en anders trek je hem gewoon van de steiger af![]()
zo zeggen ze dat toch?quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
hahahaha afgewerkt
is een geil wijf langsgekomen en heeft t werk gedaan
Alleen in bepaalde beroepsgroepenquote:
ach... zo lang hij maar niet is uitgewerkt he?quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:44 schreef fembol het volgende:
[..]
zo zeggen ze dat toch?
Afgewerkt?
Nou ja, klaar is met werken dan.
uit de bouwput.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:42 schreef Elcaro het volgende:
[..]
en anders trek je hem gewoon van de steiger af![]()
afgewerkt is belgischquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:44 schreef fembol het volgende:
[..]
zo zeggen ze dat toch?
Afgewerkt?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alleen in bepaalde beroepsgroepen.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
hier houd iemand heel hard haar kopquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:44 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ach... zo lang hij maar niet is uitgewerkt he?![]()
Of in bepaalde delen van het land...quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
misschien is hij wel klaar gekomen met zn werkquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:44 schreef fembol het volgende:
[..]
zo zeggen ze dat toch?
Afgewerkt?
Ja Godlike, breng er weer es wat niveau in.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:45 schreef Godlike02 het volgende:
Waar is dat nivo van gister avond nou?
En van vanochtend?
ik heb les gehad met belgenquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:46 schreef fembol het volgende:
[..]
Zie je: jij kent het ook!
Een collega van me zegt het altijd, dus vandaar
excuses, ik zal mijn leven beteren.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb les gehad met belgen
dus dat zegt niets
iig tis geen abn
oi! wie begint er nou over afgewerkte bouwvakkers?quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:46 schreef fembol het volgende:
[..]
Ja Godlike, breng er weer es wat niveau in.
Het gaat werkelijk nergens over!
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:46 schreef candygirl het volgende:
[..]
ja lijkt me lekker!!! ALS je uit spanje terugkomt, whoehahahahah![]()
ja, slikken moet!quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:47 schreef Ynske het volgende:
stelling: je bent egoistisch als je niet alles voor je partner overhebt in een relatie
tssss dan wel donker bier of wijn drinken hoorquote:
kijk eens iets boven je post van zielig doenquote:
Jij houdt het niet lang volquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:47 schreef Sinasappelvla het volgende:
--spam--
Niet waar.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:47 schreef Ynske het volgende:
stelling: je bent egoistisch als je niet alles voor je partner overhebt in een relatie
vind het wel goedquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:33 schreef Elcaro het volgende:
[..]
hey... ik heb een idee!
![]()
![]()
kijk op jou zaten we te wachten...quote:
dat bedoel ik, het gaat nergens over!quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:47 schreef Elcaro het volgende:
[..]
oi! wie begint er nou over afgewerkte bouwvakkers?
ieder mens is egoistisch, zolang je niet egocentrisch bent, lijkt het me niet meer dan normaal dan dingen voor jezelf te eisen en andersom. Er moet een balans zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:47 schreef Ynske het volgende:
Er staat al een stukje in FB.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
kijk op jou zaten we te wachten...
aangezien niemand in t modtopic reageert
ergens anders welquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
kijk op jou zaten we te wachten...
aangezien niemand in t modtopic reageert
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:50 schreef candygirl het volgende:
[..]
vind het wel goed![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
of ben ik nu heel flauw????
nogmaals sorry....quote:
Als je donderdag je vliegtuig niet weer mist bedoel je?quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:12 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
als ik terug ben van spanje?ok?
Ja, maar die balans haal ik niet uit de stelling. Ik krijg direct nachtmerries van manipulatieve krengen die vrolijk schermen met schuldgevoel om hun zin maar tot in het kleinste dingetje te krijgen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
ieder mens is egoistisch, zolang je niet egocentrisch bent, lijkt het me niet meer dan normaal dan dingen voor jezelf te eisen en andersom. Er moet een balans zijn.
kort samengevat: emotionele chantagequote:Op dinsdag 6 september 2005 15:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, maar die balans haal ik niet uit de stelling. Ik krijg direct nachtmerries van manipulatieve krengen die vrolijk schermen met schuldgevoel om hun zin maar tot in het kleinste dingetje te krijgen.
Ja, maar daar stond het nog nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
Banmeldtopic-mail je tieten/piemel voor een unban
Dit moet je in de gaten houden, niet FB
je zegt het zelf wel. Vandaar dat ik er egocentrisch en balans bij heb gezetquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, maar die balans haal ik niet uit de stelling. Ik krijg direct nachtmerries van manipulatieve krengen die vrolijk schermen met schuldgevoel om hun zin maar tot in het kleinste dingetje te krijgen.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:52 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Als je donderdag je vliegtuig niet weer mist bedoel je?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
Banmeldtopic-mail je tieten/piemel voor een unban
Dit moet je in de gaten houden, niet FB
Dat komt dadelijk welquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, maar daar stond het nog niet.
je schiet raakquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:53 schreef Elcaro het volgende:
[..]
kort samengevat: emotionele chantage
Oh, er zitten ongetwijfeld ook goede tussen. Maar de trauma's voor die tijd...quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
je zegt het zelf wel. Vandaar dat ik er egocentrisch en balans bij heb gezet
nee zou nu met mn gat op t strand in spanje moeten liggen maar ja...quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:53 schreef babus het volgende:
[..]
Bijna iedereen wel dnek ik ja... jij dus niet!![]()
Nou, pak de digicam er maar vast bij "voor het geval dat"quote:
watskebeurt???quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:55 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
nee zou nu met mn gat op t strand in spanje moeten liggen maar ja...![]()
* Una_Piedra leest discussie van vanochtend weer door...quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:47 schreef Ynske het volgende:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou, pak de digicam er maar vast bij "voor het geval dat".
lees mn weblog maar....quote:
Ik heb hem nog wel hoor... speciaal voor jouquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:56 schreef Ynske het volgende:
@ Litpho
ow ... hoezo laat
ik realiseer me nu pas dat je dat stomme paardgeval gedumpt hebt en je eigen ava weer terug hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |