Daarom zei ik ook dat doorrijden na een jumper economisch beter te verantwoorden is. Voor die anderen heb ik nog geen oplossing.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus: het product waar je voor betaalt is vervoer, het liefst een beetje comfortabel en om de tijdstippen waarop dat beloofd is. En als de vervoerder, de NS dus, daar niet in slaagt, dan klaag je over de NS. Of het nou de schuld is van ProRail, of van een jumper, of van Al-Qaeda of van de Euro, dat maakt geen ruk uit
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat doorrijden na een jumper economisch beter te verantwoorden is. Voor die anderen heb ik nog geen oplossing.
Komt de trein het station in rijden met nog een halve jumper op zn voorruitquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
mja
Da's dan ook weer zo'n raar idee
En vervolgens komt de intercity er ķķk nog eens overheen..quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
mja
Da's dan ook weer zo'n raar idee
wah.. dank voor de snelle hulp.. ik schaamde me al voor zo'n TTquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:27 schreef HeatWave het volgende:
TT aangepast.
Nieuwe bedrijfskleurenquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En vervolgens komt de intercity er ķķk nog eens overheen..![]()
Het leek wel alsof jullie allemaal op de vlucht waren voor mijquote:
lekker gezicht moet dat zijnquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Komt de trein het station in rijden met nog een halve jumper op zn voorruit
Wat stond er eerst dan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wah.. dank voor de snelle hulp.. ik schaamde me al voor zo'n TT![]()
ja ja ho maar weerquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lekker gezicht moet dat zijn![]()
nou ja, ik heb het een aantal keer gezien.. zo'n lijk als gehakt... echt schokkend is het voor mij nu niet meer.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dus zo komen die TGV's aan die kleur
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:30 schreef leonieke het volgende:
Het leek wel alsof jullie allemaal op de vlucht waren voor mij
Nooit Leonieke, nooit.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het leek wel alsof jullie allemaal op de vlucht waren voor mij
Maar dat wou ik echt niet geloven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |