Dat is precies tot m'n vakantie. Kijken of we het daar overheen kunnen tillen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:06 schreef Bioslock het volgende:
Ik hoorde zojuist dat de verwachting gedaald is naar 2,5 week.
Ik wacht nog even met het aaanpassen van de TT.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:06 schreef Bioslock het volgende:
Ik hoorde zojuist dat de verwachting gedaald is naar 2,5 week.
VAC for mod!quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:09 schreef ShaoliN het volgende:
Ik snap het niet helemaal. Deze beste user geeft FOK! helemaal op, komt enkele weken geleden terug ,start een slijmoffensief en is blauw. Raar selectiebeleid. Heb geen zin om het verder tot de grond toe af te branden, want dat is nu al niet orgineel meer.
Ja, het woordje weken kan weg.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met het aaanpassen van de TT.
Klojoquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:09 schreef ShaoliN het volgende:
Ik snap het niet helemaal. Deze beste user geeft FOK! helemaal op, komt enkele weken geleden terug ,start een slijmoffensief en is blauw. Raar selectiebeleid. Heb geen zin om het verder tot de grond toe af te branden, want dat is nu al niet orgineel meer.
De bron is nog niet geverifieerd. Maar dan met van die puntjes op een klinker, die ik met dit toetsenbord niet kan maken.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met het aaanpassen van de TT.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:30 schreef Kreator het volgende:
Ik ben er altijd snel bij als de meest kansloze inhoudsloze kutuser met Dirks pik in z'n reet moderator wordt, NJ.
We zouden wel willen VAC.quote:
Of NJ laat het door een ander opknappen, dan is de vergelijking compleet.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:11 schreef ShaoliN het volgende:
Het is in ieder geval een goede zaak dat je gelijk in de verdediging schiet. Dat bracht Tessje ook veel goeds.
Je vergeet Snakey.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:11 schreef ShaoliN het volgende:
Het is in ieder geval een goede zaak dat je gelijk in de verdediging schiet. Dat bracht Tessje ook veel goeds.
Dat komt met een dag of twee wel.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Of NJ laat het door een ander opknappen, dan is de vergelijking compleet.
Ja maar, de users willen het! Kijk naar die bedroefde posts van ze.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:12 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het wil er helaas maar niet van komen.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:11 schreef Redux het volgende:
[..]
Altijd even vriendelijk, die stoere kreator.
Proost!!
Vergeet oldenzaaltjuh niet. Zelfde caliber.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:11 schreef ShaoliN het volgende:
Wacht even, dat bedenk ik hem nu, zou hij zich hier op fok op deze manier profileren omdat hij in het echte leven een stil jochie is? Zo ziet hij er namelijk eerder uit. Ik weet niet, ik vraag het maar? Misschien kan iemand daar z'n gedachten over ventileren.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ik ben ook altijd zooooo bang voor hem.
Tessje was ook zo'n goeie.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vergeet oldenzaaltjuh niet. Zelfde caliber.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:13 schreef Kreator het volgende:
kan iemand redux post ff wijzigen en hem vriendelijk verzoeken op te hoeren met die foto's.
Open er een topic overquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:16 schreef Redux het volgende:
[..]
Wacht even, dat bedenk ik hem nu, zou hij zich hier op fok op deze manier profileren omdat hij in het echte leven een stil jochie is? Zo ziet hij er namelijk eerder uit. Ik weet niet, ik vraag het maar? Misschien kan iemand daar z'n gedachten over ventileren.
Op de meeting durfde je amper hoi te zeggen, kneus.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben ook altijd zooooo bang voor hem.
Zou het?? Maar niemand doet zich op fok! toch anders voor dan dat ie in het echt is??quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:16 schreef Redux het volgende:
[..]
Wacht even, dat bedenk ik hem nu, zou hij zich hier op fok op deze manier profileren omdat hij in het echte leven een stil jochie is? Zo ziet hij er namelijk eerder uit. Ik weet niet, ik vraag het maar? Misschien kan iemand daar z'n gedachten over ventileren.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Op de meeting durfde je amper hoi te zeggen, kneus.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
pfff, die hebben jullie democratisch opgedrongen gekregen. Dus niet zeuren.
je weerwoord van gisteren was niet erg hoogstaand. Ik weet je te vinden als je em nog 1x post. Dit is geen waarschuwing of bedreiging, dit is een wijze les.quote:
Nee, jij red het wel.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:18 schreef NJ het volgende:
Krea mag wat mij betreft dood neervallen. Hij zit vast in een verleden waar hij niet de populaire user was maar een teringmongool.
Kan je je trouwens nog herrineren hoe beledigt je was dat Dirk je niet vroeg voor zijn Sweet Dreams project? Om je maar even uit de droom te helpen, hij kon geen enkele manier verzinnen waarop hij in staat zou kunnen zijn om jou op zo'n manier op een foto te zetten dat je aantrekkelijk zou zijn. Het was gewoon niet mogelijk.
Je bent een überlelijke teringkneus die zo erg aan het afgeven is op de mensen met wie hij vroeger goed kon opschieten, dat je gisteren niet eens doorhad dat je Redux compleet gelijk gaf in zijn analyse.
Een topic, waarin jij, op het moment dat er een weerwoord kwam wat je nu zo graag wilt horen, je niet meer liet zien.
Krea. Ga dood. Pijnlijk.
Er zit waarheid in. Dan doethet gewoon zeer bij zo'n inhoudsloze kutmod.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:20 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nee, jij red het wel.Na krap een uurtje ga je al over de zeik.
Heerlijk! Echt! Toch mooi dat ik die topics geopend heb, ik weet namelijk dat ik er niet naast zit met onze stoere kreator.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:18 schreef NJ het volgende:
Krea mag wat mij betreft dood neervallen. Hij zit vast in een verleden waar hij niet de populaire user was maar een teringmongool.
Kan je je trouwens nog herrineren hoe beledigt je was dat Dirk je niet vroeg voor zijn Sweet Dreams project? Om je maar even uit de droom te helpen, hij kon geen enkele manier verzinnen waarop hij in staat zou kunnen zijn om jou op zo'n manier op een foto te zetten dat je aantrekkelijk zou zijn. Het was gewoon niet mogelijk.
Je bent een überlelijke teringkneus die zo erg aan het afgeven is op de mensen met wie hij vroeger goed kon opschieten, dat je gisteren niet eens doorhad dat je Redux compleet gelijk gaf in zijn analyse.
Een topic, waarin jij, op het moment dat er een weerwoord kwam wat je nu zo graag wilt horen, je niet meer liet zien.
Krea. Ga dood. Pijnlijk.
Die stuitert ergens op een ander nerd forum rond.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:19 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Als het echt democratisch geweest was, dan was HTT nu mod geweest. Waar is die hyperactieve stuiterbal eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |