En mensen met jouw naam moeten zich in een corsa helemaal naar de tering rijden.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:42 schreef jojarno het volgende:
onz mod's zijjn eigenlijk gewoon nutteloos
Ha, lekker makkelijk!quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:42 schreef Bioslock het volgende:
Waarom is er een nieuwe mod trouwens? Waren die andere 3 josties niet josti genoeg? Ik volg het even allemaal niet meer hoor. Ga allemaal maar dood.
Ooit.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:42 schreef Bioslock het volgende:
Waarom is er een nieuwe mod trouwens? Waren die andere 3 josties niet josti genoeg? Ik volg het even allemaal niet meer hoor. Ga allemaal maar dood.
Die is al dood helaasquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:43 schreef Bioslock het volgende:
Heb ik al gezegd dat ik Jarno mis?
Ik licht het even toe.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:41 schreef SuperUli het volgende:
Wie is NJ, for fuck's sake.
Ik kan het niet helpen dat jouw hersenen totaal naar de kloten zijn door Korsakov en dat je daarom niet weet wie NJ isquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:44 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen dat jouw hersenen totaal naar de kloten zijn door Korsakov en dat je daarom niet weet wie NJ is.
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:45 schreef yvonne het volgende:
Ik loop goddomme alles weer mis omdat ik geen ballen heb
En je punt is?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik licht het even toe.
Er was ooit forumhoeren..
Toen was Dirk daar. Dirks vriendje NJ (Axis) boeide niemand. Het was een inhoudsloze kutnewbie zonder leven. Ik heb er daadwerkelijk serieus nog nooit 1 post van gelezen die verder ging dan 'goedemorgen'. Toen Dirk ruzie kreeg met de rest, dacht NJ slim te zijn en begon hij Dirks ballen te masseren. Daarna neukte Dirk hem in z'n maagdelijke kontje.
Vervolgens vond NJ zichzelf een hele man. Toen ging hij naar fok, want daar valt inhoudsloosheid niet zo op.
En nu heeft hij ongetwijfeld iemand anders ballen gemasseerd. Want daar is de male whore goed in.
Als je op je knieen gaat zitten gaat er vast wel iets hangen wat er op lijkt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:45 schreef yvonne het volgende:
Ik loop goddomme alles weer mis omdat ik geen ballen heb
quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik licht het even toe.
Er was ooit forumhoeren..
Toen was Dirk daar. Dirks vriendje NJ (Axis) boeide niemand. Het was een inhoudsloze kutnewbie zonder leven. Ik heb er daadwerkelijk serieus nog nooit 1 post van gelezen die verder ging dan 'goedemorgen'. Toen Dirk ruzie kreeg met de rest, dacht NJ slim te zijn en begon hij Dirks ballen te masseren. Daarna neukte Dirk hem in z'n maagdelijke kontje.
Vervolgens vond NJ zichzelf een hele man. Toen ging hij naar fok, want daar valt inhoudsloosheid niet zo op.
En nu heeft hij ongetwijfeld iemand anders ballen gemasseerd. Want daar is de male whore goed in.
Had ik al verteld dat ik enorm blij ben met deze aanstelling?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:46 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ik heb genoten van je verhaal, Krea..
Hij is eruit gekicked omdat Dirk en Jarno z'n gezeik zat waren en nu heeft ie een complex tegen iedereen die ze wél mochten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |