Okay, dat is gewoon wel grappig.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:24 schreef Redux het volgende:
Wheeheehe
http://images.google.nl/images?svnum=10&hl=nl&lr=&q=kreator+fok
Het was maar een tip. Je kunt het altijd proberen. (Y).quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:22 schreef Redux het volgende:
[..]
Ik hoef de foto maar even te openen om te zien dat ik je best graag de hand een keer wil schudden hoor. Gezellig! Biertje erbij?
'quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:24 schreef Kreator het volgende:
Het topic krijgt nu pas potentie trouwens.
ja maar het maakt me verder niet uit hoe er over me gedacht wordt, daar heb ik fok verder niet voor nodig. Ik vind het wel heerlijk om te zien hoe stoere kreator zich uit.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:24 schreef NJ het volgende:
Je bent en blijft een teringkneus Redux. Daar had Krea weer gelijk in.
je bevestigt alleen maar hoe diep je in dirks reet zat en de waarheid niet zag omdat de stront er bij je ogen weer uitkwam..quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:23 schreef NJ het volgende:
En ik hap precies zoals Krea wil dat ik hap, dus ik help hem alleen maar.
Het zou zo een uitspraak van Krea zelf kunnen zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:27 schreef Redux het volgende:
[..]
ja maar het maakt me verder niet uit hoe er over me gedacht wordt, daar heb ik fok verder niet voor nodig. Ik vind het wel heerlijk om te zien hoe stoere kreator zich uit.
Neem de tijd. Doe rustig aan. Blijf lekker lang weg.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:28 schreef NJ het volgende:
Het is vakantie, dus ik moet werken.
Zorg dat je voldoende zakdoekjes bij de hand hebt.quote:Ik lees het vanavond allemaal wel terug..
Ik deed dat gewoon met een CD-R vol puike muziek. Niet dat het lukte, maar toch. Het staat toch heel wat hoffelijker.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
probeerde hij niet via MSN Skaai zover te krijgen met 'm te neuken?
zou zo maar kunnen ja, het verschil is volgens mij dat ik niet iedereen uit ga zitten schelden.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:29 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Het zou zo een uitspraak van Krea zelf kunnen zijn.
Z'n vriendin had andere ideeen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
probeerde hij niet via MSN Skaai zover te krijgen met 'm te neuken?
"esque", lul. Esque. Homo-esque.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:29 schreef Redux het volgende:
Nou ja ik zie dat je je foto van het fotoboek hebt weggehaald, kreator, dus heb ik een vervangende foto voor je gezocht. Toevallig ziet het personage op de vervangende foto er ook erg homo-nesk (of nesque zoals bioslock het graag wil zien) uit.
[afbeelding]
Ik zeg, proost!!
Goed opletten, dan leer je er vanzelf een paar woordjes bij.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:30 schreef Redux het volgende:
[..]
zou zo maar kunnen ja, het verschil is volgens mij dat ik niet iedereen uit ga zitten schelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |