daarover dus.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:29 schreef NJ het volgende:
Je bent er snel bij Krea.
Misschien wat langer gezien de ontwikkeling die ik net pas zag.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:30 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Pff, hooguit twee.
Goed bezig, Krea.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:30 schreef Kreator het volgende:
Ik ben er altijd snel bij als de meest kansloze inhoudsloze kutuser met Dirks pik in z'n reet moderator wordt, NJ.
Goedemorgen.quote:
Sommige mensen hebben MED als startpaginaquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:29 schreef NJ het volgende:
Je bent er snel bij Krea.
Nu is het jouw beurt om mee te doenquote:
Had hij ook chlamidea?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Goedemorgen..
Ik hoop trouwens dat je teelballen snel afsterven. Inhoudsloze foetussen als jij moeten zich niet voortplanten.
"chlamydiaslikkende breezertiener wordt mod?"quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:34 schreef NJ het volgende:
Hey Krea.
Is het goed dat ik je TopicTitel even aanpas, zodat de users weten waar het over gaat en we geen dubbeltopics krijgen?
Nou?!quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:34 schreef tonks het volgende:
Wanneer komt dat forum waar iedereen mod is? wat cynix zei op de radio
Als je arm zo diep bij *iemand* naar binnen zit dat je z'n huig kan kietelen, kan ik me weinig anders voorstellen.quote:
O, dat is wel een leuke TT.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
"chlamydiaslikkende breezertiener wordt mod?"
Wij welquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Huuuuuuuuu, ik ben niet zo van de anale sex.![]()
Jup beetje als:quote:
En het zou mij niet minder kunnen boeien wat jij vindt Krea.quote:
Dan moet ik het maar doen...quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:38 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Welkom, NJ. Uiteraard was ik een betere keus geweest en heel Ovjl zal dat ook beamen maar ik kan niet goed opschieten met de admins. Dus tja.
Past nietquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:38 schreef Havoc het volgende:
[..]
Jup beetje als:
Teenage lesbian transsexuals who are abducted by aliens and subjected to anal probing and returned pregnant with a cow.
Daarom ook een uitstekende keuzequote:Op woensdag 13 juli 2005 11:38 schreef Kreator het volgende:
Ik ben daar niet zo van gediend.
Dat spreekt voor zich, BS.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:39 schreef Bioslock het volgende:
Nu je c:rew bent hoop ik dat je dood gaat.
Hummerrr?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:40 schreef Kreator het volgende:
Der zit ruis op de lijn van een driewielerslet met een ruwe tong van het anus likken..
Jaquote:
Eerst weten waaraanquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:39 schreef Bioslock het volgende:
Nu je c:rew bent hoop ik dat je dood gaat.
Iig eerder geregged dan jijquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:41 schreef SuperUli het volgende:
Wie is NJ, for fuck's sake.
Stond ik ook op dat lijstje?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:41 schreef cyberstalker het volgende:
Welkom op ONZ, NJ.
Je vind het toch niet erg als ik je uit voorzorg toevoeg aan het lijstje met missers?
En mensen met jouw naam moeten zich in een corsa helemaal naar de tering rijden.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:42 schreef jojarno het volgende:
onz mod's zijjn eigenlijk gewoon nutteloos
Ha, lekker makkelijk!quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:42 schreef Bioslock het volgende:
Waarom is er een nieuwe mod trouwens? Waren die andere 3 josties niet josti genoeg? Ik volg het even allemaal niet meer hoor. Ga allemaal maar dood.
Ooit.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:42 schreef Bioslock het volgende:
Waarom is er een nieuwe mod trouwens? Waren die andere 3 josties niet josti genoeg? Ik volg het even allemaal niet meer hoor. Ga allemaal maar dood.
Die is al dood helaasquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:43 schreef Bioslock het volgende:
Heb ik al gezegd dat ik Jarno mis?
Ik licht het even toe.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:41 schreef SuperUli het volgende:
Wie is NJ, for fuck's sake.
Ik kan het niet helpen dat jouw hersenen totaal naar de kloten zijn door Korsakov en dat je daarom niet weet wie NJ isquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:44 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen dat jouw hersenen totaal naar de kloten zijn door Korsakov en dat je daarom niet weet wie NJ is.
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:45 schreef yvonne het volgende:
Ik loop goddomme alles weer mis omdat ik geen ballen heb
En je punt is?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik licht het even toe.
Er was ooit forumhoeren..
Toen was Dirk daar. Dirks vriendje NJ (Axis) boeide niemand. Het was een inhoudsloze kutnewbie zonder leven. Ik heb er daadwerkelijk serieus nog nooit 1 post van gelezen die verder ging dan 'goedemorgen'. Toen Dirk ruzie kreeg met de rest, dacht NJ slim te zijn en begon hij Dirks ballen te masseren. Daarna neukte Dirk hem in z'n maagdelijke kontje.
Vervolgens vond NJ zichzelf een hele man. Toen ging hij naar fok, want daar valt inhoudsloosheid niet zo op.
En nu heeft hij ongetwijfeld iemand anders ballen gemasseerd. Want daar is de male whore goed in.
Als je op je knieen gaat zitten gaat er vast wel iets hangen wat er op lijkt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:45 schreef yvonne het volgende:
Ik loop goddomme alles weer mis omdat ik geen ballen heb
quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik licht het even toe.
Er was ooit forumhoeren..
Toen was Dirk daar. Dirks vriendje NJ (Axis) boeide niemand. Het was een inhoudsloze kutnewbie zonder leven. Ik heb er daadwerkelijk serieus nog nooit 1 post van gelezen die verder ging dan 'goedemorgen'. Toen Dirk ruzie kreeg met de rest, dacht NJ slim te zijn en begon hij Dirks ballen te masseren. Daarna neukte Dirk hem in z'n maagdelijke kontje.
Vervolgens vond NJ zichzelf een hele man. Toen ging hij naar fok, want daar valt inhoudsloosheid niet zo op.
En nu heeft hij ongetwijfeld iemand anders ballen gemasseerd. Want daar is de male whore goed in.
Had ik al verteld dat ik enorm blij ben met deze aanstelling?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:46 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ik heb genoten van je verhaal, Krea..
Hij is eruit gekicked omdat Dirk en Jarno z'n gezeik zat waren en nu heeft ie een complex tegen iedereen die ze wél mochten.quote:
Dat jij nog even aan NJ moet vragen of hij maandag aanstaande in Fok!radio wil komen zodat het verhaal van a->z uitgelegd kan worden met eventuele speculaties en grappige gimmicks?quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je op je knieen gaat zitten gaat er vast wel iets hangen wat er op lijkt.![]()
Ik heb niets tegen homo's, zolang ze maar niet voor me gaan staan om elkaar in de kont te neuken?quote:
Zit er een rel in het verhaal?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:48 schreef Havoc het volgende:
[..]
Dat jij nog even aan NJ moet vragen of hij maandag aanstaande in Fok!radio wil komen zodat het verhaal van a->z uitgelegd kan worden met eventuele speculaties en grappige gimmicks?
Nouuuuuuuuuuu, dat zijn er niet zoveel hoorquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:48 schreef NJ het volgende:
[..]
Hij is eruit gekicked omdat Dirk en Jarno z'n gezeik zat waren en nu heeft ie een complex tegen iedereen die ze wél mochten.
Duh!quote:
Neuh. Ik heb het er gisteren al met 'm over gehad.quote:
Ik heb voor jou een uitzondering gemaakt hoor. Ik heb je nooit gemogen. De rest ook niet trouwens, maar die zijn niet zo haatdragend als ik.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:48 schreef NJ het volgende:
[..]
Hij is eruit gekicked omdat Dirk en Jarno z'n gezeik zat waren en nu heeft ie een complex tegen iedereen die ze wél mochten.
Je stelt me teleurquote:
Vraag Krea dan ookquote:
Dat lijkt me een goede afsluiter voor de post in MED. Waarin je mod-af aangekondigd zal worden.quote:
Je denkt dat die inhoudsloze homo dat durft? Hij heeft geen mening, drinkt breezers. Wat verwacht je van zo'n gesprek, behalve een moderator die huilt op de radio.quote:
En zo zit dat voor mij.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:50 schreef NJ het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb het er gisteren al met 'm over gehad.
En bovendien, forumhoeren bestaat niet meer, FH2 bestaat niet meer, Jarno is dood en Dirk forumt niet meer. Dus het heeft ook geen nut ook.
Ik zal eens even kijken of ik ergens in een studio kan zitten dat ik jullie tegelijk kan bellenquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:58 schreef NJ het volgende:
[..]
En zo zit dat voor mij.
Als Nolius het leuk vind wil ik die zin best van tevoren opnemen, maar dit is het enige dat ik nog vuil ga maken aan [bovenstaande].
Krea heeft hier ongetwijfeld een andere mening over, een mening die ik dan ook compleet ga negeren.
Krea, ik heb m'n weerwoord wel. Gisteren had ik een weerwoord, maar daar ging jij niet eens op in.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:58 schreef Kreator het volgende:
Als je geen weerwoord hebt, ben je niet moderatorwaardig. Maar dat wisten we al.
weer een kutuserquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:02 schreef no1uknow het volgende:
Weer zo'n kutmod
k hoop dat je me belt Nolius. Echt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:01 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik zal eens even kijken of ik ergens in een studio kan zitten dat ik jullie tegelijk kan bellen![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:02 schreef NJ het volgende:
[..]
Krea, ik heb m'n weerwoord wel. Gisteren had ik een weerwoord, maar daar ging jij niet eens op in.
Bovendien elk weerwoord dát ik geef slingert ons alleen maar verder naar FH2 en weg van ONZ waar we nu zitten.
Dus je kan kiezen, óf je houdt gewoon je muil dicht en je staat niet alleen te blaten, óf je blijft doorgaan en ik negeer je gewoon.
En er tóch moet ik er nog een keer op ingaan....
liev van jequote:Op woensdag 13 juli 2005 11:43 schreef Havoc het volgende:
[..]
En mensen met jouw naam moeten zich in een corsa helemaal naar de tering rijden.
Het is Krea, like I care.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]Goed zo jochie. Jij komt er wel.
Zakdoekje aangeeft.
Negeren is niet nodig hoor. Ik wens je een uitermate gezellig verblijf op dit forum!quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:02 schreef NJ het volgende:
boehoehoe...
Ik hoor er al bij zie ikquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:02 schreef Bioslock het volgende:
[12:03:02] <@Chriz> Nolius moet dood
[12:03:04] <@Chriz> Maar nu echt
Nofi, uiteraard.
Dat is precies tot m'n vakantie. Kijken of we het daar overheen kunnen tillen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:06 schreef Bioslock het volgende:
Ik hoorde zojuist dat de verwachting gedaald is naar 2,5 week.
Ik wacht nog even met het aaanpassen van de TT.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:06 schreef Bioslock het volgende:
Ik hoorde zojuist dat de verwachting gedaald is naar 2,5 week.
VAC for mod!quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:09 schreef ShaoliN het volgende:
Ik snap het niet helemaal. Deze beste user geeft FOK! helemaal op, komt enkele weken geleden terug ,start een slijmoffensief en is blauw. Raar selectiebeleid. Heb geen zin om het verder tot de grond toe af te branden, want dat is nu al niet orgineel meer.
Ja, het woordje weken kan weg.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met het aaanpassen van de TT.
Klojoquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:09 schreef ShaoliN het volgende:
Ik snap het niet helemaal. Deze beste user geeft FOK! helemaal op, komt enkele weken geleden terug ,start een slijmoffensief en is blauw. Raar selectiebeleid. Heb geen zin om het verder tot de grond toe af te branden, want dat is nu al niet orgineel meer.
De bron is nog niet geverifieerd. Maar dan met van die puntjes op een klinker, die ik met dit toetsenbord niet kan maken.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met het aaanpassen van de TT.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:30 schreef Kreator het volgende:
Ik ben er altijd snel bij als de meest kansloze inhoudsloze kutuser met Dirks pik in z'n reet moderator wordt, NJ.
We zouden wel willen VAC.quote:
Of NJ laat het door een ander opknappen, dan is de vergelijking compleet.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:11 schreef ShaoliN het volgende:
Het is in ieder geval een goede zaak dat je gelijk in de verdediging schiet. Dat bracht Tessje ook veel goeds.
Je vergeet Snakey.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:11 schreef ShaoliN het volgende:
Het is in ieder geval een goede zaak dat je gelijk in de verdediging schiet. Dat bracht Tessje ook veel goeds.
Dat komt met een dag of twee wel.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Of NJ laat het door een ander opknappen, dan is de vergelijking compleet.
Ja maar, de users willen het! Kijk naar die bedroefde posts van ze.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:12 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het wil er helaas maar niet van komen.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:11 schreef Redux het volgende:
[..]
Altijd even vriendelijk, die stoere kreator.
Proost!!
Vergeet oldenzaaltjuh niet. Zelfde caliber.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:11 schreef ShaoliN het volgende:
Wacht even, dat bedenk ik hem nu, zou hij zich hier op fok op deze manier profileren omdat hij in het echte leven een stil jochie is? Zo ziet hij er namelijk eerder uit. Ik weet niet, ik vraag het maar? Misschien kan iemand daar z'n gedachten over ventileren.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ik ben ook altijd zooooo bang voor hem.
Tessje was ook zo'n goeie.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vergeet oldenzaaltjuh niet. Zelfde caliber.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:13 schreef Kreator het volgende:
kan iemand redux post ff wijzigen en hem vriendelijk verzoeken op te hoeren met die foto's.
Open er een topic overquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:16 schreef Redux het volgende:
[..]
Wacht even, dat bedenk ik hem nu, zou hij zich hier op fok op deze manier profileren omdat hij in het echte leven een stil jochie is? Zo ziet hij er namelijk eerder uit. Ik weet niet, ik vraag het maar? Misschien kan iemand daar z'n gedachten over ventileren.
Op de meeting durfde je amper hoi te zeggen, kneus.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben ook altijd zooooo bang voor hem.
Zou het?? Maar niemand doet zich op fok! toch anders voor dan dat ie in het echt is??quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:16 schreef Redux het volgende:
[..]
Wacht even, dat bedenk ik hem nu, zou hij zich hier op fok op deze manier profileren omdat hij in het echte leven een stil jochie is? Zo ziet hij er namelijk eerder uit. Ik weet niet, ik vraag het maar? Misschien kan iemand daar z'n gedachten over ventileren.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Op de meeting durfde je amper hoi te zeggen, kneus.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
pfff, die hebben jullie democratisch opgedrongen gekregen. Dus niet zeuren.
je weerwoord van gisteren was niet erg hoogstaand. Ik weet je te vinden als je em nog 1x post. Dit is geen waarschuwing of bedreiging, dit is een wijze les.quote:
Nee, jij red het wel.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:18 schreef NJ het volgende:
Krea mag wat mij betreft dood neervallen. Hij zit vast in een verleden waar hij niet de populaire user was maar een teringmongool.
Kan je je trouwens nog herrineren hoe beledigt je was dat Dirk je niet vroeg voor zijn Sweet Dreams project? Om je maar even uit de droom te helpen, hij kon geen enkele manier verzinnen waarop hij in staat zou kunnen zijn om jou op zo'n manier op een foto te zetten dat je aantrekkelijk zou zijn. Het was gewoon niet mogelijk.
Je bent een überlelijke teringkneus die zo erg aan het afgeven is op de mensen met wie hij vroeger goed kon opschieten, dat je gisteren niet eens doorhad dat je Redux compleet gelijk gaf in zijn analyse.
Een topic, waarin jij, op het moment dat er een weerwoord kwam wat je nu zo graag wilt horen, je niet meer liet zien.
Krea. Ga dood. Pijnlijk.
Er zit waarheid in. Dan doethet gewoon zeer bij zo'n inhoudsloze kutmod.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:20 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nee, jij red het wel.Na krap een uurtje ga je al over de zeik.
Heerlijk! Echt! Toch mooi dat ik die topics geopend heb, ik weet namelijk dat ik er niet naast zit met onze stoere kreator.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:18 schreef NJ het volgende:
Krea mag wat mij betreft dood neervallen. Hij zit vast in een verleden waar hij niet de populaire user was maar een teringmongool.
Kan je je trouwens nog herrineren hoe beledigt je was dat Dirk je niet vroeg voor zijn Sweet Dreams project? Om je maar even uit de droom te helpen, hij kon geen enkele manier verzinnen waarop hij in staat zou kunnen zijn om jou op zo'n manier op een foto te zetten dat je aantrekkelijk zou zijn. Het was gewoon niet mogelijk.
Je bent een überlelijke teringkneus die zo erg aan het afgeven is op de mensen met wie hij vroeger goed kon opschieten, dat je gisteren niet eens doorhad dat je Redux compleet gelijk gaf in zijn analyse.
Een topic, waarin jij, op het moment dat er een weerwoord kwam wat je nu zo graag wilt horen, je niet meer liet zien.
Krea. Ga dood. Pijnlijk.
Die stuitert ergens op een ander nerd forum rond.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:19 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Als het echt democratisch geweest was, dan was HTT nu mod geweest. Waar is die hyperactieve stuiterbal eigenlijk?
Ach als alles meezit is ie over drie weken gesneuveld aan een van de geslachtziektes die hij heeft opgelopen op FH2.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er zit waarheid in. Dan doethet gewoon zeer bij zo'n inhoudsloze kutmod.
De verwachting kelderde zojuist snoeihard naar 1,5 weken.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:18 schreef NJ het volgende:
Krea. Ga dood. Pijnlijk.
Ik hoef de foto maar even te openen om te zien dat ik je best graag de hand een keer wil schudden hoor. Gezellig! Biertje erbij?quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet je te vinden als je em nog 1x post. Dit is geen waarschuwing of bedreiging, dit is een wijze les.
Die mis ik wel. 1 van de weinige die nog makkelijker op te fokken was dan NJ.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die stuitert ergens op een ander nerd forum rond.
Ik heb hem ook nooit zo aangevallen als hij mij, ik ben niet zo gefrustreerd en van nature haatdragendquote:
Het is nog even wennen voor me.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:20 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nee, jij red het wel.Na krap een uurtje ga je al over de zeik.
Die heeft zijn account toch aan de wilgen gehangen ?quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:19 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Als het echt democratisch geweest was, dan was HTT nu mod geweest. Waar is die hyperactieve stuiterbal eigenlijk?
Ja, zonde.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:23 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Die heeft zijn account toch aan de wilgen gehangen ?
Kan ik dan NU de TT aanpassen?quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:22 schreef Bioslock het volgende:
[..]
De verwachting kelderde zojuist snoeihard naar 1,5 weken.
Nee, "door de schredder gehaald".quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:23 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Die heeft zijn account toch aan de wilgen gehangen ?
Je bent en blijft een teringkneus Redux. Daar had Krea weer gelijk in.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:21 schreef Redux het volgende:
[..]
Heerlijk! Echt! Toch mooi dat ik die topics geopend heb, ik weet namelijk dat ik er niet naast zit met onze stoere kreator.
Okay, dat is gewoon wel grappig.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:24 schreef Redux het volgende:
Wheeheehe
http://images.google.nl/images?svnum=10&hl=nl&lr=&q=kreator+fok
Het was maar een tip. Je kunt het altijd proberen. (Y).quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:22 schreef Redux het volgende:
[..]
Ik hoef de foto maar even te openen om te zien dat ik je best graag de hand een keer wil schudden hoor. Gezellig! Biertje erbij?
'quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:24 schreef Kreator het volgende:
Het topic krijgt nu pas potentie trouwens.
ja maar het maakt me verder niet uit hoe er over me gedacht wordt, daar heb ik fok verder niet voor nodig. Ik vind het wel heerlijk om te zien hoe stoere kreator zich uit.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:24 schreef NJ het volgende:
Je bent en blijft een teringkneus Redux. Daar had Krea weer gelijk in.
je bevestigt alleen maar hoe diep je in dirks reet zat en de waarheid niet zag omdat de stront er bij je ogen weer uitkwam..quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:23 schreef NJ het volgende:
En ik hap precies zoals Krea wil dat ik hap, dus ik help hem alleen maar.
Het zou zo een uitspraak van Krea zelf kunnen zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:27 schreef Redux het volgende:
[..]
ja maar het maakt me verder niet uit hoe er over me gedacht wordt, daar heb ik fok verder niet voor nodig. Ik vind het wel heerlijk om te zien hoe stoere kreator zich uit.
Neem de tijd. Doe rustig aan. Blijf lekker lang weg.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:28 schreef NJ het volgende:
Het is vakantie, dus ik moet werken.
Zorg dat je voldoende zakdoekjes bij de hand hebt.quote:Ik lees het vanavond allemaal wel terug..
Ik deed dat gewoon met een CD-R vol puike muziek. Niet dat het lukte, maar toch. Het staat toch heel wat hoffelijker.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
probeerde hij niet via MSN Skaai zover te krijgen met 'm te neuken?
zou zo maar kunnen ja, het verschil is volgens mij dat ik niet iedereen uit ga zitten schelden.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:29 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Het zou zo een uitspraak van Krea zelf kunnen zijn.
Z'n vriendin had andere ideeen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
probeerde hij niet via MSN Skaai zover te krijgen met 'm te neuken?
"esque", lul. Esque. Homo-esque.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:29 schreef Redux het volgende:
Nou ja ik zie dat je je foto van het fotoboek hebt weggehaald, kreator, dus heb ik een vervangende foto voor je gezocht. Toevallig ziet het personage op de vervangende foto er ook erg homo-nesk (of nesque zoals bioslock het graag wil zien) uit.
[afbeelding]
Ik zeg, proost!!
Goed opletten, dan leer je er vanzelf een paar woordjes bij.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:30 schreef Redux het volgende:
[..]
zou zo maar kunnen ja, het verschil is volgens mij dat ik niet iedereen uit ga zitten schelden.
Goede gok.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:39 schreef Redux het volgende:hoe gok je dat? ik ben geboren in drenthe en woon nu in friesland.
Tijdenlijk? Spelfouten in klonen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:42 schreef tijdenlijkbuitengebruik het volgende:
Axis is toch die bosmongool van nachtbar.nl
Zal FF wel zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:43 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Tijdenlijk? Spelfouten in klonen..
Ja, maar daar zijn ze consequent in met de mods. Op PP na dan.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:49 schreef Intxaurraga het volgende:
Die heeft ook 12 keer in onzin gepost.
Ja een reeks posterquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:51 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Ja, maar daar zijn ze consequent in met de mods. Op PP na dan.
Als vanoudsquote:
Puike zetquote:
Help mij alsjeblieft met Turrican. Ik word gek.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:58 schreef cerror het volgende:
Registratie uit 2002.........
Zo voorspelbaar.
Niet dat het mij wat kan rotten though.
Zo irritant kan alleen een Fries of een Drenth zijn. Logischerwijs ben je een mengelmoes.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:39 schreef Redux het volgende:hoe gok je dat? ik ben geboren in drenthe en woon nu in friesland.
Mislukte samensmelting.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:01 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Zo irritant kan alleen een Fries of een Drenth zijn. Logischerwijs ben je een mengelmoes.
Het is mij ook niet weer gelukt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:59 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Help mij alsjeblieft met Turrican. Ik word gek.
Ik ga even "checken".quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Het is mij ook niet weer gelukt.
Maar check anders DIT!!!
Wat heeft mijn ultrakoele forum er nou weer mee te maken?quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:11 schreef FlyingFox het volgende:
Ooit was-ie zelf PTA mod. Alleen weet niemand dat meer.
Dat was ook erg kut trouwens.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:11 schreef FlyingFox het volgende:
Ooit was-ie zelf PTA mod. Alleen weet niemand dat meer.
quote:
Je wordt er nog steeds om uitgelachen, K.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat heeft mijn ultrakoele forum er nou weer mee te maken?
Neuh, maar er staan gewoon veel toffe spellen op.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:18 schreef Bioslock het volgende:
Maar cerror. Moet ik dan al die disks na om 1 spel te vinden?
Liever om een forum dan om een persoonlijkheid. Maar goed, dat is mijn menig.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:19 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Je wordt er nog steeds om uitgelachen, K.
Okay, cool. Wel een erg toffe site trouwens, thanks.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Neuh, maar er staan gewoon veel toffe spellen op.
Ik ben nog aan het zoeken voor een goede turrican....
De rien.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:21 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Okay, cool. Wel een erg toffe site trouwens, thanks.
Gatverdamme.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:21 schreef Kreator het volgende:
Misschien moet ik zo even een 'tel *hier* je nieuwe vrienden topic openen.
We moeten ons verenigen, FF.quote:
Hoi, TRU. Ik wacht nog even. Je bent trouwens wel een chickenshit. Maar dat terzijde.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:24 schreef Redux het volgende:
hoi stoere kreator, heb je de nederlandse bank al ingelicht over het 'beklad bankbiljetten'-topic?
We zijn allemaal overspannen na 3 tubgirls.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:29 schreef -beyond- het volgende:
jeetje joh, ik zie blauw voortdurend verspringen.....
Is dat normaal hier?
[afbeelding]
Ik word wel eens uitgelachen vanwege mijn persoonlijkheid. Heb je daar problemen mee?quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
We moeten ons verenigen, FF.. Ik kan het allemaal niet alleen.
. Wil je mjin nieuwe online vriendje worden?
Nee, ik word wel es uitgelachen omdat mensen zich aan mij proberen te meten en als dat dan niet lukt gaan ze me uitlachen...quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:31 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik word wel eens uitgelachen vanwege mijn persoonlijkheid. Heb je daar problemen mee?
Hahahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, ik word wel es uitgelachen omdat mensen zich aan mij proberen te meten en als dat dan niet lukt gaan ze me uitlachen....
Ooit kom je nog wel op gelijk hoogte met me Krea, ik trek je zo wel een paar treden weer omhoogquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:41 schreef Kreator het volgende:
Het is eenzaam aan de top, havoc...
...zo hoog dat ik de geweldige positie van onzinmod. mag betreden?quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:42 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ooit kom je nog wel op gelijk hoogte met me Krea, ik trek je zo wel een paar treden weer omhoog.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
...zo hoog dat ik de geweldige positie van onzinmod. mag betreden?. Nou, dat lijkt me erg tof, vooral als ik zie wie me voor zijn gegaan.
Hoi BS. Ik wil niet.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:08 schreef Bioslock het volgende:
Hoi Anna-bella. Ik ben ben BS. Post je tieten eens, wil je?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]Dat trek je niet langer dan 10 minuten.
Na 10 minuten heb ík nog geen lamme hand hoorquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]Dat trek je niet langer dan 10 minuten.
Aaah je houdt van afwisseling?quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:12 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Na 10 minuten heb ík nog geen lamme hand hoor![]()
Jij wilt zeker weer een eigen topic waar je door alle users (en crew) weer tot de grond word afgebrand....quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:15 schreef Redux het volgende:
wacht effe, (stoere) kreator was toch altijd vriendjes met dirk, uillie en die andere forumhoeren knakkers?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:20 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Nou, laat dan eens jouw imposante borstkas zien?
wat stel je voor?quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:21 schreef Bob-B het volgende:
Jij wilt zeker weer een eigen topic waar je door alle users (en crew) weer tot de grond word afgebrand....
AAAAAAAAAAAH BAH!!!!quote:
Nou, ik had het over mijn 'hand' . Dus dat is in ieder geval al geen meervoudquote:
Dat je wel een vette bek hebt over Kreator, maar dat hij zich wel meldt in jouwn topic, maar dat jij het laat afweten in je eigen topic. Dus ik stel voor je dat gewoon maar stil blijft.quote:
Waarom heb je een fotoboek zonder feauteaux?quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:25 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Nou, ik had het over mijn 'hand' . Dus dat is in ieder geval al geen meervoud![]()
Ritme zou kunnen.
Organen? Ik had het alleen over mijn hand!
Ik krijg onderbuik gevoelens voor van jou.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:25 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Nou, ik had het over mijn 'hand' . Dus dat is in ieder geval al geen meervoud![]()
Ritme zou kunnen.
Organen? Ik had het alleen over mijn hand!
Nou, ik zal mijn tieten even een berichtje laten typen voor je. Komt ie:quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:27 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Bedankt, AB. Post je tieten nu eens?
Ik ook. Harde onderbuikgevoelens.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik krijg onderbuik gevoelens voor van jou.
Een rennie doet het vaak wel goed tegen buikpijn en/of misselijkheid.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik krijg onderbuik gevoelens voor van jou.
Ik ga nu met mijn ogen dicht met mijn vingers langs de toetsen die jij hierboven gebruikt hebt, zo krijg ik een idee van hoe je tieten eruit zien.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:29 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Nou, ik zal mijn tieten even een berichtje laten typen voor je. Komt ie:
oijmedsazijkmoudesfzriojlfsriojusrfedzwdioujlmk oiiojujim swrf
Mijn tieten hebben gepost! Zo goed BS?
Hierom : Is tv aanzetten/mail checken onbeschoft bij vriend(in)?quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:27 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Waarom heb je een fotoboek zonder feauteaux?
Je kunt je tieten foto's hier wel even komen scannen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:32 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Hierom : Is tv aanzetten/mail checken onbeschoft bij vriend(in)?
Dankje BS, maar steekt deze zo ver uit dan?quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:35 schreef Bioslock het volgende:
Je hebt een leuke moedervlek naast je linkertepel, AB.
Dankje S (aangezien we hier met afkortingen werken)quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je kunt je tieten foto's hier wel even komen scannen.![]()
Zo ben ik, best aardig.![]()
Het zijn de kleine details die het hem doen, AB. De kleine details.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:38 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Dankje BS, maar steekt deze zo ver uit dan?
Jij hebt er dan toevallig 4quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:39 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Het zijn de kleine details die het hem doen, AB. De kleine details.
Wat heb ik 4? Kleine details?quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:40 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Jij hebt er dan toevallig 4Zonder tepels meegerekend.
Dank je. Hoe laat denk je langs te komen? Dan zet ik vast de massageolie koffie klaar.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:39 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Dankje S (aangezien we hier met afkortingen werken)
Je bent inderdaad best aardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |