ja, en de tune van Miami Vice op de achtergrond.....quote:
goed hequote:
Zo'n outfit is wel dé manier om met twee dagen stoppels op je werk te verschijnenquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:55 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ja, en de tune van Miami Vice op de achtergrond.....
![]()
jah jij was t snelstequote:Op dinsdag 6 september 2005 13:55 schreef Elcaro het volgende:
slome!
quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo'n outfit is wel dé manier om met twee dagen stoppels op je werk te verschijnen.
mja.....quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo'n outfit is wel dé manier om met twee dagen stoppels op je werk te verschijnen.
nou ik weet wel waar ik op afknap....quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:56 schreef fembol het volgende:
nee zeg, jullie snappen het niet:
leuke linnen broek, goed shirt erop en dan slippers![]()
Liefst met zonnebril
*zwijmel*
doe es vertellen dan, dan kom ik wellicht tot andere inzichten!quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
nou ik weet wel waar ik op afknap....
op die typetjes
* Ynske weet wel waar ze bij zwijmelt![]()
top25 foto's?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
nou ik weet wel waar ik op afknap....
op die typetjes
* Ynske weet wel waar ze bij zwijmelt![]()
quote:
Een vrouw met stubble burn is minder aantrekkelijk voor andere mannen, dat is veiligerquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:57 schreef fembol het volgende:
[..]
![]()
Wel scheren, dat zoent lekkerder.
neejquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:58 schreef fembol het volgende:
[..]
doe es vertellen dan, dan kom ik wellicht tot andere inzichten!
quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een vrouw met stubble burn is minder aantrekkelijk voor andere mannen, dat is veiliger.
Ik beloof dat ik het bij mijn bouwvakker houd,quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
neej
houd jij je nu maar bij je bouwvakker
dan kan ik misschien ook nog ooit bij iemand anders een kans maken
*rilt*quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een vrouw met stubble burn is minder aantrekkelijk voor andere mannen, dat is veiliger.
maar gelukkig is ze niet nieuwsgierig ofzo...quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:00 schreef fembol het volgende:
[..]
Ik beloof dat ik het bij mijn bouwvakker houd,
maar vind het wel interessant om te horen wat iemand anders leuk vindt!
Do tell me!!![]()
3quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:02 schreef Elcaro het volgende:
[..]
maar gelukkig is ze niet nieuwsgierig ofzo...![]()
zowieso de ogen, zijn uitstraling doen mij al heel veelquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:00 schreef fembol het volgende:
[..]
Ik beloof dat ik het bij mijn bouwvakker houd,
maar vind het wel interessant om te horen wat iemand anders leuk vindt!
Do tell me!!![]()
Als niemand hier nieuwsgierig was, konden we Singles wel opdoeken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:02 schreef Elcaro het volgende:
[..]
wees blij dat het bij stubble-burn blijftquote:
best wel hequote:Op dinsdag 6 september 2005 14:02 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Oeh!! Een Pak is echt JE VAN HET!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
zowieso de ogen, zijn uitstraling doen mij al heel veel
nah, leuke spijkerbroek aan, leuk shirt, of blouse
en pak is ook altijd mjammie
hihi vroeger zat ik altijd op vrijdag op het station in eindhoven te kwijlen bij die legergastjes
heb nou eenmaal een journalistieke familie..... klap van de molenwiek meegekregen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
best wel he
onze story en privé journaliste
Nadeel????quote:
mantelpakjequote:Op dinsdag 6 september 2005 14:06 schreef fembol het volgende:
[..]
Oeh!! Een Pak is echt JE VAN HET!!![]()
Een leuke bijkomstigheid van mijn opleiding was dat de jongens eens in de week in pak moesten verschijnen op school (MJUM)
Nadeel: wij in mantelpakje![]()
quote:
Op die leeftijd vond ik het een verschrikking!quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
mantelpakje
ach waarom niet, daar heb ik er ook van
tis zelfs zo erg dat ik tegenwoordig liever in een rok(je) loop dan in een broek
vink mezelf mooier in
sterkte d'r mee....quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:11 schreef zwartedoos het volgende:
gaat naar de super...heeft niks in huis, waarom niet?omdat ik NU in spanje zou zitten![]()
ach waarom nietquote:
Kun je vanaaf niet Saloutje spelen met je vrienden?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:12 schreef Elcaro het volgende:
[..]
sterkte d'r mee....![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat je woensdagavond al op schiphol zit
Sjit man, dan heeft ie er 4!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach waarom niet
he elcaro
maar dan wil ik wel blijven slapen
Ik verlas dit naar deelen met ynske. Ik zal jullie het daaropvolgende beeld maar besparenquote:
Ik heb nog wel een lege kamer overquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach waarom niet
he elcaro
maar dan wil ik wel blijven slapen
dat is ziek gast....quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik verlas dit naar deelen met ynske. Ik zal jullie het daaropvolgende beeld maar besparen.
sssst nog 2,25 uurquote:
*vingers in de oren stop*quote:
eindhoven...vlucht vertrekt om 09:50 dus ben dit keer om 6uur daar ofzoquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:12 schreef Elcaro het volgende:
[..]
sterkte d'r mee....![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat je woensdagavond al op schiphol zit
quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat klopt, maar lieverd... het is toch niet allemaal jouw schuld? Het enige wat jij kan doen, is je eigen voorstel op tafel leggen. "Zo ben ik... je mag het accepteren of niet... maar ik wil in elk geval moeite doen". En dan is het aan hun hoe ze daarop reageren en of ze er wat mee doen.
Mijn ouders hebben er ook een handje van om het altijd maar op mij te schuiven... maar zoiets moet van twee kanten komen.
Klopt, maar voor mijn gevoel is die grens nog niet bereikt. Ondanks alles.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:52 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dat "alles" moet je beperken tot "al het redelijke". Ik durfde het ook niet te laten voor wat het was, net als jij, en mijn eigen weg te gaan, en toevallig werd ik van de druk 'verlost' doordat mijn moeder overleed. Was dat niet gebeurd dan had ik misschien de rest van mijn leven wel verkloot door vruchteloos proberen recht te krijgen wat krom was. Wat eeuwig zonde zou dat zijn geweest van mijn leven! Het is te prijzen dat je al tijden hard je best hebt gedaan, maar ergens houdt het op Mukie.
Mijn zusje heeft zelf een stuk opgesteld wat ze wilt voorlezen als ze dood zijn. Ze heeft nog nooit zo goed mijn gevoelens onder woorden kunnen brengen. Ik weet dat het niet geweldig gaat met mijn vader. Maar bij hem weet ik nu al, dat ik geen traan zal laten.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:46 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Dat is een goed argument!
Ik heb mijn vader ook tijden genegeerd, en toen ik weer contact wilde is ie 2 dagen voor onze afspraak letterlijk dood neergevallen. Dat is niet iets wat je wil, trust me.....
Goed plan!quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:16 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
eindhoven...vlucht vertrekt om 09:50 dus ben dit keer om 6uur daar ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |