Jawel, ik moest iemand afzetten bij de trein zaterdag. Wat een hel was dat, ze miste em bijna door al die mafkezen die ik bijna plat moest rijden voordat ze aan de kant gingen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:38 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Treintjes kijken, of nie?
Heb je die teringtreinen niet gehoord dan WM?![]()
wat meer groentes kopen en in stukkies snijden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:41 schreef Ynske het volgende:
wie weet er overigens wat lekkers te maken van rijst met courgettes en paprika... moet nog wat voor erbij verzinnen maar weet niet wat
Het zou verboden moeten worden!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:41 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Jawel, ik moest iemand afzetten bij de trein zaterdag. Wat een hel was dat, ze miste em bijna door al die mafkezen die ik bijna plat moest rijden voordat ze aan de kant gingen.
hebbie mij niet op de grond zien liggen danquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:41 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Jawel, ik moest iemand afzetten bij de trein zaterdag. Wat een hel was dat, ze miste em bijna door al die mafkezen die ik bijna plat moest rijden voordat ze aan de kant gingen.
Courgettes wel eerst ff in een laagje water in een hete oven zacht laten worden, anders blijven ze te hard.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:42 schreef fembol het volgende:
[..]
wat meer groentes kopen en in stukkies snijden.
Courgettes uithollen en gebakken groentes instoppen (evt met sausje of kruiden naar smaak)
kaas eroverheen en gratineren in de oven.
Kan ook met gehakt.
Geef er rijst bij en een lekkere salade ofzo
tis voor mijn avondetenquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:42 schreef fembol het volgende:
[..]
wat meer groentes kopen en in stukkies snijden.
Courgettes uithollen en gebakken groentes instoppen (evt met sausje of kruiden naar smaak)
kaas eroverheen en gratineren in de oven.
Kan ook met gehakt.
Geef er rijst bij en een lekkere salade ofzo
dit kan niet als avondeten?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis voor mijn avondeten
maar t klinkt wel lekker
jewel maar je zei geef erbijquote:
courgettes roerbakken met peper en knoflook flinke vleestomaten er op t einde bij gooien en wat verse thijm...heerlijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:43 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Courgettes wel eerst ff in een laagje water in een hete oven zacht laten worden, anders blijven ze te hard.
Geef er hutsefluts bij staat altijd in kookboeken, dat klinkt altijd zo ruig!quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
jewel maar je zei geef erbij
maar tis maar voor mij alleen
klinkt ook lekkerquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:45 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
courgettes roerbakken met peper en knoflook flinke vleestomaten er op t einde bij gooien en wat verse thijm...heerlijk
courgettes aan plakken snijden, aardappels in schijfjes snijden, wat mager rundergehakt rul-bakken, en dan als ovenschotel... ook lekker.. (laagjes maken als in lasagna)..quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:45 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
courgettes roerbakken met peper en knoflook flinke vleestomaten er op t einde bij gooien en wat verse thijm...heerlijk
mjammie....quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:47 schreef Elcaro het volgende:
[..]
courgettes aan plakken snijden, aardappels in schijfjes snijden, wat mager rundergehakt rul-bakken, en dan als ovenschotel... ook lekker.. (laagjes maken als in lasagna)..
Kan je beter niet voor het sporten eten, ligt veel te zwaar op de maagquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
mjammie....
maar dat hoelang moet t dan in de oven???
moet om 19 uur richting sporten
* Ynske springt om half 5 op de fietsquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:51 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Kan je beter niet voor het sporten eten, ligt veel te zwaar op de maag![]()
Dan zou ik minimaal 1 uur vóór het sporten het receptje van ZwarteDoos proberen...
ha pooierquote:
wanneer maak je het nog eensquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:45 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
quote:
neequote:Op dinsdag 6 september 2005 14:58 schreef Godlike02 het volgende:
mag ik al naar huis?
nog 1,5 uurquote:
nog 2,5 uurquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:00 schreef Godlike02 het volgende:
ik ga thuis maar ff naar php nuke kijken vanavond
Nog 'maar' 2 uur, dan maar naar Urecht om te sporten...quote:
waar in utrechtquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:04 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Nog 'maar' 2 uur, dan maar naar Urecht om te sporten...![]()
Oja, ik vergeet bijna het chocoladeijs met stukjes toblerone van Hertog.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:05 schreef Christine het volgende:
Kip-pesto-salade.
Heel veel boodschappen doen.
Veel te veel geld uitgeven.
Bacardi.
Het leven is zo slecht nog niet.
jummie... Kan ik bij jou eten vanavond?quote:
zeg...quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:06 schreef Elcaro het volgende:
in de tussentijd beetje staren naar zwartedoos' avatar....
Vanavond maak ik spaghetti met verse tomaten-basilicumsaus.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:06 schreef Elcaro het volgende:
[..]
jummie... Kan ik bij jou eten vanavond?![]()
heeee... dat heb ik gisteren gemaaktquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Vanavond maak ik spaghetti met verse tomaten-basilicumsaus.
Maar ik krijg al eters.
Neeeeee, gewoon met verse tomaten. Da's het lekkerst he.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:08 schreef Elcaro het volgende:
[..]
heeee... dat heb ik gisteren gemaakt![]()
Doe jij zelf tomaten pliceren, of koop jij gezeefde tomaten?
Squashen bij All Inn squash aan de Vlampijpstraat.quote:
Mail gehad?quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:10 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Squashen bij All Inn squash aan de Vlampijpstraat.
Voor het eerst dat ik daar af spreek met een vriend van me, dus hoop dat het wat is.
uw wensquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Zet maar meteen een teiltje neer.
Absoluut, maar kost zoveel tijd (als je ze ontveld tenminste...), dus dan maak ik het me wel eens gemakkelijk af met zo'n pak pomodori ofzow.... Heb niet altijd zin om om half 8 nog uitgebreid te staan kokerellenquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Neeeeee, gewoon met verse tomaten. Da's het lekkerst he.
als ik terug ben van spanjequote:
kwijlbakkiequote:Op dinsdag 6 september 2005 15:12 schreef Godlike02 het volgende:
geen kots bakjes hier
goed zo! lekker dichtslibben met die handelquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:13 schreef fembol het volgende:
Hmm heb net amarenenroomijs gekocht! Mjum!
hem 'em bijna vol, zie je?quote:
Ontvellen doe ik daarom ook meestal niet...quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:12 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Absoluut, maar kost zoveel tijd (als je ze ontveld tenminste...), dus dan maak ik het me wel eens gemakkelijk af met zo'n pak pomodori ofzow.... Heb niet altijd zin om om half 8 nog uitgebreid te staan kokerellen
mooi hequote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:13 schreef Elcaro het volgende:
[..]
goed zo! lekker dichtslibben met die handel![]()
hij is erg leukquote:
quote:
doet es even niet meer over eten praten....quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
weet je wat trouwens ook lekker is
brooddeeg maken
daar ontvelde cherrytomaatjes instoppen,
en olijfjes
dan beetje zout en basilicum erop
en in de oven
hihiquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:18 schreef Elcaro het volgende:
[..]
doet es even niet meer over eten praten....![]()
ja die moet ik ns veranderen..had laatst niet zo'n leuke droom..quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:22 schreef babus het volgende:
dromen zijn stom??
flikker op met die kut-spam...quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:21 schreef Sinasappelvla het volgende:
LINK WEG HW
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:21 schreef Sinasappelvla het volgende:
LINK WEG HW
Melis thanks voor het adres van de kapper!quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:27 schreef melismay het volgende:
Waar kunnen we die persoon aangeven voor spam?
Ga je naar hun?quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:28 schreef fembol het volgende:
[..]
Melis thanks voor het adres van de kapper!
Vertel ik luister.....quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:23 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ja die moet ik ns veranderen..had laatst niet zo'n leuke droom..
Kweet nog niet.quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:30 schreef fembol het volgende:
[..]
Kweet nog niet.
Kep goeie kapper (Ami) die precies weten hoe het zit met mijn haar (niet snijden, welke kleur enz)
Kan natuurlijk je plaatje showen en opdracht geven dat na te knippen!
En toch ken ik jou ergens van.....quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:31 schreef Elcaro het volgende:
* gaat ook altijd naar AMI *
Toevallig wel, ja.quote:
Ik ken m ook ergens van...quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:32 schreef fembol het volgende:
[..]
En toch ken ik jou ergens van.....
Mietje!quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:32 schreef fembol het volgende:
[..]
![]()
beetje ander kleurtje denk ik..... iets minder extreem.
hey... ik heb een idee!quote:
hier is iedereen aant werkquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:33 schreef Elcaro het volgende:
[..]
hey... ik heb een idee!
waarom ga je niet gewoon gezellig op vakantie ofzo? Salou schijnt heeeerlijk te zijn deze tijd van het jaar![]()
![]()
![]()
Misschien kun je weggaan hier? Is maar een ideetje...quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:33 schreef Elcaro het volgende:
[..]
hey... ik heb een idee!
waarom ga je niet gewoon gezellig op vakantie ofzo? Salou schijnt heeeerlijk te zijn deze tijd van het jaar![]()
![]()
![]()
mwa is maar paar uurtjes rijden...quote:
Ban komt vanzelf hoorquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:34 schreef melismay het volgende:
[..]
Misschien kun je weggaan hier? Is maar een ideetje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |