quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:56 schreef flugeltje het volgende:
Goedzo MK... Had je 'm al klaarstaan?
wooooooooooowquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:58 schreef -Mk- het volgende:
Ronse, Belgie:
[afbeelding]
http://www.weerwoord.be/includes/forum_read.php?id=311480&tid=311480
haal nou maar gewoon wegquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmmz die ' doet het nog steeds niet goed, damn soepzooi![]()
Het is een WS2305, zie:quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Welke weerstation heb je ?
*kuch* MCS *kuch*quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:02 schreef Marky-Boom het volgende:
Het eerste CMS wordt leeggezogen door het tweede CMS in zuid-frankrijk.
oh en met die andere is "soorten onweer" ook een elegante oplossingquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
haal nou maar gewoon weg"sites" is gewoon goed, "site's" is gewoon fout
Top, zoiets heb ik ookquote:
Moet je die satelliet maar recht gaan zettenquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:04 schreef Evil-Cherry het volgende:
Dit wordt niets.. Alleen een beetje regen.
GVD, gaan we weer.....quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:05 schreef Oom_Agent het volgende:
Damn........... in Zuid Frankrijk ook een MCS. Die lijkt de energie van z'n oude broertje weg te zuigen.
Wie weet gebeurt er nog wat qua activatie na zonsondergang. (nachtelijk windmaximum) Maar toch voel ik me er niet helemaal jofel bij.........
ja zag je post niet, maar dit is wel balen natuurlijk. Ik weet niet wat er precies gaat gebeuren, maar je weet nooitquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:02 schreef Marky-Boom het volgende:
Het eerste MCS wordt leeggezogen door het tweede MCS in zuid-frankrijk.
Kun je gratis downloaden bij www.heavyweather.infoquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Top, zoiets heb ik ook![]()
Welke programma heb jij om die rotzooi online te zetten?
En gaan wij nog wat van die tweede meemaken?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:02 schreef Marky-Boom het volgende:
Het eerste MCS wordt leeggezogen door het tweede MCS in zuid-frankrijk.
Denk het niet..quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:07 schreef JDude het volgende:
[..]
En gaan wij nog wat van die tweede meemaken?
In Breda is het iig goed raak op het moment
Zou je me kunnen helpen?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:06 schreef Jalu het volgende:
[..]
Kun je gratis downloaden bij www.heavyweather.info
Het heet Heavy Weather Publisher.
ja geweldig jahquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja geweldig jah
Morgen anderhalf uur jankende huismoeders en weggespoelde caravans in zuid-frankrijk op de TV, en wat krijgen wij? NIKS
En maandag aan de telefoon....quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja geweldig jah
Morgen anderhalf uur jankende huismoeders en weggespoelde caravans in zuid-frankrijk op de TV, en wat krijgen wij? NIKS
Het is zo dat die 2 bijelkaar groeien, dit wordt dan 1 super mega celquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:12 schreef Againzender het volgende:
Die twee MCS-gebieden in Frankrijk grooeien naar elkaar toe
[afbeelding]
Ik hoop het!! en als dat lagedruk gebied nou nog wat verder wegtrekt dan wordt de niet meer NNO maar N!quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:12 schreef Againzender het volgende:
Die twee MCS-gebieden in Frankrijk grooeien naar elkaar toe
[afbeelding]
Dan dus 1 dag dat ik niet mn leven ga wagen om op het kantoor van een toch al zieltogend bedrijf te komenquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het is zo dat die 2 bijelkaar groeien, dit wordt dan 1 super mega cel
Die trekt dan over nederland met gevolg.
1 dag onafgebroken hoosbuien + onweer
Super idee, open anders er een topic overquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En maandag aan de telefoon....![]()
Ach, het rommelt hier nog steeds een beetje... Wie weet wat er nog komt ná zonsondergang.
Trouwens, ff off-topic.
Heeft er iemand leuke 'wij wachten op noodweer' smilies? Ik weet zelf niet hoe je zo'n kreng maakt, maar het leek me wel leuk wat topicgerelateerde smilies te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |