Klootzak!quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb het nu indirect vernomen... ik had graag gewild dat hij het recht in m'n gezicht had durven zeggen. Maarja.
bestaan is niet de vraag.....quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:51 schreef fembol het volgende:
[..]
Bestaat de ideale man dan?
in dat geval cancel ik mijn tripje langs de steiger en wacht...
Ik ook niet... misschien richting Rijswijk of Delft, maar veel verder weg niet. Ik kan niet zonder m'n stad hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:51 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ga nooit weg uit mijn buurt
Ik wist niet dat je op zoek was?quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:51 schreef Elcaro het volgende:
[..]
bestaan is niet de vraag.....
de kneep zit 'em in het vinden![]()
ik zal maar aannemen dat het nog hoorbaar isquote:
Niet zo cynisch Monicaquote:
Aangeven dat ik nooit naar Den Haag zou verhuizen hielp waarschijnlijk ook al niet trouwensquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Als je mijn ideale man was, dan was je intussen al overtuigd.
Ja, maar hoe lang is het geleden dat wij elkaar hebben gesprokenquote:
Vorige week donderdag nog bijnaquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:54 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Ja, maar hoe lang is het geleden dat wij elkaar hebben gesproken
Ik aangrenzende gemeentesquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ook niet... misschien richting Rijswijk of Delft, maar veel verder weg niet. Ik kan niet zonder m'n stad hoor.
stelletje globetrotters!quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik aangrenzende gemeentes
Verder echt niet
In het buitenland welquote:
joh... wereldreiziger...quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Verder echt niet
ontdek je plekje.....quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:56 schreef Ynske het volgende:
ik ben blij dat ik vanuit Limburg naar Utrecht gegaan ben
ik wil niet zeggen dat het mijn stad is
en ik vind het heerlijk om nog wel eens in Limburg te zijn, omdat je dan weer ziet hoe mooi het er is
maar ook ik vind mijn plekje nog wel
hey hooeeerrrrrr!!!quote:
zeg....quote:
Rijswijk/Delft is voor mij aangrenzend...quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Verder echt niet
Toch weer die voorbinddildo?quote:
hey, hou je fantasieën er nou es buiten jah!quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg....
dát plekje heb ik al gevondenen versiert
sure.....quote:
Gelijk heeft ze!quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:59 schreef fembol het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij heeft Ynske dit weekend bruute sex gehad en wil ze het niet vertellen!
tuurlijk! .....quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Genoeg van nederland gezien om te weten dat ik hier nooit weg wil
Ach, ik ben zo'n stomme boer uit het oosten. Ik houd wel van de rust hier, in de 'bewoonde wereld' is het allemaal zo gehaast. Dus geen probleem dat jullie het oosten niets vinden, blijf maar mooi waar je bentquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Genoeg van nederland gezien om te weten dat ik hier nooit weg wil
De wijzen komen uit het oosten!quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ik ben zo'n stomme boer uit het oosten. Ik houd wel van de rust hier, in de 'bewoonde wereld' is het allemaal zo gehaast. Dus geen probleem dat jullie het oosten niets vinden, blijf maar mooi waar je bent
Ik heb genoeg van de wereld gezien om te weten dat ik hier uiteindelijk niet wil blijvenquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:03 schreef Elcaro het volgende:
[..]
tuurlijk! .....
ik heb genoeg van Nederland gezien om te weten dat ik hier niet wil blijven![]()
ieder zijn meug.
dat ook! ckerquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb genoeg van de wereld gezien om te weten dat ik hier uiteindelijk niet wil blijven
Wacht maar af, je krijgt vanzelf een tuintje op je buikquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb genoeg van de wereld gezien om te weten dat ik hier uiteindelijk niet wil blijven
en dat door 3 smileys... wow...quote:
hahahahahquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:06 schreef Elcaro het volgende:
[..]
en dat door 3 smileys... wow...
moet je mij ook eens leren![]()
1 ze lacht om het feit dat we iets door hebbenquote:
of:quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:07 schreef fembol het volgende:
[..]
1 ze lacht om het feit dat we iets door hebben
2 indedaad ze heeft brute sex gehad
3 ze doet als een engeltje alsof er niks gebeurt is!
nou je zin?quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:09 schreef Elcaro het volgende:
[..]
of:
1. hahahaha, jullie weten toch niks
2. er is toch lekker niks gebeurd
3. want ik ben een engeltje
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |