Klojoquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:09 schreef ShaoliN het volgende:
Ik snap het niet helemaal. Deze beste user geeft FOK! helemaal op, komt enkele weken geleden terug ,start een slijmoffensief en is blauw. Raar selectiebeleid. Heb geen zin om het verder tot de grond toe af te branden, want dat is nu al niet orgineel meer.
De bron is nog niet geverifieerd. Maar dan met van die puntjes op een klinker, die ik met dit toetsenbord niet kan maken.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met het aaanpassen van de TT.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:30 schreef Kreator het volgende:
Ik ben er altijd snel bij als de meest kansloze inhoudsloze kutuser met Dirks pik in z'n reet moderator wordt, NJ.
We zouden wel willen VAC.quote:
Of NJ laat het door een ander opknappen, dan is de vergelijking compleet.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:11 schreef ShaoliN het volgende:
Het is in ieder geval een goede zaak dat je gelijk in de verdediging schiet. Dat bracht Tessje ook veel goeds.
Je vergeet Snakey.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:11 schreef ShaoliN het volgende:
Het is in ieder geval een goede zaak dat je gelijk in de verdediging schiet. Dat bracht Tessje ook veel goeds.
Dat komt met een dag of twee wel.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Of NJ laat het door een ander opknappen, dan is de vergelijking compleet.
Ja maar, de users willen het! Kijk naar die bedroefde posts van ze.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:12 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het wil er helaas maar niet van komen.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:11 schreef Redux het volgende:
[..]
Altijd even vriendelijk, die stoere kreator.
Proost!!
Vergeet oldenzaaltjuh niet. Zelfde caliber.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:11 schreef ShaoliN het volgende:
Wacht even, dat bedenk ik hem nu, zou hij zich hier op fok op deze manier profileren omdat hij in het echte leven een stil jochie is? Zo ziet hij er namelijk eerder uit. Ik weet niet, ik vraag het maar? Misschien kan iemand daar z'n gedachten over ventileren.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ik ben ook altijd zooooo bang voor hem.
Tessje was ook zo'n goeie.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vergeet oldenzaaltjuh niet. Zelfde caliber.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:13 schreef Kreator het volgende:
kan iemand redux post ff wijzigen en hem vriendelijk verzoeken op te hoeren met die foto's.
Open er een topic overquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:16 schreef Redux het volgende:
[..]
Wacht even, dat bedenk ik hem nu, zou hij zich hier op fok op deze manier profileren omdat hij in het echte leven een stil jochie is? Zo ziet hij er namelijk eerder uit. Ik weet niet, ik vraag het maar? Misschien kan iemand daar z'n gedachten over ventileren.
Op de meeting durfde je amper hoi te zeggen, kneus.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben ook altijd zooooo bang voor hem.
Zou het?? Maar niemand doet zich op fok! toch anders voor dan dat ie in het echt is??quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:16 schreef Redux het volgende:
[..]
Wacht even, dat bedenk ik hem nu, zou hij zich hier op fok op deze manier profileren omdat hij in het echte leven een stil jochie is? Zo ziet hij er namelijk eerder uit. Ik weet niet, ik vraag het maar? Misschien kan iemand daar z'n gedachten over ventileren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |