quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Op de meeting durfde je amper hoi te zeggen, kneus.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
pfff, die hebben jullie democratisch opgedrongen gekregen. Dus niet zeuren.
je weerwoord van gisteren was niet erg hoogstaand. Ik weet je te vinden als je em nog 1x post. Dit is geen waarschuwing of bedreiging, dit is een wijze les.quote:
Nee, jij red het wel.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:18 schreef NJ het volgende:
Krea mag wat mij betreft dood neervallen. Hij zit vast in een verleden waar hij niet de populaire user was maar een teringmongool.
Kan je je trouwens nog herrineren hoe beledigt je was dat Dirk je niet vroeg voor zijn Sweet Dreams project? Om je maar even uit de droom te helpen, hij kon geen enkele manier verzinnen waarop hij in staat zou kunnen zijn om jou op zo'n manier op een foto te zetten dat je aantrekkelijk zou zijn. Het was gewoon niet mogelijk.
Je bent een überlelijke teringkneus die zo erg aan het afgeven is op de mensen met wie hij vroeger goed kon opschieten, dat je gisteren niet eens doorhad dat je Redux compleet gelijk gaf in zijn analyse.
Een topic, waarin jij, op het moment dat er een weerwoord kwam wat je nu zo graag wilt horen, je niet meer liet zien.
Krea. Ga dood. Pijnlijk.
Er zit waarheid in. Dan doethet gewoon zeer bij zo'n inhoudsloze kutmod.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:20 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nee, jij red het wel.Na krap een uurtje ga je al over de zeik.
Heerlijk! Echt! Toch mooi dat ik die topics geopend heb, ik weet namelijk dat ik er niet naast zit met onze stoere kreator.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:18 schreef NJ het volgende:
Krea mag wat mij betreft dood neervallen. Hij zit vast in een verleden waar hij niet de populaire user was maar een teringmongool.
Kan je je trouwens nog herrineren hoe beledigt je was dat Dirk je niet vroeg voor zijn Sweet Dreams project? Om je maar even uit de droom te helpen, hij kon geen enkele manier verzinnen waarop hij in staat zou kunnen zijn om jou op zo'n manier op een foto te zetten dat je aantrekkelijk zou zijn. Het was gewoon niet mogelijk.
Je bent een überlelijke teringkneus die zo erg aan het afgeven is op de mensen met wie hij vroeger goed kon opschieten, dat je gisteren niet eens doorhad dat je Redux compleet gelijk gaf in zijn analyse.
Een topic, waarin jij, op het moment dat er een weerwoord kwam wat je nu zo graag wilt horen, je niet meer liet zien.
Krea. Ga dood. Pijnlijk.
Die stuitert ergens op een ander nerd forum rond.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:19 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Als het echt democratisch geweest was, dan was HTT nu mod geweest. Waar is die hyperactieve stuiterbal eigenlijk?
Ach als alles meezit is ie over drie weken gesneuveld aan een van de geslachtziektes die hij heeft opgelopen op FH2.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er zit waarheid in. Dan doethet gewoon zeer bij zo'n inhoudsloze kutmod.
De verwachting kelderde zojuist snoeihard naar 1,5 weken.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:18 schreef NJ het volgende:
Krea. Ga dood. Pijnlijk.
Ik hoef de foto maar even te openen om te zien dat ik je best graag de hand een keer wil schudden hoor. Gezellig! Biertje erbij?quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet je te vinden als je em nog 1x post. Dit is geen waarschuwing of bedreiging, dit is een wijze les.
Die mis ik wel. 1 van de weinige die nog makkelijker op te fokken was dan NJ.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die stuitert ergens op een ander nerd forum rond.
Ik heb hem ook nooit zo aangevallen als hij mij, ik ben niet zo gefrustreerd en van nature haatdragendquote:
Het is nog even wennen voor me.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:20 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nee, jij red het wel.Na krap een uurtje ga je al over de zeik.
Die heeft zijn account toch aan de wilgen gehangen ?quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:19 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Als het echt democratisch geweest was, dan was HTT nu mod geweest. Waar is die hyperactieve stuiterbal eigenlijk?
Ja, zonde.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:23 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Die heeft zijn account toch aan de wilgen gehangen ?
Kan ik dan NU de TT aanpassen?quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:22 schreef Bioslock het volgende:
[..]
De verwachting kelderde zojuist snoeihard naar 1,5 weken.
Nee, "door de schredder gehaald".quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:23 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Die heeft zijn account toch aan de wilgen gehangen ?
Je bent en blijft een teringkneus Redux. Daar had Krea weer gelijk in.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:21 schreef Redux het volgende:
[..]
Heerlijk! Echt! Toch mooi dat ik die topics geopend heb, ik weet namelijk dat ik er niet naast zit met onze stoere kreator.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |