je was me voorquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb een idee voor TS, ophouden met kuttopics openen.
Schiet gewoon eens op danquote:
Lees je in zwartequote:Op zaterdag 10 september 2005 00:36 schreef Alexxxxx het volgende:
zeg smurfen, julie vergeten op het vakje "topic sluiten"te klikken/
nee, PTA. Daar gooien ze bagger ten minste wel op slotquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:42 schreef -Angel- het volgende:
Zit te denken of dit topic niet meer op zijn plaats is in "Wetenschap,Filosofie & Levensbeschouwing". Het wetenschap aspect is verdedigbaar.
Jij hebt zeker geen auto?quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:42 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, PTA. Daar gooien ze bagger ten minste wel op slot
idee posten of slotje... het is ECHT niet zo moeilijk.....quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:42 schreef -Angel- het volgende:
Zit te denken of dit topic niet meer op zijn plaats is in "Wetenschap,Filosofie & Levensbeschouwing". Het wetenschap aspect is verdedigbaar.
anderhalve fites, eemn fietskar, een heftruck, een veegamchine en een buskaart. en een vrachtwagenobsessiequote:
Jaja, ik heb lekker een Calibraquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb lekker een Ferrari...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |