Vanmiddag komt er het laatste zusje van me pa. Die kon niet eerder komen omdat ze in zwitserland zat met hun vrachtschip. Zij heeft me pa nog niet gezien dus.
Vanmiddag gaan we er voor de laatste keer heen voordat hij morgen dat onderzoek heeft ![]()
allemaal erg bedankt weer voor jullie medeleven
quote:Nogmaals veel sterkte,..
Op zondag 1 december 2002 08:52 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
ik begin het nu steeds meer te beseffen dat hij er niet meer is maar toh is ut nog heel raar.Vanmiddag komt er het laatste zusje van me pa. Die kon niet eerder komen omdat ze in zwitserland zat met hun vrachtschip. Zij heeft me pa nog niet gezien dus.
Vanmiddag gaan we er voor de laatste keer heen voordat hij morgen dat onderzoek heeftallemaal erg bedankt weer voor jullie medeleven
Ik stel het ook zeer op prijs dat je steeds de stand van zake doorgeeft, want dat geeft jou ook een beetje afleiding.
Als er wat is, ik sta voor je klaar.
*knuf*
quote:ahuh
Op zondag 1 december 2002 21:51 schreef Riann het volgende:
Zoals je ziet heel Fok leeft met je mee.
ik heb het al eerder gezegd hier maar ik wil je nogmaals bedanken
Maar wat klote voor je!
Heel veel sterkte!
quote:youre welcome
Op zondag 1 december 2002 23:22 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
ahuh
ik heb het al eerder gezegd hier maar ik wil je nogmaals bedanken
![]()
Ging het een beetje met jullie vandaag?
suc6 met het verwerken
ik weet hoe je je voelt
mijn oom is van het weekend ook overleden .....
Ik wens jou en je familie enorm veel sterkte in deze afschuwelijke tijd.
het blijkt dat er een groot bloedvat bij zijn hart met de jaren is dichtgegroeid. De doktoren vonden het echt een groot raadsel dat hij niet eerdxer was overleden ![]()
Maar wat hem fataal is geworden vrijdag is een fibratie van het hart. Dat is zoiets van dat het hart 300 keer per minuut gaat kloppen. En met zo'n verstopte bloedvat hou je dat niet lang vol en ben je binnen 2 minuten overleden ![]()
Als hij die fibratie niet had gehad dan had hij nu misschien nog wel geleeft maar was hij in de loop van tijd toch met klachten gekomen.
Op de vrijdag had hij een sportdag maar de dokter heeft ook bevestigt dat dat er niks mee te maken had. Hij had het overal kunne krijgen. Thuis, in de auto(met misschien dan nog wel meer slachtoffers) echt overal. Dus misschien maar goed dat hij het daar had ipv hier thuis of in de auto ![]()
ik wil jullie nogmaals allemaal erg bedanken en ik ben blij dat ik hier me verhaal af en toe kwijt kan
quote:het lijkt me ook goed dat je dit verteld en van je afschrijft... Sterkte
Op maandag 2 december 2002 20:03 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Vandaag is hij dus onderzocht in Enschede naar de oorzaak.
Waar we bang voor waren was het gelukkig niet. We waren bang dat er iets met de hersenen waren zodat hij een schedellichting moetsen doen. Maar dat was het gelukkig niet. Ze hebben als eerste gekeken naar het hart en toen hebben ze het gelijk gevonden.het blijkt dat er een groot bloedvat bij zijn hart met de jaren is dichtgegroeid. De doktoren vonden het echt een groot raadsel dat hij niet eerdxer was overleden
Maar wat hem fataal is geworden vrijdag is een fibratie van het hart. Dat is zoiets van dat het hart 300 keer per minuut gaat kloppen. En met zo'n verstopte bloedvat hou je dat niet lang vol en ben je binnen 2 minuten overleden
Als hij die fibratie niet had gehad dan had hij nu misschien nog wel geleeft maar was hij in de loop van tijd toch met klachten gekomen.Op de vrijdag had hij een sportdag maar de dokter heeft ook bevestigt dat dat er niks mee te maken had. Hij had het overal kunne krijgen. Thuis, in de auto(met misschien dan nog wel meer slachtoffers) echt overal. Dus misschien maar goed dat hij het daar had ipv hier thuis of in de auto
ik wil jullie nogmaals allemaal erg bedanken en ik ben blij dat ik hier me verhaal af en toe kwijt kan
Naamgenoot, gecondoleerd, veel sterkte met het verwerken van dit verlies.
Woorden zijn nutteloos in dit soort situaties en ik hoop derhalve dat je bij familie en vrienden terecht kunt... ![]()
Nogmaals veel sterkte ...
Peter.
quote:En hij kan altijd bij ons terecht
Op dinsdag 3 december 2002 09:56 schreef SmilingPeter het volgende:
Ik zie dit alles nu pas, ben heel weekend weg geweest...Naamgenoot, gecondoleerd, veel sterkte met het verwerken van dit verlies.
Woorden zijn nutteloos in dit soort situaties en ik hoop derhalve dat je bij familie en vrienden terecht kunt...
Nogmaals veel sterkte ...
Peter.
Dit een van de meest nare dingen die je kan overkomen. Ik leef met je mee. Sterkte en succes voor zolang je het nodig hebt.
Saabmans
Sterkte en we denken hier allemaal aan je.
quote:Op donderdag 1 april 2004 15:48 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
het lijkt nog zo dichtbij
tnxquote:Op donderdag 1 april 2004 16:39 schreef Sylvana het volgende:
Wat erg zegZo jong en dan zo plotseling overlijden, op de dag waarop hij zich zo verheugd had
gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd
oepsquote:Op donderdag 1 april 2004 19:21 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
tnxmaar tis al wel anderhalf jaar geleden hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |