Nee iemand dingen verbieden snap ik geen reet van.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Verboden moet ik altijd om lachen![]()
En dat is het dus idd tijd om weg te gaan, die eerste die mij wat verbied die moet ik nog tegen komen
De ene relatie van een x aantal jaren kan ook minder voorstellen dan een relatie van 'slechts' 1,5 jaar.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
weet je,
menig een kan niet eens meer spreken van ik heb een echte relatie gehad op onze leeftijd
langer als een paar maanden houden ze het inet vol
hier was het dik 1,5 jaar, daar was ik trots op
maar eigenlijk stelt het helemaal niets voor
hoe krijg je het toch altijd voor mekaarquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:49 schreef Mukie het volgende:
lama
I knowquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoe krijg je het toch altijd voor mekaar
te perfect Muuk....quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nee iemand dingen verbieden snap ik geen reet van.
Dingen die je doet voor je aan de relatie begon, moeten in principe ook tijdens de relatie kunnen.
Als meneer wilt uitgaan met de jongens, have fun en laat me weten of ik je moet ophalen als ik niet ook uitga
Ik ben zo iemand die geen lange relatie heeft gehad.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
weet je,
menig een kan niet eens meer spreken van ik heb een echte relatie gehad op onze leeftijd
langer als een paar maanden houden ze het inet vol
hier was het dik 1,5 jaar, daar was ik trots op
maar eigenlijk stelt het helemaal niets voor
zekersquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:49 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
De ene relatie van een x aantal jaren kan ook minder voorstellen dan een relatie van 'slechts' 1,5 jaar.
Maar een paar maanden stelt echt helemaal niets voor. Hoewel je dat inderdaad wel veel ziet/hoort.
niet helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:49 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
De ene relatie van een x aantal jaren kan ook minder voorstellen dan een relatie van 'slechts' 1,5 jaar.
Maar een paar maanden stelt echt helemaal niets voor. Hoewel je dat inderdaad wel veel ziet/hoort.
Ik ben er van overtuigd dat als je de juiste ontmoet dat vanzelf wel komtquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:51 schreef fembol het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die geen lange relatie heeft gehad.
Ik vind het heel eng en gevaarlijk om mijn gevoelens te tonen en mij over te geven.
Ben namelijk al genoeg gekwetst en voor paal gezet door anderen in mijn leven.
rofl nee een paar wekenquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
zekers
maar wat ik bedoel is idd dat mensen spreken over een lange relatie. en dan vraaag je naar de duur
5mnd
voor mij is dat idd de manier waarop ik tegen een relatie aankijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nee iemand dingen verbieden snap ik geen reet van.
Dingen die je doet voor je aan de relatie begon, moeten in principe ook tijdens de relatie kunnen.
Als meneer wilt uitgaan met de jongens, have fun en laat me weten of ik je moet ophalen als ik niet ook uitga
idd... Pheno zal wel balenquote:
Blijkbaar, want sommigen zien dat als vrijkaartje om vreemd te gaanquote:
hee... zoiets wilde ik ook net zeggenquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
niet helemaal mee eens.
Ik heb een relatie gehad van in totaal 10 maanden en die heeft meer voorgesteld dan die van 4 jaar.
Het was een relatie die meer passie had, meer leefde enzo. Heeft ook lnager geduurd voor ik daar overheen was dan met die van 4j
Vast wel, ware het niet dat het wel heel eng is om te zeggen wat je voelt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:52 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat als je de juiste ontmoet dat vanzelf wel komt![]()
ik ben iets meer dan drie jaar samen, en ik ken mijn vriend al 7 jaar, en ik vind het nog niets voorstellenquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:51 schreef Ynske het volgende:
zekers
maar wat ik bedoel is idd dat mensen spreken over een lange relatie. en dan vraaag je naar de duur
5mnd
preventief ruimen die eikel...quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
Blijkbaar, want sommigen zien dat als vrijkaartje om vreemd te gaan
Exact!quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
voor mij is dat idd de manier waarop ik tegen een relatie aankijk
ik mijn ding
jij je ding
we samen onze dingen
maarjah
Herkenbaar, ik had precies hetzelfde. Zelfs zo erg dat ik geen ruzie durfde te maken. Maar zelfs dat heb ik geleerdquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:53 schreef fembol het volgende:
[..]
Vast wel, ware het niet dat het wel heel eng is om te zeggen wat je voelt.
dat weet je dus niet van te vorenquote:
je hoeft het niet altijd te zeggenquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:53 schreef fembol het volgende:
[..]
Vast wel, ware het niet dat het wel heel eng is om te zeggen wat je voelt.
Dat vind ik echt super voor je!quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:53 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ben iets meer dan drie jaar samen, en ik ken mijn vriend al 7 jaar, en ik vind het nog niets voorstellende jaren vliegen echt...
![]()
oja dat ken ik, maar dan met alles en iedereen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:54 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik had precies hetzelfde. Zelfs zo erg dat ik geen ruzie durfde te maken. Maar zelfs dat heb ik geleerd![]()
Bijna enger vind ik het dat mensen (vrienden van vroeger) 180 graden zijn omgedraaid op het moment dat ze een vriendje kregen. Ze kochten een huis en spelen nu al bijna vadertje en moedertje.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
Exact!
Je hebt een leven voor je relatie, tijdens en na ook vast
Waarom de ander willen veranderen of jezelf compleet aanpassen aan de ander.
Dan ben je toch niet meer de persoon waarop de ander in eerste instantie verliefd is geworden?
Sommige vrouwen proberen hun vent op allerlei manieren te veranderen en zeiken erna dat ie niet meer de vent is die ze in het begin heeft leren kennen. Nou vraag ik je toch
klopt...quote:
aanpassen aan die ridder op roodwitte paardquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
Exact!
Je hebt een leven voor je relatie, tijdens en na ook vast
Waarom de ander willen veranderen of jezelf compleet aanpassen aan de ander.
Dan ben je toch niet meer de persoon waarop de ander in eerste instantie verliefd is geworden?
Sommige vrouwen proberen hun vent op allerlei manieren te veranderen en zeiken erna dat ie niet meer de vent is die ze in het begin heeft leren kennen. Nou vraag ik je toch
En toch zul je je af en toe moeten durven laten gaan en eerlijk zijn tegen de ander.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
je hoeft het niet altijd te zeggen
je lichaam verteld zo verdomds veel
* Ynske realiseert zich ineens dat ze iemand gevonden heeft die ze verdomds goed kan vertrouwen...
*meldt*quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:57 schreef Elcaro het volgende:
[..]
klopt...
(heb hetzelfde meegemaakt...)
wat zoek je dan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:58 schreef Christine het volgende:
Nou, einde verhaal geloof ik met die jongen.
En weer een vacature beschikbaar.
klopt laten gaanquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:58 schreef fembol het volgende:
[..]
En toch zul je je af en toe moeten durven laten gaan en eerlijk zijn tegen de ander.
Dat heb ik wel gemerkt bij een vorig vriendje.
Ik was namelijk een ijskonijn in zijn ogen.
IK BEN HELEMAAL GEEN IJSKONIJN! Tis alleen dat ik het zo moeilijk vind om mijn gevoelens op straat te gooien.
De juiste voor jou zal weten op welke knoppen hij bij jou moet drukken om het eruit te krijgenquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:58 schreef fembol het volgende:
[..]
En toch zul je je af en toe moeten durven laten gaan en eerlijk zijn tegen de ander.
Dat heb ik wel gemerkt bij een vorig vriendje.
Ik was namelijk een ijskonijn in zijn ogen.
IK BEN HELEMAAL GEEN IJSKONIJN! Tis alleen dat ik het zo moeilijk vind om mijn gevoelens op straat te gooien.
nee zeg.... je meent hetquote:
Hierin heb je gelijk, ik kan niet anders zeggen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:58 schreef dawg het volgende:
En nog kort voer het vertrouwensdeeltje:
Ik snap wel dat je je niet snel wil laten zien omdat je bang bent gekwetst te worden.
Ik denk echter dat dat los staat van je (eventuele) partner. Ik denk dat in de meeste gevallen diegene "gewoon" bang is voor zichzelf.
Kijk, ik heb zelf ook meer dan genoeg meegemaakt in heel mijn leven. En nee, ik hang niet alles aan de grote klok het eerste moment dat ik iemand leer kennen. Maar wel na een paar keer. Echter is er niemand die mij daarmee kan kwetsen. Ik weet wie ik ben en wat ik kan, mensen hebben daar geen invloed op behalve ikzelf. Dus dat kan me niet deren. Omdat ik mezelf geaccepteerd heb (dus inderdaad, is acceptatie echt heel erg belangrijk voor geluk).
Tot zover mijn uitingen.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar die persoon was er voor me!
nu echt lunchen
Gaaf!! jij durft!quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt laten gaan
een avondje stappen, en een goed gesprek hebben bij mij wonderen gedaan
en me echt getoond/laten gaan..
weet niet of ik dat gedaan heb
maar die persoon was er voor me!
nu echt lunchen
Laat je de auto thuis?quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:02 schreef PhaE het volgende:
Oh god, niet goed
Net alles van mijn spaar-rekening over gemaakt naar mijn betaal rekening, en ga nu de stad in
Tot later allemaal
woeha!! sjop till you drop!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:02 schreef PhaE het volgende:
Oh god, niet goed
Net alles van mijn spaar-rekening over gemaakt naar mijn betaal rekening, en ga nu de stad in
Tot later allemaal
Ik ga niet zuipenquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:03 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Laat je de auto thuis?
veel plezier dude
Dat is lief dat je dat zegt. Ik hoop maar dat het zo is...quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:00 schreef Elcaro het volgende:
[..]
De juiste voor jou zal weten op welke knoppen hij bij jou moet drukken om het eruit te krijgenEcht waar!
ik dacht dat je bloedserieus was... echt waar!quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, ik maak een grapje.
Wat dacht jij dan...
De genoemde getallen waren net zo relatief als de lengte van een relatie kan zijn...quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
niet helemaal mee eens.
Ik heb een relatie gehad van in totaal 10 maanden en die heeft meer voorgesteld dan die van 4 jaar.
Het was een relatie die meer passie had, meer leefde enzo. Heeft ook lnager geduurd voor ik daar overheen was dan met die van 4j
Zeg! Jij lolbroek.!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:04 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ik dacht dat je bloedserieus was... echt waar!
echt!![]()
Goed, maar weer eens op jacht gaan binnenkort....quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:04 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ik dacht dat je bloedserieus was... echt waar!
echt!![]()
Ja, precies!quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:05 schreef fembol het volgende:
[..]
Zeg! Jij lolbroek.!!
Doe liever suggesties waar die leuke vent zijn kan!
quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:56 schreef Mukie het volgende:
[..]
oja dat ken ik, maar dan met alles en iedereen.
Niet alleen met vriendjelief, maar met ouders, vrienden etc...
Das nu wel anders, geen ja en amen, maar onderbouwde discussies.
WAT???quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:06 schreef zwartedoos het volgende:
heb mn vlucht gemist!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:06 schreef zwartedoos het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pssst! hier ben ikquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Goed, maar weer eens op jacht gaan binnenkort....
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:07 schreef fembol het volgende:
[..]
WAT???
Je zou naar Salou met condooms naar je ouders!!
Wat nu?
In die ridder geloof ik sowieso nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
aanpassen aan die ridder op roodwitte paard
no way niet voor mij
ik wil je om wie je NU bent,
btw.. ik ga ff lunchen
Dat vind ik nou sterk in een relatie. Als je dat lukt!quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:06 schreef Elcaro het volgende:
[..]
![]()
en ook heel belangrijk: het met elkaar eens kunnen zijn dat je het niet eens bent over iets![]()
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:06 schreef zwartedoos het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Exactquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:06 schreef Elcaro het volgende:
[..]
![]()
en ook heel belangrijk: het met elkaar eens kunnen zijn dat je het niet eens bent over iets![]()
nee, mocht jij willenquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Mochtje willen
Bovendien woon je veel te ver weg
ik zoek een kerel die bij wijze van om de hoek woont.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:09 schreef Elcaro het volgende:
[..]
nee, mocht jij willen
en wat is ver weg? ik ben overal in Nederland binnen 1,5 uur
Ja, dat werkt beter.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:10 schreef Christine het volgende:
[..]
ik zoek een kerel die bij wijze van om de hoek woont.
jammer dan...quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:10 schreef Christine het volgende:
[..]
vertel... nu wordt ik nieuwsgierig.quote:
Das balen zegquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:09 schreef zwartedoos het volgende:
lees maar op mn weblog...ben te gefrustreerd om t uit te leggen![]()
![]()
Dat zou toch veel te makkelijk zijn?quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:10 schreef Christine het volgende:
[..]
en nu maar hopen dat je niet geflitst bent...quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:09 schreef zwartedoos het volgende:
lees maar op mn weblog...ben te gefrustreerd om t uit te leggen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:14 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Dat zou toch veel te makkelijk zijn?
We hadden het er juist over dat het wel een uitdaging moet zijn...
Yep...quote:
Dan kun je mekaar nog eens onverwacht opzoeken, even zien al is het maar voor 10 minuutjes en hoef je niet al smachtend te wachten tot de datum daar is dat je elkaar weer ziet!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:12 schreef Elcaro het volgende:
[..]
vertel... nu wordt ik nieuwsgierig.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:41 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat even werken, soms is het leven rot
en waar is dat dan? Ik zoek nog een appartementje dus....quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Yep...
Maar ik heb het een beetje gehad met het reizen en kerels die ver weg wonen... bovendien ben ik dusdanig gek op mijn stad, dat ik wil dat mijn liefje 'm ook helemaal geweldig vindt.
gecondoleerd dude...quote:
kijk even in het profiel!quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:16 schreef Elcaro het volgende:
[..]
en waar is dat dan? Ik zoek nog een appartementje dus....![]()
Gut, als je nog moet vragen wat de mooiste stad van Nederland is, dan denk ik dat het weinig kans heeft....quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:16 schreef Elcaro het volgende:
[..]
en waar is dat dan? Ik zoek nog een appartementje dus....![]()
nee, jij bent gewoon in voor vluggertjes geilbakjequote:Op dinsdag 6 september 2005 12:15 schreef fembol het volgende:
[..]
Dan kun je mekaar nog eens onverwacht opzoeken, even zien al is het maar voor 10 minuutjes en hoef je niet al smachtend te wachten tot de datum daar is dat je elkaar weer ziet!!
Zo ga ik zo even douchen en op de fiets, kijken of ik de bouwvakker kan spotten op de steiger. Hij is namelijk om de hoek aan het werk!![]()
ik vind dat juist leuk. Het feit dat je je kunt verheugen op de dag dat je elkaar weer ziet. Dat verlangen naar...quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:15 schreef fembol het volgende:
[..]
Dan kun je mekaar nog eens onverwacht opzoeken, even zien al is het maar voor 10 minuutjes en hoef je niet al smachtend te wachten tot de datum daar is dat je elkaar weer ziet!!
Zo ga ik zo even douchen en op de fiets, kijken of ik de bouwvakker kan spotten op de steiger. Hij is namelijk om de hoek aan het werk!![]()
zal wel aan mij liggen, maar specifiek is het nietquote:
eensch!quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik vind dat juist leuk. Het feit dat je je kunt verheugen op de dag dat je elkaar weer ziet. Dat verlangen naar...
Maar spreek je ook echt Haags?quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Gut, als je nog moet vragen wat de mooiste stad van Nederland is, dan denk ik dat het weinig kans heeft....
Op zich wel, maar als de ander gewoon lekker dichtbij woont, dan kan je ook onverwacht even binnenwippen. Of hem uit z'n werk halen, en dan samen uit eten gaan... plus de kans is groot dat hij dan ook familie en vrienden hier heeft wonen, waardoor je minder snel alleen maar op elkaar aangewezen bent.. (slechte ervaringen uit het verleden)quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik vind dat juist leuk. Het feit dat je je kunt verheugen op de dag dat je elkaar weer ziet. Dat verlangen naar...
Nou ja zeg! Dat lijkt me niet echt de bedoeling. Even zwaaien vind ik al grappig.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:17 schreef Elcaro het volgende:
[..]
nee, jij bent gewoon in voor vluggertjes geilbakje![]()
Haarlem is net te doen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:20 schreef Godlike02 het volgende:
Relaties op afstand are bad mkay
Precies, kun je elkaar wat vaker verrassen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Op zich wel, maar als de ander gewoon lekker dichtbij woont, dan kan je ook onverwacht even binnenwippen. Of hem uit z'n werk halen, en dan samen uit eten gaan... plus de kans is groot dat hij dan ook familie en vrienden hier heeft wonen, waardoor je minder snel alleen maar op elkaar aangewezen bent.. (slechte ervaringen uit het verleden)
de een is sneller tevreden dan de ander zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:20 schreef fembol het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Dat lijkt me niet echt de bedoeling. Even zwaaien vind ik al grappig.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:21 schreef Elcaro het volgende:
[..]
de een is sneller tevreden dan de ander zullen we maar zeggen![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Niet echt plat, maar je kan het wel horen ja...
quote:
Limburgs klinkt liever dan Hagenees, no worriesquote:
Precies mijn gedachte, thaleia.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:26 schreef thaleia het volgende:
Ik zoek in mijn eigen stad. Maar mocht de meest aantrekkelijke man van het westelijk halfrond toevallig wat verder weg wonen dan laat ik hem daar niet om schieten natuurlijk, dat dan ook weer niet.
ja?hm vind t maar stom klinken. spreek zelf ook geen dialect maar je hoort t wel goedquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:25 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Limburgs klinkt liever dan Hagenees, no worries![]()
ik vond het nog wel meevallen eigenlijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:27 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ja?hm vind t maar stom klinken. spreek zelf ook geen dialect maar je hoort t wel goed
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:27 schreef Godlike02 het volgende:
Dialect doe ik niet aan
Ja, dat zeggen alle domme boeren.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:26 schreef fembol het volgende:
Terwijl het in het oosten echt leuk is.!![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen alle domme boeren.
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Lieve schat, ik heb zelf ook in het oosten gewoond, en ik dank god op mijn blote knietjes dat ik er nooit meer naar terug hoef. Voor een weekje vakantie, prima. Maar daarna moet ik toch echt weer terug naar de stad.quote:
zit ook net een banaantje weg te happenquote:
Lieve schat, ook in het oosten zijn er steden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Lieve schat, ik heb zelf ook in het oosten gewoond, en ik dank god op mijn blote knietjes dat ik er nooit meer naar terug hoef. Voor een weekje vakantie, prima. Maar daarna moet ik toch echt weer terug naar de stad.
Ik doe er niet denigrerend over, maar ik voel me er gewoon niet op m'n plek.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:32 schreef fembol het volgende:
[..]
Lieve schat, ook in het oosten zijn er steden.
Ik voel me hier thuis, daar hoef je niet denigrerend over te doen.
Ik doe ook niet denigrerend over de rest van nederland.
Nou, ik kan me er wel wat bij voorstellen. Kijk nu ik nog single ben leid ik vrijwel hetzelfde studentikoze leven als tijdens m'n studie, veel afspraken, veel naar de kroeg, en wil per se in het centrum wonen. En durf een stap als 'huis kopen' nog niet te overwegen omdat ik misschien wel voor twee jaar met vrienden naar Amsterdam ga.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:56 schreef fembol het volgende:
Bijna enger vind ik het dat mensen (vrienden van vroeger) 180 graden zijn omgedraaid op het moment dat ze een vriendje kregen. Ze kochten een huis en spelen nu al bijna vadertje en moedertje.
Letterlijk spelen, want het is een groot toneelspel als je het mij vraagt.
Leuk toch, dat den Haag het voor jou is!quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik doe er niet denigrerend over, maar ik voel me er gewoon niet op m'n plek.Den Haag
it is..
eetsequote:
Dat zegt toch ook niemand?quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:35 schreef fembol het volgende:
[..]
De achterhoek is het voor mij, en ik ben geen stomme boer.
![]()
Dat is logisch, dat je in wat rustiger vaarwater wilt komen als je wat ouder wordt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:34 schreef thaleia het volgende:
[..]
Nou, ik kan me er wel wat bij voorstellen. Kijk nu ik nog single ben leid ik vrijwel hetzelfde studentikoze leven als tijdens m'n studie, veel afspraken, veel naar de kroeg, en wil per se in het centrum wonen. En durf een stap als 'huis kopen' nog niet te overwegen omdat ik misschien wel voor twee jaar met vrienden naar Amsterdam ga.
Dit is voor mij de leukste manier om mijn huidige leven in te vullen. Maar als je situatie verandert, is er wellicht een andere 'leukste manier'.
Ofschoon ik altijd van kroeg e.d. zal blijven genieten heb ik het er voor een deel ook zo langzamerhand wel mee gehad. Het hoeft niet zo nodig zo vaak meer en zo laat en met zoveel drank. Mocht ik een geweldige man ontmoeten dan kan ik me best voorstellen dat ik ineens hele andere keuzes maak, ik ben er gewoon wel aan toe om in wat 'rustiger vaarwater' te komen.
Wat ze denken weet ze gelukkig dan nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:37 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Dat zegt toch ook niemand?![]()
Douche-se!!!
Jawel:quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:37 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Dat zegt toch ook niemand?![]()
Douche-se!!!
En ja Godt: wat niet weet dat niet deert!quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:28 schreef Christine het volgende:
[..]
ik kan wel een aantal voorbeelden bedenken waarbij dit wel het geval is....quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:39 schreef fembol het volgende:
wat niet weet dat niet deert!
Soms is struisvogelpolitiek helemaal zo gek nog niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:41 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ik kan wel een aantal voorbeelden bedenken waarbij dit wel het geval is....![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:09 schreef Elcaro het volgende:
[..]
nee, mocht jij willen
en wat is ver weg? ik ben overal in Nederland binnen 1,5 uur
Bij mannen die je niet leuk vinden bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:41 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ik kan wel een aantal voorbeelden bedenken waarbij dit wel het geval is....![]()
en het cirkeltje is weer rond :quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:41 schreef fembol het volgende:
[..]
Soms is struisvogelpolitiek helemaal zo gek nog niet.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:33 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ontken dat het bij nederland hoord
Dan maar een struisvogel zijn
oef die is moeilijk.... leg uit..quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Bij mannen die je niet leuk vinden bijvoorbeeld.
quote:
psss... is dat van mij nog te horen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:25 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Limburgs klinkt liever dan Hagenees, no worries![]()
draagt de paus een raar hoedje?quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
psss... is dat van mij nog te horen?
pciesquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:43 schreef Elcaro het volgende:
[..]
en het cirkeltje is weer rond :
[..]
Als een man mij niet leuk vind en ik hem wel, dan kan hij dat maar beter zeggen vind ik.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:44 schreef Elcaro het volgende:
[..]
oef die is moeilijk.... leg uit..
(af en toe beetje blont is)
Ach, overtuig me maarquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Yep...
Maar ik heb het een beetje gehad met het reizen en kerels die ver weg wonen... bovendien ben ik dusdanig gek op mijn stad, dat ik wil dat mijn liefje 'm ook helemaal geweldig vindt.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Als een man mij niet leuk vind en ik hem wel, dan kan hij dat maar beter zeggen vind ik.
Hij draagt wel es een mijter!quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:49 schreef Christine het volgende:
[..]
dat is een keppeltje toch?
Of nee, zo heet ie in het jodendom... kan er ff niet opkomen.
oi dude!quote:
Ik heb het nu indirect vernomen... ik had graag gewild dat hij het recht in m'n gezicht had durven zeggen. Maarja.quote:
Fair enoughquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Als je mijn ideale man was, dan was je intussen al overtuigd.
Bestaat de ideale man dan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Klootzak!quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb het nu indirect vernomen... ik had graag gewild dat hij het recht in m'n gezicht had durven zeggen. Maarja.
bestaan is niet de vraag.....quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:51 schreef fembol het volgende:
[..]
Bestaat de ideale man dan?
in dat geval cancel ik mijn tripje langs de steiger en wacht...
Ik ook niet... misschien richting Rijswijk of Delft, maar veel verder weg niet. Ik kan niet zonder m'n stad hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:51 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ga nooit weg uit mijn buurt
Ik wist niet dat je op zoek was?quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:51 schreef Elcaro het volgende:
[..]
bestaan is niet de vraag.....
de kneep zit 'em in het vinden![]()
ik zal maar aannemen dat het nog hoorbaar isquote:
Niet zo cynisch Monicaquote:
Aangeven dat ik nooit naar Den Haag zou verhuizen hielp waarschijnlijk ook al niet trouwensquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, maar hoe lang is het geleden dat wij elkaar hebben gesprokenquote:
Vorige week donderdag nog bijnaquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:54 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Ja, maar hoe lang is het geleden dat wij elkaar hebben gesproken
Ik aangrenzende gemeentesquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ook niet... misschien richting Rijswijk of Delft, maar veel verder weg niet. Ik kan niet zonder m'n stad hoor.
stelletje globetrotters!quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik aangrenzende gemeentes
Verder echt niet
In het buitenland welquote:
joh... wereldreiziger...quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Verder echt niet
ontdek je plekje.....quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:56 schreef Ynske het volgende:
ik ben blij dat ik vanuit Limburg naar Utrecht gegaan ben
ik wil niet zeggen dat het mijn stad is
en ik vind het heerlijk om nog wel eens in Limburg te zijn, omdat je dan weer ziet hoe mooi het er is
maar ook ik vind mijn plekje nog wel
hey hooeeerrrrrr!!!quote:
zeg....quote:
Rijswijk/Delft is voor mij aangrenzend...quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Verder echt niet
Toch weer die voorbinddildo?quote:
hey, hou je fantasieën er nou es buiten jah!quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg....
dát plekje heb ik al gevondenen versiert
sure.....quote:
Gelijk heeft ze!quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:59 schreef fembol het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij heeft Ynske dit weekend bruute sex gehad en wil ze het niet vertellen!
tuurlijk! .....quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Genoeg van nederland gezien om te weten dat ik hier nooit weg wil
Ach, ik ben zo'n stomme boer uit het oosten. Ik houd wel van de rust hier, in de 'bewoonde wereld' is het allemaal zo gehaast. Dus geen probleem dat jullie het oosten niets vinden, blijf maar mooi waar je bentquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Genoeg van nederland gezien om te weten dat ik hier nooit weg wil
De wijzen komen uit het oosten!quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ik ben zo'n stomme boer uit het oosten. Ik houd wel van de rust hier, in de 'bewoonde wereld' is het allemaal zo gehaast. Dus geen probleem dat jullie het oosten niets vinden, blijf maar mooi waar je bent
Ik heb genoeg van de wereld gezien om te weten dat ik hier uiteindelijk niet wil blijvenquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:03 schreef Elcaro het volgende:
[..]
tuurlijk! .....
ik heb genoeg van Nederland gezien om te weten dat ik hier niet wil blijven![]()
ieder zijn meug.
dat ook! ckerquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb genoeg van de wereld gezien om te weten dat ik hier uiteindelijk niet wil blijven
Wacht maar af, je krijgt vanzelf een tuintje op je buikquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb genoeg van de wereld gezien om te weten dat ik hier uiteindelijk niet wil blijven
en dat door 3 smileys... wow...quote:
hahahahahquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:06 schreef Elcaro het volgende:
[..]
en dat door 3 smileys... wow...
moet je mij ook eens leren![]()
1 ze lacht om het feit dat we iets door hebbenquote:
of:quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:07 schreef fembol het volgende:
[..]
1 ze lacht om het feit dat we iets door hebben
2 indedaad ze heeft brute sex gehad
3 ze doet als een engeltje alsof er niks gebeurt is!
nou je zin?quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:09 schreef Elcaro het volgende:
[..]
of:
1. hahahaha, jullie weten toch niks
2. er is toch lekker niks gebeurd
3. want ik ben een engeltje
![]()
gelukkig niet...quote:
NEE: De wijzen blijven in het oosten.quote:
sgoed.... groetjes aan die bilnaad, uh.. ik bedoel bouwvakkerquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:12 schreef fembol het volgende:
[..]
een stukkie was ik er bij
Maar goed, ik ga es fietsen!![]()
Sorryquote:
Jullie zijn jaloers!! Ik merk het wel!quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:13 schreef Elcaro het volgende:
[..]
sgoed.... groetjes aan die bilnaad, uh.. ik bedoel bouwvakker
je hebt best wel botte humorquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat maakte het een leuk gesprek?
Jij zet hem voor, dan maak ik hem wel
vanwege het mailtje?quote:
Niet zo'n goede reactie op de mail van gisteren?quote:
Dat kan het gemiddelde singleuiterlijk best zelf?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik doe mijn best
Daarom mmaak ik nooit grappen over het uiterlijk van de singles![]()
Nee, de spiegelquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat kan het gemiddelde singleuiterlijk best zelf?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik weet het nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
tsja... jij zit ook nog in de ontkenningsfase toch?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik weet het niet
Weten mensen zelf wanneer ze minder aantrekelijk zijn?
Als ik zo op een terrasje zie en om me heen kijk, vermoedelijk niet. Of de trauma's van anderen interesseren ze niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik weet het niet
Je moet nog even blijven oefenenquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:18 schreef Elcaro het volgende:
[..]
tsja... jij zit ook nog in de ontkenningsfase toch?![]()
Lelijke mensen zijn meestal asociaalquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ik zo op een terrasje zie en om me heen kijk, vermoedelijk niet. Of de trauma's van anderen interesseren ze niet.
voor jou jaquote:
Als ze eerlijk tegen zichzelf zijn wel jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik weet het niet
Laat ik het zo zeggen, ik voel me nu weer kutquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:19 schreef Ynske het volgende:
@Muuk...
en meis, wat zei ze,
waarvoor belde ze
was ze lief voor je?
Maar dat zijn de meeste mensen niet?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
Als ze eerlijk tegen zichzelf zijn wel ja
quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
oh![]()
Dacht dat je iedereen al had gebeld![]()
/pheno modequote:Op dinsdag 6 september 2005 13:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik voel me nu weer kut
lieverdquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:23 schreef Mukie het volgende:
Idd geen fijjn gesprek. Ze vond het lief dat ik aan hun huwelijksdag had gedacht. Verweet me dat ik niet meer ben langsgekomen, terwijl ze me dit uitdrukkelijk had gevraagdWist ze niets meer vanaf. Vond dat ik maar langs moest komen. Op de vraag dat ik het fijn zou vinden als zij eens naar mij toe zouden komen kreeg ik botweg de vraag "waarom?"
Omdat ik dat fijn zou vinden, aangezien ze dat nooit doen misschien?
Krijg ik de reactie: Jij bent jong.
Alsof zij niet kan lopen
Reactie: Mijn moeder kwam ook niet bij mij langs.
Mam, het gaat niet om jou en je moeder, dat waren andere tijden het gaat om jou en mij.
Daarna kwam weer een heel relaas waarom ik niets van me liet horen en dat ik niet normaal kan reageren. Maar wanneer ik langs moest komen bij hun.
Heb aangegeven dat ik dr na Dortmund zou bellen, dat ze die tijd dan ook zou kunnen gebruiken om na te denken waarom ik de dingen zeg die ik zei.
tuurlijk niet, waarom zouden ze?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar dat zijn de meeste mensen niet?
* Ynske geeft Muuk een knufquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
Niet dat ik je uiteraard iets nieuws vertel, maar ouders mogen wat mij betreft net zo goed moeite doen om in het leven van hun kinderen te passen als andersom. Als een van beide partijen (na zeg een jaar of 18) het als vanzelfsprekend beschouwt op een manier dat de andere partij zich er dood aan ergert kan je ongetwijfeld wel de schijn ophouden voor de familie, maar continu water bij de wijn moeten doen gaat op den duur best wel aan je vreten en dan loop je het risico dat dingen permanent kapot gaan.quote:
Doen ze niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
lieverd
t is niet makkelijk voor je.
maar ik hoop dat ze misschien de knop voor 1 keer kan omzetten en naar jou toe komen, zomaar uit vrije wil
*geeft een draai om zn oren.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
/pheno mode
Moet je je handen uit je zakken halen![]()
niet doen...quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
Smartass...quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Aangeven dat ik nooit naar Den Haag zou verhuizen hielp waarschijnlijk ook al niet trouwens.
Ik weet hoe het wel kan zijn, door om heen te kijken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet dat ik je uiteraard iets nieuws vertel, maar ouders mogen wat mij betreft net zo goed moeite doen om in het leven van hun kinderen te passen als andersom. Als een van beide partijen (na zeg een jaar of 18) het als vanzelfsprekend beschouwt op een manier dat de andere partij zich er dood aan ergert kan je ongetwijfeld wel de schijn ophouden voor de familie, maar continu water bij de wijn moeten doen gaat op den duur best wel aan je vreten en dan loop je het risico dat dingen permanent kapot gaan.
die richting lijkt t in mijn ogen ookquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:28 schreef Elcaro het volgende:
[..]
niet doen...
Het klinkt mij een beetje in de oren alsof ze spijt heeft van wat ze heeft gezegd, en op haar eigen (stijfkoppige?) manier probeerd om je daarheen te krijgen, zodat ze kan doen net alsof jullie dat gesprek nooit hebben gehad.... Maar ik heb het gesprek natuurlijk niet gehoord, noch ken ik jou of je moederLijkt zo beetje tussen de regels door....
Het is wel weer het feest der herkenning in dit topic, gisteren en vandaag.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet dat ik je uiteraard iets nieuws vertel, maar ouders mogen wat mij betreft net zo goed moeite doen om in het leven van hun kinderen te passen als andersom. Als een van beide partijen (na zeg een jaar of 18) het als vanzelfsprekend beschouwt op een manier dat de andere partij zich er dood aan ergert kan je ongetwijfeld wel de schijn ophouden voor de familie, maar continu water bij de wijn moeten doen gaat op den duur best wel aan je vreten en dan loop je het risico dat dingen permanent kapot gaan.
Spijt heeft ze niet. Ze beweerde zelfs dat ze niet had gezegd dat ik niet meer langs moest komenquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:28 schreef Elcaro het volgende:
[..]
niet doen...
Het klinkt mij een beetje in de oren alsof ze spijt heeft van wat ze heeft gezegd, en op haar eigen (stijfkoppige?) manier probeerd om je daarheen te krijgen, zodat ze kan doen net alsof jullie dat gesprek nooit hebben gehad.... Maar ik heb het gesprek natuurlijk niet gehoord, noch ken ik jou of je moederLijkt zo beetje tussen de regels door....
thx hunquote:
Maar meid, iemand die jou niet respecteert... hoef jij toch ook niet te respecteren?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik weet hoe het wel kan zijn, door om heen te kijken.
Ik weet hoe het is, door naar mn ouders te kijken.
Nu nog beseffen dat ik er niets aan kan doen verder en verder gaan.
ja hè? we zijn allemaal zo bijzonder en uniek!quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Het is wel weer het feest der herkenning in dit topic, gisteren en vandaag.
Steun is er als ik exact doe wat ze willen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:28 schreef Christine het volgende:
Muukie, lekkere situatie.
Altijd leuk als ouders je onvoorwaardelijk steunen enzo... weet precies hoe het is.
Je vergeet 'sneeuwvlok'quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:31 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ja hè? we zijn allemaal zo bijzonder en uniek!![]()
Ok.. was er niet bij natuurlijk...quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
Spijt heeft ze niet. Ze beweerde zelfs dat ze niet had gezegd dat ik niet meer langs moest komen
sorry... ben cultuurbarbaar... wiequote:
Bij anderen is dat ook zo, geen spijt niets... Kan dat alleen niet over mn harrt verkrijgen om dit bij mn ouders te doen. Weet ook niet waarom, misschien omdat het bloed is? Mijn enige deel van familie nog naast mn zus?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar meid, iemand die jou niet respecteert... hoef jij toch ook niet te respecteren?
Elcaro, hier hoef je echt niet optimistisch bij te doen, ik weet hoe het zitquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:32 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Ok.. was er niet bij natuurlijk...
Maar tussen iets zeggen en iets voelen zit wel een wereld van verschil uiteraard![]()
mmzzz.... dit neigt naar kwaad met kwaad vergelden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar meid, iemand die jou niet respecteert... hoef jij toch ook niet te respecteren?
Dat bedoel ik ook... en dat herken ik maar al te goed, aangezien de situatie hier op dat gebied erg vergelijkbaar is. Maar ook ouders moeten accepteren dat hun kinderen andere keuzes maken, hun eigen weg gaan. Daar hebben ze het vast altijd wel even moeilijk mee, maar zodra ze daar niet overheen/doorheen komen, dan moet je serieus voor jezelf bedenken of het je nog allemaal waard is.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:31 schreef Mukie het volgende:
[..]
Steun is er als ik exact doe wat ze willen.
Juiste baan, juiste vriend, juiste huisje in de juiste buurt, juiste vrienden etc...
De klassieke new age zweefteef term om haar uniciteit onder woorden te vatten. Prijs je gelukkig dat je dat stukje 'cultuur' hebt gemistquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:33 schreef Elcaro het volgende:
[..]
sorry... ben cultuurbarbaar... wie![]()
Klopt, maar wat is familie nou... je kan beter een stel geweldige vrienden om je heen hebben dan een familie die je niet neemt zoals je bent...quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
Bij anderen is dat ook zo, geen spijt niets... Kan dat alleen niet over mn harrt verkrijgen om dit bij mn ouders te doen. Weet ook niet waarom, misschien omdat het bloed is? Mijn enige deel van familie nog naast mn zus?
Tja, dat kan je alleen voor jezelf beoordelen. Ik heb zelf eigenlijk niets met mijn familie (met uitzondering van mijn ouders) en dat is meer door veel overeenkomsten in karakter, levenshouding, gedeelde herinneringen etc. dan iets ongrijpbaars als een familieband.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
Bij anderen is dat ook zo, geen spijt niets... Kan dat alleen niet over mn harrt verkrijgen om dit bij mn ouders te doen. Weet ook niet waarom, misschien omdat het bloed is? Mijn enige deel van familie nog naast mn zus?
ik kreeg ze verrot gescholden toen ik zei dat ik bij het bedrijf ging werken waar ik nu zat.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook... en dat herken ik maar al te goed, aangezien de situatie hier op dat gebied erg vergelijkbaar is. Maar ook ouders moeten accepteren dat hun kinderen andere keuzes maken, hun eigen weg gaan. Daar hebben ze het vast altijd wel even moeilijk mee, maar zodra ze daar niet overheen/doorheen komen, dan moet je serieus voor jezelf bedenken of het je nog allemaal waard is.
dohw! Sneeuwvlokken en uniek....quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
De klassieke new age zweefteef term om haar uniciteit onder woorden te vatten. Prijs je gelukkig dat je dat stukje 'cultuur' hebt gemist.
Zo klinkt het, ik weet het... maar zo bedoel ik het niet. Wat ik bedoel is, dat je niet wanhopig moeite moet blijven doen voor iemand die toch nooit jou zal accepteren zoals je bent. Wanneer dat je ouders zijn, dan is dat natuurlijk heel moeilijk en pijnlijk... maar niet minder waar.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:36 schreef Elcaro het volgende:
[..]
mmzzz.... dit neigt naar kwaad met kwaad vergelden.
Mijn eerste instinct om 'eensch!' te roepen, maar wat schiet je er mee op?
Misschien kan je meer bereiken door er boven te gaan staan.
Easier said than done though, I agree![]()
Dat kloptquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Klopt, maar wat is familie nou... je kan beter een stel geweldige vrienden om je heen hebben dan een familie die je niet neemt zoals je bent...
Ik heb alleen een goede band met mn zus, dat was het. Voor de rest zijn mijn vrienden (zoals Christine zegt) mijn familie.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tja, dat kan je alleen voor jezelf beoordelen. Ik heb zelf eigenlijk niets met mijn familie (met uitzondering van mijn ouders) en dat is meer door veel overeenkomsten in karakter, levenshouding, gedeelde herinneringen etc. dan iets ongrijpbaars als een familieband.
als nog: Eensch!quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Zo klinkt het, ik weet het... maar zo bedoel ik het niet. Wat ik bedoel is, dat je niet wanhopig moeite moet blijven doen voor iemand die toch nooit jou zal accepteren zoals je bent. Wanneer dat je ouders zijn, dan is dat natuurlijk heel moeilijk en pijnlijk... maar niet minder waar.
Herkenbaar...quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik kreeg ze verrot gescholden toen ik zei dat ik bij het bedrijf ging werken waar ik nu zat.
En zulk soort baan, daar kan meningeen zich in de handjes voor knijpen.
Soms zijn ouders ook bang voor de keuzes die hun kinderen maken omdat ze ze zelf niet meer kunnen overzien.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik kreeg ze verrot gescholden toen ik zei dat ik bij het bedrijf ging werken waar ik nu zat.
En zulk soort baan, daar kan meningeen zich in de handjes voor knijpen.
nog altijd niet bijgekomenquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:38 schreef Elcaro het volgende:
[..]
dohw! Sneeuwvlokken en uniek....ik wist het eigenlijk wel...
Sorry, ben niet scherp vandaag![]()
Erm ik woon 5km van ze afquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:41 schreef fembol het volgende:
[..]
Soms zijn ouders ook bang voor de keuzes die hun kinderen maken omdat ze ze zelf niet meer kunnen overzien.
Het probleem van opzitten en pootjes geven op de momenten dat je ouders het uitkomt is een zeer universeel probleem. Ik ken het van mijn zus, die woont ook niet om de hoek en is daar ook vaak verdrietig om. Door weinig op de stoep te staan en inderdaad een flinke botsing heeft ze het nu voor elkaar dat mijn ouders af en toe naar haar toe komen. (het feit dat mijn zus een zoontje heeft gekregen is daar wel credit aan)
Ikzelf heb ook nog moeite met het feit dat ik af en toe op moet zitten en pootjes moet geven op commando. But hey, its familiy en die heb ik nodig...
dat valt wel meequote:
Omdat je denkt dat het zo moet en niet wilt dat ze straks dood zijn en je spijt krijgt dat je er niet alles aan hebt gedaan om het goed te krijgen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Herkenbaar...
Maar waarom dan tóch moeite blijven doen?
welkom terug in de echte wereldquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:44 schreef fembol het volgende:
Ik zag hem net aan het werk bij een bouwput (belangrijk doen met papieren enzo) maar zo'n korte broek en van die veiligheidsschoenen zijn echt niet geil!
Dat klopt, maar lieverd... het is toch niet allemaal jouw schuld? Het enige wat jij kan doen, is je eigen voorstel op tafel leggen. "Zo ben ik... je mag het accepteren of niet... maar ik wil in elk geval moeite doen". En dan is het aan hun hoe ze daarop reageren en of ze er wat mee doen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
Omdat je denkt dat het zo moet en niet wilt dat ze straks dood zijn en je spijt krijgt dat je er niet alles aan hebt gedaan om het goed te krijgen?
Ik woon ook 5 km van ze af en ze zien ook geen noodzaak om bij mij langs te komen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
Erm ik woon 5km van ze af
Mijn zus woonde 200km van ze af en daar zijn ze nog vaker geweest
quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:43 schreef Elcaro het volgende:
[..]
dat valt wel mee![]()
Alleen beetje druk in mijn koppie op het moment![]()
Dat is een goed argument!quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
Omdat je denkt dat het zo moet en niet wilt dat ze straks dood zijn en je spijt krijgt dat je er niet alles aan hebt gedaan om het goed te krijgen?
bilspleetquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:44 schreef fembol het volgende:
Oeh, mag ik het nog even over de bouwvakker hebben??
Ze zijn inderdaad in werkkloffie NIET aantrekkelijk: bouwvakkers...
![]()
Ik zag hem net aan het werk bij een bouwput (belangrijk doen met papieren enzo) maar zo'n korte broek en van die veiligheidsschoenen zijn echt niet geil!
Joh?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:44 schreef fembol het volgende:
Oeh, mag ik het nog even over de bouwvakker hebben??
Ze zijn inderdaad in werkkloffie NIET aantrekkelijk: bouwvakkers...
![]()
slim maar niet geil.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:50 schreef Ynske het volgende:
hahahahahaha
zowij hebben gelijk gekregen van Fembol
overigens veiligheidsschoenen zijn niet fout
die zijn slim
Ze had het ook over geil niet slimquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:50 schreef Ynske het volgende:
hahahahahaha
zowij hebben gelijk gekregen van Fembol
overigens veiligheidsschoenen zijn niet fout
die zijn slim
quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:50 schreef fembol het volgende:
[..]
slim maar niet geil.
vind zijn slippers leuker geiler
Dat "alles" moet je beperken tot "al het redelijke". Ik durfde het ook niet te laten voor wat het was, net als jij, en mijn eigen weg te gaan, en toevallig werd ik van de druk 'verlost' doordat mijn moeder overleed. Was dat niet gebeurd dan had ik misschien de rest van mijn leven wel verkloot door vruchteloos proberen recht te krijgen wat krom was. Wat eeuwig zonde zou dat zijn geweest van mijn leven! Het is te prijzen dat je al tijden hard je best hebt gedaan, maar ergens houdt het op Mukie.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:43 schreef Mukie het volgende:
iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |