Wij welquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Huuuuuuuuu, ik ben niet zo van de anale sex.![]()
Jup beetje als:quote:
En het zou mij niet minder kunnen boeien wat jij vindt Krea.quote:
Dan moet ik het maar doen...quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:38 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Welkom, NJ. Uiteraard was ik een betere keus geweest en heel Ovjl zal dat ook beamen maar ik kan niet goed opschieten met de admins. Dus tja.
Past nietquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:38 schreef Havoc het volgende:
[..]
Jup beetje als:
Teenage lesbian transsexuals who are abducted by aliens and subjected to anal probing and returned pregnant with a cow.
Daarom ook een uitstekende keuzequote:Op woensdag 13 juli 2005 11:38 schreef Kreator het volgende:
Ik ben daar niet zo van gediend.
Dat spreekt voor zich, BS.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:39 schreef Bioslock het volgende:
Nu je c:rew bent hoop ik dat je dood gaat.
Hummerrr?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:40 schreef Kreator het volgende:
Der zit ruis op de lijn van een driewielerslet met een ruwe tong van het anus likken..
Jaquote:
Eerst weten waaraanquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:39 schreef Bioslock het volgende:
Nu je c:rew bent hoop ik dat je dood gaat.
Iig eerder geregged dan jijquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:41 schreef SuperUli het volgende:
Wie is NJ, for fuck's sake.
Stond ik ook op dat lijstje?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:41 schreef cyberstalker het volgende:
Welkom op ONZ, NJ.
Je vind het toch niet erg als ik je uit voorzorg toevoeg aan het lijstje met missers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |