Gaat nog wel lukken dit jaar als ik een beetje doorpostquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan ben je aardig op weg naar de 100.000
Misschien deze eeuw nog wel.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Gaat nog wel lukken dit jaar als ik een beetje doorpost
Dat moet toch lukken in, zeg, 10 jaarquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Misschien deze eeuw nog wel.
Je bent weer aan het doortrappen hequote:Op dinsdag 6 september 2005 21:04 schreef indahnesia.com het volgende:
welkom terug beiden..
Als ik zo doorga, haal ik het níet..quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat moet toch lukken in, zeg, 10 jaar![]()
tssk.. tssk.. het is donker, ik kan mijn bier buiten niet meer vinden dus kom ik weer naar binnen, maar zolang ik niet bij de 500 ben, hoef ik nog niet naar bed.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:04 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je bent weer aan het doortrappen he![]()
Maar maar dan moet ik ook doorpostenquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tssk.. tssk.. het is donker, ik kan mijn bier buiten niet meer vinden dus kom ik weer naar binnen, maar zolang ik niet bij de 500 ben, hoef ik nog niet naar bed.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |