dat valt wel meequote:
Omdat je denkt dat het zo moet en niet wilt dat ze straks dood zijn en je spijt krijgt dat je er niet alles aan hebt gedaan om het goed te krijgen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Herkenbaar...
Maar waarom dan tóch moeite blijven doen?
welkom terug in de echte wereldquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:44 schreef fembol het volgende:
Ik zag hem net aan het werk bij een bouwput (belangrijk doen met papieren enzo) maar zo'n korte broek en van die veiligheidsschoenen zijn echt niet geil!
Dat klopt, maar lieverd... het is toch niet allemaal jouw schuld? Het enige wat jij kan doen, is je eigen voorstel op tafel leggen. "Zo ben ik... je mag het accepteren of niet... maar ik wil in elk geval moeite doen". En dan is het aan hun hoe ze daarop reageren en of ze er wat mee doen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
Omdat je denkt dat het zo moet en niet wilt dat ze straks dood zijn en je spijt krijgt dat je er niet alles aan hebt gedaan om het goed te krijgen?
Ik woon ook 5 km van ze af en ze zien ook geen noodzaak om bij mij langs te komen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
Erm ik woon 5km van ze af
Mijn zus woonde 200km van ze af en daar zijn ze nog vaker geweest
quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:43 schreef Elcaro het volgende:
[..]
dat valt wel mee![]()
Alleen beetje druk in mijn koppie op het moment![]()
Dat is een goed argument!quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
Omdat je denkt dat het zo moet en niet wilt dat ze straks dood zijn en je spijt krijgt dat je er niet alles aan hebt gedaan om het goed te krijgen?
bilspleetquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:44 schreef fembol het volgende:
Oeh, mag ik het nog even over de bouwvakker hebben??
Ze zijn inderdaad in werkkloffie NIET aantrekkelijk: bouwvakkers...
![]()
Ik zag hem net aan het werk bij een bouwput (belangrijk doen met papieren enzo) maar zo'n korte broek en van die veiligheidsschoenen zijn echt niet geil!
Joh?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:44 schreef fembol het volgende:
Oeh, mag ik het nog even over de bouwvakker hebben??
Ze zijn inderdaad in werkkloffie NIET aantrekkelijk: bouwvakkers...
![]()
slim maar niet geil.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:50 schreef Ynske het volgende:
hahahahahaha
zowij hebben gelijk gekregen van Fembol
overigens veiligheidsschoenen zijn niet fout
die zijn slim
Ze had het ook over geil niet slimquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:50 schreef Ynske het volgende:
hahahahahaha
zowij hebben gelijk gekregen van Fembol
overigens veiligheidsschoenen zijn niet fout
die zijn slim
quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:50 schreef fembol het volgende:
[..]
slim maar niet geil.
vind zijn slippers leuker geiler
Dat "alles" moet je beperken tot "al het redelijke". Ik durfde het ook niet te laten voor wat het was, net als jij, en mijn eigen weg te gaan, en toevallig werd ik van de druk 'verlost' doordat mijn moeder overleed. Was dat niet gebeurd dan had ik misschien de rest van mijn leven wel verkloot door vruchteloos proberen recht te krijgen wat krom was. Wat eeuwig zonde zou dat zijn geweest van mijn leven! Het is te prijzen dat je al tijden hard je best hebt gedaan, maar ergens houdt het op Mukie.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:43 schreef Mukie het volgende:
iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |