quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Niet echt plat, maar je kan het wel horen ja...
quote:
Limburgs klinkt liever dan Hagenees, no worriesquote:
Precies mijn gedachte, thaleia.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:26 schreef thaleia het volgende:
Ik zoek in mijn eigen stad. Maar mocht de meest aantrekkelijke man van het westelijk halfrond toevallig wat verder weg wonen dan laat ik hem daar niet om schieten natuurlijk, dat dan ook weer niet.
ja?hm vind t maar stom klinken. spreek zelf ook geen dialect maar je hoort t wel goedquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:25 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Limburgs klinkt liever dan Hagenees, no worries![]()
ik vond het nog wel meevallen eigenlijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:27 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ja?hm vind t maar stom klinken. spreek zelf ook geen dialect maar je hoort t wel goed
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:27 schreef Godlike02 het volgende:
Dialect doe ik niet aan
Ja, dat zeggen alle domme boeren.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:26 schreef fembol het volgende:
Terwijl het in het oosten echt leuk is.!![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen alle domme boeren.
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Lieve schat, ik heb zelf ook in het oosten gewoond, en ik dank god op mijn blote knietjes dat ik er nooit meer naar terug hoef. Voor een weekje vakantie, prima. Maar daarna moet ik toch echt weer terug naar de stad.quote:
zit ook net een banaantje weg te happenquote:
Lieve schat, ook in het oosten zijn er steden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Lieve schat, ik heb zelf ook in het oosten gewoond, en ik dank god op mijn blote knietjes dat ik er nooit meer naar terug hoef. Voor een weekje vakantie, prima. Maar daarna moet ik toch echt weer terug naar de stad.
Ik doe er niet denigrerend over, maar ik voel me er gewoon niet op m'n plek.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:32 schreef fembol het volgende:
[..]
Lieve schat, ook in het oosten zijn er steden.
Ik voel me hier thuis, daar hoef je niet denigrerend over te doen.
Ik doe ook niet denigrerend over de rest van nederland.
Nou, ik kan me er wel wat bij voorstellen. Kijk nu ik nog single ben leid ik vrijwel hetzelfde studentikoze leven als tijdens m'n studie, veel afspraken, veel naar de kroeg, en wil per se in het centrum wonen. En durf een stap als 'huis kopen' nog niet te overwegen omdat ik misschien wel voor twee jaar met vrienden naar Amsterdam ga.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:56 schreef fembol het volgende:
Bijna enger vind ik het dat mensen (vrienden van vroeger) 180 graden zijn omgedraaid op het moment dat ze een vriendje kregen. Ze kochten een huis en spelen nu al bijna vadertje en moedertje.
Letterlijk spelen, want het is een groot toneelspel als je het mij vraagt.
Leuk toch, dat den Haag het voor jou is!quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik doe er niet denigrerend over, maar ik voel me er gewoon niet op m'n plek.Den Haag
it is..
eetsequote:
Dat zegt toch ook niemand?quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:35 schreef fembol het volgende:
[..]
De achterhoek is het voor mij, en ik ben geen stomme boer.
![]()
Dat is logisch, dat je in wat rustiger vaarwater wilt komen als je wat ouder wordt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:34 schreef thaleia het volgende:
[..]
Nou, ik kan me er wel wat bij voorstellen. Kijk nu ik nog single ben leid ik vrijwel hetzelfde studentikoze leven als tijdens m'n studie, veel afspraken, veel naar de kroeg, en wil per se in het centrum wonen. En durf een stap als 'huis kopen' nog niet te overwegen omdat ik misschien wel voor twee jaar met vrienden naar Amsterdam ga.
Dit is voor mij de leukste manier om mijn huidige leven in te vullen. Maar als je situatie verandert, is er wellicht een andere 'leukste manier'.
Ofschoon ik altijd van kroeg e.d. zal blijven genieten heb ik het er voor een deel ook zo langzamerhand wel mee gehad. Het hoeft niet zo nodig zo vaak meer en zo laat en met zoveel drank. Mocht ik een geweldige man ontmoeten dan kan ik me best voorstellen dat ik ineens hele andere keuzes maak, ik ben er gewoon wel aan toe om in wat 'rustiger vaarwater' te komen.
Wat ze denken weet ze gelukkig dan nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:37 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Dat zegt toch ook niemand?![]()
Douche-se!!!
Jawel:quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:37 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Dat zegt toch ook niemand?![]()
Douche-se!!!
En ja Godt: wat niet weet dat niet deert!quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:28 schreef Christine het volgende:
[..]
ik kan wel een aantal voorbeelden bedenken waarbij dit wel het geval is....quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:39 schreef fembol het volgende:
wat niet weet dat niet deert!
Soms is struisvogelpolitiek helemaal zo gek nog niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:41 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ik kan wel een aantal voorbeelden bedenken waarbij dit wel het geval is....![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:09 schreef Elcaro het volgende:
[..]
nee, mocht jij willen
en wat is ver weg? ik ben overal in Nederland binnen 1,5 uur
Bij mannen die je niet leuk vinden bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:41 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ik kan wel een aantal voorbeelden bedenken waarbij dit wel het geval is....![]()
en het cirkeltje is weer rond :quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:41 schreef fembol het volgende:
[..]
Soms is struisvogelpolitiek helemaal zo gek nog niet.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:33 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ontken dat het bij nederland hoord
Dan maar een struisvogel zijn
oef die is moeilijk.... leg uit..quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Bij mannen die je niet leuk vinden bijvoorbeeld.
quote:
psss... is dat van mij nog te horen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:25 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Limburgs klinkt liever dan Hagenees, no worries![]()
draagt de paus een raar hoedje?quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
psss... is dat van mij nog te horen?
pciesquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:43 schreef Elcaro het volgende:
[..]
en het cirkeltje is weer rond :
[..]
Als een man mij niet leuk vind en ik hem wel, dan kan hij dat maar beter zeggen vind ik.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:44 schreef Elcaro het volgende:
[..]
oef die is moeilijk.... leg uit..
(af en toe beetje blont is)
Ach, overtuig me maarquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Yep...
Maar ik heb het een beetje gehad met het reizen en kerels die ver weg wonen... bovendien ben ik dusdanig gek op mijn stad, dat ik wil dat mijn liefje 'm ook helemaal geweldig vindt.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Als een man mij niet leuk vind en ik hem wel, dan kan hij dat maar beter zeggen vind ik.
Hij draagt wel es een mijter!quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:49 schreef Christine het volgende:
[..]
dat is een keppeltje toch?
Of nee, zo heet ie in het jodendom... kan er ff niet opkomen.
oi dude!quote:
Ik heb het nu indirect vernomen... ik had graag gewild dat hij het recht in m'n gezicht had durven zeggen. Maarja.quote:
Fair enoughquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Als je mijn ideale man was, dan was je intussen al overtuigd.
Bestaat de ideale man dan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Als je mijn ideale man was, dan was je intussen al overtuigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |