KLB en FB zijn niet voor zulke topics. Verder was het topic niet echt heel erg boeiend meer. Een schouderklopje vraag je niet, die verdien je gewoon.quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:16 schreef Orealo het volgende:
Nou ben ik het zat ook!
Schopje KLB of FB ok.. maar waarom nou op slot? mijn enige kans op roem![]()
Maar ik wou vertellen waarom ik er 1 verdiendequote:Op maandag 22 augustus 2005 12:31 schreef Conflict het volgende:
[..]
KLB en FB zijn niet voor zulke topics. Verder was het topic niet echt heel erg boeiend meer. Een schouderklopje vraag je niet, die verdien je gewoon.![]()
Ik snap werkelijk helemaal niks van dat topic.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 06:08 schreef StefanP het volgende:
Kunnen reacties als die van PLAE@ en NicktheDick onderaan deze pagina StefanP in Amerika deel 2 nou echt niet verwijderd worden? Ik zal nooit meer verhalen of foto's uit de USA posten en de rest van de USA bewoners ook niet, omdat de reacties echt om van te walgen zijn. Niet-inhoudelijk posts van kut users die NIETS bijdragen aan het topic, maar die er puur op gericht zijn om te 'zuigen'. Dat mensen het niet met mij c.q. ons eens zijn, goed, geen problemen mee. Maar die etterende posts komen mijn keel uit.
Mee eens, wat een lomp gedoe.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:36 schreef CartWOman het volgende:
Gadverdamme wat een offtopic gebagger in het Mineo-topic.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:08 schreef Conflict het volgende:
Oversight, ik heb dat bustopic gesloten omdat ik het persoonlijk niet zo netjes vind. Ik heb het wel even aangekaart bij de FA's en ik heb ook gevraagd of dat Gratis bellen topic weer geopend kan worden.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:57 schreef yvonne het volgende:
Ik zie je topic in ONZ , zullen we daar verder gaan?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:07 schreef blrrrt het volgende:
Kan een lief modje ff dit plaatje:
http://herfkens.biz/uploader/files/1/ah.gif
In de OP zetten van dit topic:
http://forum.fok.nl/topic/744161/1/50
Danku!
welk gebagger bedoel je?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:02 schreef Drugshond het volgende:
Kan er iemand het gebagger eruit filteren in het Mineo condoleance topic.
- Hij is fijn -
Zo erg zijn die posts toch niet?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:41 schreef Drugshond het volgende:
De laatste 3 postings + nog eentje daarvoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |