quote:
ns sherlock...quote:
Het zal wel over ProRail gaan..quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:12 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat inmiddels wel duidelijk was
Who knowsquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ach, als ik straks weer eens 4 weken op vakantie ben, kun je rustig je slag slaan, dan haal ik volgens mij nog niet eens 0.1 post per dag.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, ik kan niet aan ieders wensen voldoen
Of over het feit dat de automaten geen biljetten slikkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het zal wel over ProRail gaan..![]()
Dat bedacht ik me ook net.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het woord "Spoorwegen" is een meervoud
En dat ligt na Bergen op Zoom?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:13 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Vanaf Bergen op Zoom reden er geen treinen meer.
En ik moest naar Roosendaal.
en dat lag aan het feit dat de NS geen machinisten had? of wellicht toch gewoon ProRail, want die zorgen voor de ijzeren staven, stroomdraadjes en lichtjes en dergelijkequote:Op dinsdag 6 september 2005 21:13 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Vanaf Bergen op Zoom reden er geen treinen meer.
En ik moest naar Roosendaal.
Vanuit Vlissingen, Vlissingen-Souburg, Middelburg, Arnemuiden, Goes, Kruiningen-Yerseke, Kapelle-Biezelinge en Rilland-Bath wel jaquote:
Maar wel gewoon PIN accepterenquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:14 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Of over het feit dat de automaten geen biljetten slikken![]()
Gammaquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:15 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Wel als je vanaf Middelburg komt.
Meestal is het uiteraard ProRail, want een kapotte trein heeft doorgaans alleen vertragingquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dat lag aan het feit dat de NS geen machinisten had? of wellicht toch gewoon ProRail, want die zorgen voor de ijzeren staven, stroomdraadjes en lichtjes en dergelijke
Ik ben ooit eens naar Goes gegaan vanuit Eindhoven. Na Bergen op Zoom is er gewoon NIETS meerquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanuit Vlissingen, Vlissingen-Souburg, Middelburg, Arnemuiden, Goes, Kruiningen-Yerseke, Kapelle-Biezelinge en Rilland-Bath wel ja
Ze hadden volgens mij weer een Jumper bij Vrederust.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dat lag aan het feit dat de NS geen machinisten had? of wellicht toch gewoon ProRail, want die zorgen voor de ijzeren staven, stroomdraadjes en lichtjes en dergelijke
Boejje, na Zwolle ook nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ben ooit eens naar Goes gegaan vanuit Eindhoven. Na Bergen op Zoom is er gewoon NIETS meer![]()
wellicht, maar dat NS bashen is een beetje zielig aan het worden. Klaag gewoon waar je over moet klagen, maar ik zal wachten op het antwoord van [desbetreffende user]quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Meestal is het uiteraard ProRail, want een kapotte trein heeft doorgaans alleen vertragingOf er moet een of andere idioot voor een trein zijn gesprongen.. Duurt in de regel ook al snel een paar uur
aah.. okay, da's wel kut ja.. gewoon doorrijden is economisch beter te verkopen trouwensquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:17 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ze hadden volgens mij weer een Jumper bij Vrederust.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:15 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Wel als je vanaf Middelburg komt.
Het was een misplaatst grapjequote:Op dinsdag 6 september 2005 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanuit Vlissingen, Vlissingen-Souburg, Middelburg, Arnemuiden, Goes, Kruiningen-Yerseke, Kapelle-Biezelinge en Rilland-Bath wel ja
Hier in Maastricht iig nog nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar wel gewoon PIN accepteren![]()
geen 4quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:20 schreef indahnesia.com het volgende:
oeh.. 3 op een rij
zou ze m weten te vangen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik kop hem in: of jij te langzaam
Het spel heet toch 4 op een rij?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:20 schreef indahnesia.com het volgende:
oeh.. 3 op een rij
Nou hier ben ik het dus fundamenteel mee oneens i.cquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wellicht, maar dat NS bashen is een beetje zielig aan het worden. Klaag gewoon waar je over moet klagen, maar ik zal wachten op het antwoord van [desbetreffende user]
Trein met een rode neus.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah.. okay, da's wel kut ja.. gewoon doorrijden is economisch beter te verkopen trouwens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |