jaquote:
whehe.. o jee.. krijgen we die discussie..quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:06 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Maar maar dan moet ik ook doorposten
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. o jee.. krijgen we die discussie..![]()
Dit is natuurlijk minder hequote:nou, je mag me voorblijven hoor.![]()
en die gaat verder onder nóg een ander account?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:09 schreef kale_krullebol het volgende:
[..]
zometeen wissel
vriendin aan pc
wat is de stand daar??quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja
ik zit hier in Rotterdam bij China - Panama en volg via internet de andere wedstrijden
die komt hier nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en die gaat verder onder nóg een ander account?
En ik zie nu dat je dan nog iets van 60 posts moet doen als ik stop. Nou ja, het kan allemaal, rond tienen houd ik het meestal wel voor gezien. Morgen toch gewoon weer werken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:09 schreef Tha_T het volgende:
[..]Dat klopt
[..]
Dit is natuurlijk minder he
Koop dan 3 tv'squote:Op dinsdag 6 september 2005 21:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja
ik zit hier in Rotterdam bij China - Panama en volg via internet de andere wedstrijden
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En ik zie nu dat je dan nog iets van 60 posts moet doen als ik stop. Nou ja, het kan allemaal, rond tienen houd ik het meestal wel voor gezien. Morgen toch gewoon weer werken.
We gaan het allemaal beleven, LIVE op Fok!quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en die gaat verder onder nóg een ander account?
neenquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We gaan het allemaal beleven, LIVE op Fok!
Ach, als ik straks weer eens 4 weken op vakantie ben, kun je rustig je slag slaan, dan haal ik volgens mij nog niet eens 0.1 post per dag.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:11 schreef Tha_T het volgende:
[..]Nou ja, zo erg boeit het mij nou ook weer niet. Ik moet althans ook vroeg op morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |