je was me voorquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb een idee voor TS, ophouden met kuttopics openen.
Schiet gewoon eens op danquote:
Lees je in zwartequote:Op zaterdag 10 september 2005 00:36 schreef Alexxxxx het volgende:
zeg smurfen, julie vergeten op het vakje "topic sluiten"te klikken/
nee, PTA. Daar gooien ze bagger ten minste wel op slotquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:42 schreef -Angel- het volgende:
Zit te denken of dit topic niet meer op zijn plaats is in "Wetenschap,Filosofie & Levensbeschouwing". Het wetenschap aspect is verdedigbaar.
Jij hebt zeker geen auto?quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:42 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, PTA. Daar gooien ze bagger ten minste wel op slot
idee posten of slotje... het is ECHT niet zo moeilijk.....quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:42 schreef -Angel- het volgende:
Zit te denken of dit topic niet meer op zijn plaats is in "Wetenschap,Filosofie & Levensbeschouwing". Het wetenschap aspect is verdedigbaar.
anderhalve fites, eemn fietskar, een heftruck, een veegamchine en een buskaart. en een vrachtwagenobsessiequote:
Jaja, ik heb lekker een Calibraquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb lekker een Ferrari...
Ik heb lekker een 106 rallyequote:Op zaterdag 10 september 2005 00:57 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jaja, ik heb lekker een Calibra![]()
Origineel?quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:58 schreef MidnightMotion het volgende:
[..]
Ik heb lekker een 106 rallye
Calibra's schijnen nogal vaak mankementen te vertonen, maar dat ik heb ik ook maar van horen zeggen hoor...quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:57 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jaja, ik heb lekker een Calibra![]()
Ik heb er tot nu toe nog geen problemen mee gehad, heb em nu bijna een jaar. Maar ik heb ook één uit 95, vaak zijn het modellen uit 92 die mankementen vertonen. Die Calibra's voor 1994 zijn trouwens ook roestbakken...quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Calibra's schijnen nogal vaak mankementen te vertonen, maar dat ik heb ik ook maar van horen zeggen hoor...
Tof wagentje, heb je ook een zelfgemaakte foto?quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ok, als je het echt zo graag wil zien, komt ie:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |