Nee iemand dingen verbieden snap ik geen reet van.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Verboden moet ik altijd om lachen![]()
En dat is het dus idd tijd om weg te gaan, die eerste die mij wat verbied die moet ik nog tegen komen
De ene relatie van een x aantal jaren kan ook minder voorstellen dan een relatie van 'slechts' 1,5 jaar.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
weet je,
menig een kan niet eens meer spreken van ik heb een echte relatie gehad op onze leeftijd
langer als een paar maanden houden ze het inet vol
hier was het dik 1,5 jaar, daar was ik trots op
maar eigenlijk stelt het helemaal niets voor
hoe krijg je het toch altijd voor mekaarquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:49 schreef Mukie het volgende:
lama
I knowquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoe krijg je het toch altijd voor mekaar
te perfect Muuk....quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nee iemand dingen verbieden snap ik geen reet van.
Dingen die je doet voor je aan de relatie begon, moeten in principe ook tijdens de relatie kunnen.
Als meneer wilt uitgaan met de jongens, have fun en laat me weten of ik je moet ophalen als ik niet ook uitga
Ik ben zo iemand die geen lange relatie heeft gehad.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
weet je,
menig een kan niet eens meer spreken van ik heb een echte relatie gehad op onze leeftijd
langer als een paar maanden houden ze het inet vol
hier was het dik 1,5 jaar, daar was ik trots op
maar eigenlijk stelt het helemaal niets voor
zekersquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:49 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
De ene relatie van een x aantal jaren kan ook minder voorstellen dan een relatie van 'slechts' 1,5 jaar.
Maar een paar maanden stelt echt helemaal niets voor. Hoewel je dat inderdaad wel veel ziet/hoort.
niet helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:49 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
De ene relatie van een x aantal jaren kan ook minder voorstellen dan een relatie van 'slechts' 1,5 jaar.
Maar een paar maanden stelt echt helemaal niets voor. Hoewel je dat inderdaad wel veel ziet/hoort.
Ik ben er van overtuigd dat als je de juiste ontmoet dat vanzelf wel komtquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:51 schreef fembol het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die geen lange relatie heeft gehad.
Ik vind het heel eng en gevaarlijk om mijn gevoelens te tonen en mij over te geven.
Ben namelijk al genoeg gekwetst en voor paal gezet door anderen in mijn leven.
rofl nee een paar wekenquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
zekers
maar wat ik bedoel is idd dat mensen spreken over een lange relatie. en dan vraaag je naar de duur
5mnd
voor mij is dat idd de manier waarop ik tegen een relatie aankijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nee iemand dingen verbieden snap ik geen reet van.
Dingen die je doet voor je aan de relatie begon, moeten in principe ook tijdens de relatie kunnen.
Als meneer wilt uitgaan met de jongens, have fun en laat me weten of ik je moet ophalen als ik niet ook uitga
idd... Pheno zal wel balenquote:
Blijkbaar, want sommigen zien dat als vrijkaartje om vreemd te gaanquote:
hee... zoiets wilde ik ook net zeggenquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
niet helemaal mee eens.
Ik heb een relatie gehad van in totaal 10 maanden en die heeft meer voorgesteld dan die van 4 jaar.
Het was een relatie die meer passie had, meer leefde enzo. Heeft ook lnager geduurd voor ik daar overheen was dan met die van 4j
Vast wel, ware het niet dat het wel heel eng is om te zeggen wat je voelt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:52 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat als je de juiste ontmoet dat vanzelf wel komt![]()
ik ben iets meer dan drie jaar samen, en ik ken mijn vriend al 7 jaar, en ik vind het nog niets voorstellenquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:51 schreef Ynske het volgende:
zekers
maar wat ik bedoel is idd dat mensen spreken over een lange relatie. en dan vraaag je naar de duur
5mnd
preventief ruimen die eikel...quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
Blijkbaar, want sommigen zien dat als vrijkaartje om vreemd te gaan
Exact!quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
voor mij is dat idd de manier waarop ik tegen een relatie aankijk
ik mijn ding
jij je ding
we samen onze dingen
maarjah
Herkenbaar, ik had precies hetzelfde. Zelfs zo erg dat ik geen ruzie durfde te maken. Maar zelfs dat heb ik geleerdquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:53 schreef fembol het volgende:
[..]
Vast wel, ware het niet dat het wel heel eng is om te zeggen wat je voelt.
dat weet je dus niet van te vorenquote:
je hoeft het niet altijd te zeggenquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:53 schreef fembol het volgende:
[..]
Vast wel, ware het niet dat het wel heel eng is om te zeggen wat je voelt.
Dat vind ik echt super voor je!quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:53 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ben iets meer dan drie jaar samen, en ik ken mijn vriend al 7 jaar, en ik vind het nog niets voorstellende jaren vliegen echt...
![]()
oja dat ken ik, maar dan met alles en iedereen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:54 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik had precies hetzelfde. Zelfs zo erg dat ik geen ruzie durfde te maken. Maar zelfs dat heb ik geleerd![]()
Bijna enger vind ik het dat mensen (vrienden van vroeger) 180 graden zijn omgedraaid op het moment dat ze een vriendje kregen. Ze kochten een huis en spelen nu al bijna vadertje en moedertje.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
Exact!
Je hebt een leven voor je relatie, tijdens en na ook vast
Waarom de ander willen veranderen of jezelf compleet aanpassen aan de ander.
Dan ben je toch niet meer de persoon waarop de ander in eerste instantie verliefd is geworden?
Sommige vrouwen proberen hun vent op allerlei manieren te veranderen en zeiken erna dat ie niet meer de vent is die ze in het begin heeft leren kennen. Nou vraag ik je toch
klopt...quote:
aanpassen aan die ridder op roodwitte paardquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
Exact!
Je hebt een leven voor je relatie, tijdens en na ook vast
Waarom de ander willen veranderen of jezelf compleet aanpassen aan de ander.
Dan ben je toch niet meer de persoon waarop de ander in eerste instantie verliefd is geworden?
Sommige vrouwen proberen hun vent op allerlei manieren te veranderen en zeiken erna dat ie niet meer de vent is die ze in het begin heeft leren kennen. Nou vraag ik je toch
En toch zul je je af en toe moeten durven laten gaan en eerlijk zijn tegen de ander.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
je hoeft het niet altijd te zeggen
je lichaam verteld zo verdomds veel
* Ynske realiseert zich ineens dat ze iemand gevonden heeft die ze verdomds goed kan vertrouwen...
*meldt*quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:57 schreef Elcaro het volgende:
[..]
klopt...
(heb hetzelfde meegemaakt...)
wat zoek je dan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:58 schreef Christine het volgende:
Nou, einde verhaal geloof ik met die jongen.
En weer een vacature beschikbaar.
klopt laten gaanquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:58 schreef fembol het volgende:
[..]
En toch zul je je af en toe moeten durven laten gaan en eerlijk zijn tegen de ander.
Dat heb ik wel gemerkt bij een vorig vriendje.
Ik was namelijk een ijskonijn in zijn ogen.
IK BEN HELEMAAL GEEN IJSKONIJN! Tis alleen dat ik het zo moeilijk vind om mijn gevoelens op straat te gooien.
De juiste voor jou zal weten op welke knoppen hij bij jou moet drukken om het eruit te krijgenquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:58 schreef fembol het volgende:
[..]
En toch zul je je af en toe moeten durven laten gaan en eerlijk zijn tegen de ander.
Dat heb ik wel gemerkt bij een vorig vriendje.
Ik was namelijk een ijskonijn in zijn ogen.
IK BEN HELEMAAL GEEN IJSKONIJN! Tis alleen dat ik het zo moeilijk vind om mijn gevoelens op straat te gooien.
nee zeg.... je meent hetquote:
Hierin heb je gelijk, ik kan niet anders zeggen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:58 schreef dawg het volgende:
En nog kort voer het vertrouwensdeeltje:
Ik snap wel dat je je niet snel wil laten zien omdat je bang bent gekwetst te worden.
Ik denk echter dat dat los staat van je (eventuele) partner. Ik denk dat in de meeste gevallen diegene "gewoon" bang is voor zichzelf.
Kijk, ik heb zelf ook meer dan genoeg meegemaakt in heel mijn leven. En nee, ik hang niet alles aan de grote klok het eerste moment dat ik iemand leer kennen. Maar wel na een paar keer. Echter is er niemand die mij daarmee kan kwetsen. Ik weet wie ik ben en wat ik kan, mensen hebben daar geen invloed op behalve ikzelf. Dus dat kan me niet deren. Omdat ik mezelf geaccepteerd heb (dus inderdaad, is acceptatie echt heel erg belangrijk voor geluk).
Tot zover mijn uitingen.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar die persoon was er voor me!
nu echt lunchen
Gaaf!! jij durft!quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt laten gaan
een avondje stappen, en een goed gesprek hebben bij mij wonderen gedaan
en me echt getoond/laten gaan..
weet niet of ik dat gedaan heb
maar die persoon was er voor me!
nu echt lunchen
Laat je de auto thuis?quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:02 schreef PhaE het volgende:
Oh god, niet goed
Net alles van mijn spaar-rekening over gemaakt naar mijn betaal rekening, en ga nu de stad in
Tot later allemaal
woeha!! sjop till you drop!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:02 schreef PhaE het volgende:
Oh god, niet goed
Net alles van mijn spaar-rekening over gemaakt naar mijn betaal rekening, en ga nu de stad in
Tot later allemaal
Ik ga niet zuipenquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:03 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Laat je de auto thuis?
veel plezier dude
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |