Teringquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:19 schreef Oom_Agent het volgende:
mooie topjes
http://saturn.unibe.ch/rs(...)/current/n1bcurr.jpg
Wat is die dikke knobbel zo ongeveer onder Breda?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:19 schreef Oom_Agent het volgende:
mooie topjes
http://saturn.unibe.ch/rs(...)/current/n1bcurr.jpg
een wolkquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat is die dikke knobbel zo ongeveer onder Breda?
Wat zou dat tweede MCSje doen als het lage druk gebied bij engeland verder omhoog schuift? Of is dat MCS niet onder invloed van dat gebied?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:20 schreef Oom_Agent het volgende:
Maar dat MCS is dus wel in 2'en gesplitst voor de zoveelste keer. hoe kan dat toch...ligt er een grote schaar bij Parijs........
zal de Eiffeltoren wel zijn
Dat is een bui die heel erg doorgeschoten is in de atmosfeer. (overshooting top)quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat is die dikke knobbel zo ongeveer onder Breda?
Dat is geen orkaan johquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Teringis dat een orkaan joh, met dat oog iets ten westen van Verdun?
Hopelijk komt er nog iets daarvan richting Limburg, maar dat zal wel niet.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Teringis dat een orkaan joh, met dat oog iets ten westen van Verdun?
In de buurt van Roosendaalquote:flugeltje - donderdag 28 juli 2005 @ 19:31
live vanuit Tilburg
Waar zit jij ook alweer
Door de wateroverlast komen er slippartijenquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:29 schreef DemonRage het volgende:
LOL @ Voorspelling voor Limburg:
[afbeelding]
droog dus?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:29 schreef DemonRage het volgende:
LOL @ Voorspelling voor Limburg:
[afbeelding]
http://www.meteolimburg.nl/verwacht.php3quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:32 schreef KillerDream het volgende:
[..]
Door de wateroverlast komen er slippartijen![]()
Wat hebben jullie toch steeds met die code.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:34 schreef i2Them2 het volgende:
Code 487331 doet t niet meer. Nieuwe code?
O jee Dagonet... Zijn er klachten geweest? (we doen dit namelijk al tíjden zoquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:35 schreef Dagonet het volgende:
De OP is aangepast. Deze extra tekst dient meegenomen te worden in vervolgtopics.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:35 schreef Dagonet het volgende:
De OP is aangepast. Deze extra tekst dient meegenomen te worden in vervolgtopics.
Mag ik SpeedyGJ als beheerder van de OP er dan op wijzen dat de toegevoegde tekst op dit moment strijdig is met andere delen van die OP?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:35 schreef Dagonet het volgende:
Docu over Marten Toonder?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Prima grijs weer om ''Als je begrijpt wat ik bedoel'' (RTL5) te kijken
Wat is er precies veranderd dan?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag ik SpeedyGJ als beheerder van de OP er dan op wijzen dat de toegevoegde tekst op dit moment strijdig is met andere delen van die OP?
Neen, de film zelf .. Papillon is er voor opgeschoven .. mooi eerbetoonquote:
Dat we geen codes van Weeronline mogen delen op Fok!, want dat kost ze teveel geld.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:40 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Wat is er precies veranderd dan?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:40 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Wat is er precies veranderd dan?
Aangezien de code al tijden, zonder problemen, op deze manier wordt uitgewisseld denk ik dat er gedonder om is geweest...quote:Het uitwisselen van betaalcodes via profiel, posts of op welke wijze via FOK! dan ook is niet toegestaan.
Zal em zo even in de TXT zettenquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:35 schreef Dagonet het volgende:
Ik duik wel ff het feedback topic in. Ben nu wel heel erg benieuwd.... Als we een rel veroorzaakt hebben wil ik dat natuurlijk wel weten...quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:42 schreef Marky-Boom het volgende:
Dat denk ik dan ook, zeker als je nu ook ziet dat de codes het niet meer doen bij Weeronline..
Iemand die screenshots publiceert (evt. animated gif)?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:42 schreef KillerDream het volgende:
Moeten we wat anders verzinnen jongens, ideeën?
Ja, gewoon allemaal zélf betalen voor die codes.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:42 schreef KillerDream het volgende:
Moeten we wat anders verzinnen jongens, ideeën?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:42 schreef DemonRage het volgende:
Leuke woordspeling
* DemonRage hoort toch liever ander gedonder
Geen gedonderquote:
die van mij is ook uit mijn profiel hoor..quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, gewoon allemaal zélf betalen voor die codes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |