oi! wie begint er nou over afgewerkte bouwvakkers?quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:46 schreef fembol het volgende:
[..]
Ja Godlike, breng er weer es wat niveau in.
Het gaat werkelijk nergens over!
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:46 schreef candygirl het volgende:
[..]
ja lijkt me lekker!!! ALS je uit spanje terugkomt, whoehahahahah![]()
ja, slikken moet!quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:47 schreef Ynske het volgende:
stelling: je bent egoistisch als je niet alles voor je partner overhebt in een relatie
tssss dan wel donker bier of wijn drinken hoorquote:
kijk eens iets boven je post van zielig doenquote:
Jij houdt het niet lang volquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:47 schreef Sinasappelvla het volgende:
--spam--
Niet waar.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:47 schreef Ynske het volgende:
stelling: je bent egoistisch als je niet alles voor je partner overhebt in een relatie
vind het wel goedquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:33 schreef Elcaro het volgende:
[..]
hey... ik heb een idee!
waarom ga je niet gewoon gezellig op vakantie ofzo? Salou schijnt heeeerlijk te zijn deze tijd van het jaar![]()
![]()
![]()
kijk op jou zaten we te wachten...quote:
dat bedoel ik, het gaat nergens over!quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:47 schreef Elcaro het volgende:
[..]
oi! wie begint er nou over afgewerkte bouwvakkers?
ieder mens is egoistisch, zolang je niet egocentrisch bent, lijkt het me niet meer dan normaal dan dingen voor jezelf te eisen en andersom. Er moet een balans zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:47 schreef Ynske het volgende:
Er staat al een stukje in FB.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
kijk op jou zaten we te wachten...
aangezien niemand in t modtopic reageert
ergens anders welquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
kijk op jou zaten we te wachten...
aangezien niemand in t modtopic reageert
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:50 schreef candygirl het volgende:
[..]
vind het wel goed![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
of ben ik nu heel flauw????
nogmaals sorry....quote:
Als je donderdag je vliegtuig niet weer mist bedoel je?quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:12 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
als ik terug ben van spanje?ok?
Ja, maar die balans haal ik niet uit de stelling. Ik krijg direct nachtmerries van manipulatieve krengen die vrolijk schermen met schuldgevoel om hun zin maar tot in het kleinste dingetje te krijgen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
ieder mens is egoistisch, zolang je niet egocentrisch bent, lijkt het me niet meer dan normaal dan dingen voor jezelf te eisen en andersom. Er moet een balans zijn.
kort samengevat: emotionele chantagequote:Op dinsdag 6 september 2005 15:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, maar die balans haal ik niet uit de stelling. Ik krijg direct nachtmerries van manipulatieve krengen die vrolijk schermen met schuldgevoel om hun zin maar tot in het kleinste dingetje te krijgen.
Ja, maar daar stond het nog nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
Banmeldtopic-mail je tieten/piemel voor een unban
Dit moet je in de gaten houden, niet FB
je zegt het zelf wel. Vandaar dat ik er egocentrisch en balans bij heb gezetquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, maar die balans haal ik niet uit de stelling. Ik krijg direct nachtmerries van manipulatieve krengen die vrolijk schermen met schuldgevoel om hun zin maar tot in het kleinste dingetje te krijgen.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:52 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Als je donderdag je vliegtuig niet weer mist bedoel je?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
Banmeldtopic-mail je tieten/piemel voor een unban
Dit moet je in de gaten houden, niet FB
Dat komt dadelijk welquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, maar daar stond het nog niet.
je schiet raakquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:53 schreef Elcaro het volgende:
[..]
kort samengevat: emotionele chantage
Oh, er zitten ongetwijfeld ook goede tussen. Maar de trauma's voor die tijd...quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
je zegt het zelf wel. Vandaar dat ik er egocentrisch en balans bij heb gezet
nee zou nu met mn gat op t strand in spanje moeten liggen maar ja...quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:53 schreef babus het volgende:
[..]
Bijna iedereen wel dnek ik ja... jij dus niet!![]()
Nou, pak de digicam er maar vast bij "voor het geval dat"quote:
watskebeurt???quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:55 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
nee zou nu met mn gat op t strand in spanje moeten liggen maar ja...![]()
* Una_Piedra leest discussie van vanochtend weer door...quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:47 schreef Ynske het volgende:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou, pak de digicam er maar vast bij "voor het geval dat".
lees mn weblog maar....quote:
Ik heb hem nog wel hoor... speciaal voor jouquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:56 schreef Ynske het volgende:
@ Litpho
ow ... hoezo laat
ik realiseer me nu pas dat je dat stomme paardgeval gedumpt hebt en je eigen ava weer terug hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |