en terecht....quote:
Het is er toch zo weer uit? En als je het echt niet mooi vindt, kan je toch altijd een andere kleur erover heen doen?quote:
Dat bedoel ik hebbie wat te doen!quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:35 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
mwa is maar paar uurtjes rijden...
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:33 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ken m ook ergens van...
Owja, ik heb m donderdag gezien
mijn haar is al gekleurd en ik denk dat een beetje moet oppassen nu.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:36 schreef melismay het volgende:
[..]
Het is er toch zo weer uit? En als je het echt niet mooi vindt, kan je toch altijd een andere kleur erover heen doen?
heb al 160km gereden vandaagquote:
Best leuk in het wild he?!quote:
en... ben je er al weer van bijgekomen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:33 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ken m ook ergens van...
Owja, ik heb m donderdag gezien
Ik sidder nu nog naquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:37 schreef Elcaro het volgende:
[..]
en... ben je er al weer van bijgekomen?![]()
nee dus!quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:37 schreef Elcaro het volgende:
[..]
en... ben je er al weer van bijgekomen?![]()
Leuk hè? Ik doe er zo'n 350 iedere dagquote:
heeeerlijk....quote:
Denk je dat je het gaat redden maandag?quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:38 schreef Mukie het volgende:
Zo weer een hoofdstuk af van dat dikke pak om te lezen
zowwww naar je werk ofwat?moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:38 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Leuk hè? Ik doe er zo'n 350 iedere dag
Als je het over de duvel hebt!quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:38 schreef Mukie het volgende:
Zo weer een hoofdstuk af van dat dikke pak om te lezen
Apeldoorn <--> Groningen iedere dag.... Zit tot het eind van het jaar bij een klant daarzoquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:39 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
zowwww naar je werk ofwat?moet er niet aan denken![]()
Ik was geloof ik niet dronken genoeg om hem daadwerkelijk te proevenquote:
dat, of omdat ik nog een herkansing gehad hebquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik was geloof ik niet dronken genoeg om hem daadwerkelijk te proeven
Soow!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik was geloof ik niet dronken genoeg om hem daadwerkelijk te proeven
van mn werk zit ik gelukkig maar 5 minuutjes afquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:40 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Apeldoorn <--> Groningen iedere dag.... Zit tot het eind van het jaar bij een klant daarzo![]()
Ja, das niet eerlijk!quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat, of omdat ik nog een herkansing gehad heb
ik ben jaloers!quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:41 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
van mn werk zit ik gelukkig maar 5 minuutjes af![]()
afgewerkt...quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:41 schreef fembol het volgende:
Mensen, ik ga es effe kijken of de bouwvakker al afgeewerkt is...
hahahaha afgewerktquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:41 schreef fembol het volgende:
en anders trek je hem gewoon van de steiger afquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:41 schreef fembol het volgende:
aan zijneh.....quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:42 schreef Elcaro het volgende:
[..]
en anders trek je hem gewoon van de steiger af![]()
zo zeggen ze dat toch?quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
hahahaha afgewerkt
is een geil wijf langsgekomen en heeft t werk gedaan
Alleen in bepaalde beroepsgroepenquote:
ach... zo lang hij maar niet is uitgewerkt he?quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:44 schreef fembol het volgende:
[..]
zo zeggen ze dat toch?
Afgewerkt?
Nou ja, klaar is met werken dan.
uit de bouwput.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:42 schreef Elcaro het volgende:
[..]
en anders trek je hem gewoon van de steiger af![]()
afgewerkt is belgischquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:44 schreef fembol het volgende:
[..]
zo zeggen ze dat toch?
Afgewerkt?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alleen in bepaalde beroepsgroepen.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
hier houd iemand heel hard haar kopquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:44 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ach... zo lang hij maar niet is uitgewerkt he?![]()
Of in bepaalde delen van het land...quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
misschien is hij wel klaar gekomen met zn werkquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:44 schreef fembol het volgende:
[..]
zo zeggen ze dat toch?
Afgewerkt?
Ja Godlike, breng er weer es wat niveau in.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:45 schreef Godlike02 het volgende:
Waar is dat nivo van gister avond nou?
En van vanochtend?
ik heb les gehad met belgenquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:46 schreef fembol het volgende:
[..]
Zie je: jij kent het ook!
Een collega van me zegt het altijd, dus vandaar
excuses, ik zal mijn leven beteren.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb les gehad met belgen
dus dat zegt niets
iig tis geen abn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |